Autor Tema: CE Sabadell - Aficions "amigues" i "no tant amigues"  (Llegit 4947 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
CE Sabadell - Aficions "amigues" i "no tant amigues"
« el: 29 de Gener de 2015, 20:30:25 pm »
Crec que podriem dedicar un fil a per possar les aficions que no hi tenim "feeling" i les que si e tenim ademes de les rivalitats:

Comencem:

Bon feeling:

Girona FC

Mal feeling:

UE Lleida
Terrassa FC (Rival)
« Darrera modificació: 29 de Gener de 2015, 22:57:30 pm per KILLERSBD »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:CE Sabadell - Aficions "amigues" i "no tant amigues"
« Respondre #1 el: 29 de Gener de 2015, 21:40:05 pm »
Comença tu pq no sé per on vas....i amb un exemple sabrem el què  :xin-xin

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #2 el: 29 de Gener de 2015, 22:58:07 pm »
Comença tu pq no sé per on vas....i amb un exemple sabrem el què  :xin-xin

Perdona es que no se que nassos a pasat i no s'ha enviat tot el missatge sencer

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #3 el: 30 de Gener de 2015, 00:26:36 am »
Buen feeling:
Eibar, Girona, Espanyol, Sevilla, Osasuna, Murcia, Villareal, Hércules, Numancia...

Mal feeling:
Castellón, Terrassa, Nastic, Lleida, Sant Andreu, Gramenet, Badalona, Zaragoza, Barça, Hospitalet, Xerez...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #4 el: 30 de Gener de 2015, 00:54:03 am »
Buen feeling:
Eibar, Girona, Espanyol, Sevilla, Osasuna, Murcia, Villareal, Hércules, Numancia...

Mal feeling:
Castellón, Terrassa, Nastic, Lleida, Sant Andreu, Gramenet, Badalona, Zaragoza, Barça, Hospitalet, Xerez...

Eso del Español lo pondría en duda.

De aquí del ámbito nacional pocos más q comentar.

Internacionales:

Bristol Rovers, ASC Waterwijk, Dynamo Dresden (todos buena relación entre aficiones)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 30 de Gener de 2015, 08:02:13 am »
Buen feeling:

Mal feeling:

Hospitalet i Gramanet porque?   Nunca he percibido ninguna hostilidad de esas aficiones mas bien al contrario......

Yo añadiría también a Alcoyano en "buen feeling".  Recordemos la afinidad histórica entre las dos aficiones puesta muy de manifiesto el "día de los aspersores" entre otras ocasiones.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 30 de Gener de 2015, 09:58:27 am »
Buen feeling:

Mal feeling:

Hospitalet i Gramanet porque?   Nunca he percibido ninguna hostilidad de esas aficiones mas bien al contrario......

Yo añadiría también a Alcoyano en "buen feeling".  Recordemos la afinidad histórica entre las dos aficiones puesta muy de manifiesto el "día de los aspersores" entre otras ocasiones.

Discrepo con lo de Villarreal, el dia que fuimos a la jaula nos trataron de mala manera además de algun encontronazo entre aficionados...   :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #7 el: 30 de Gener de 2015, 10:05:30 am »
Con el Español no había mucho feeling, cada vez que venían a la NCA había incidentes con su afición más radical.

Con Osasuna hay feeling ahora, lo cual me alegra, antiguamente no nos podían ni ver, al igual que con la afición del Cadiz.

Con la de Sporting y Oviedo, tres cuartos de lo mismo.

De todas formas, esto del feeling, es muy personal, en función del sector del campo donde preguntes te dirán unos u otros.

Creo que en lo que coincidimos todas la aficiones es con el poco feeling que tenemos con la LFP y el Consejo General de Deportes.

No sabía lo del Dinamo de Dresden, alguien sabe el porque. Merci
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Siempre fieles
« Respondre #8 el: 30 de Gener de 2015, 18:48:42 pm »
Con el Español no había mucho feeling, cada vez que venían a la NCA había incidentes con su afición más radical.

Con Osasuna hay feeling ahora, lo cual me alegra, antiguamente no nos podían ni ver, al igual que con la afición del Cadiz.

De todas formas, esto del feeling, es muy personal, en función del sector del campo donde preguntes te dirán unos u otros.

Creo que en lo que coincidimos todas la aficiones es con el poco feeling que tenemos con la LFP y el Consejo General de Deportes.

Hace un par de años un buen grupo de aficionados del Dynamo vinieron a la Nova Creu Alta, se les invitó a pasar el partido detrás de la porteria del gol nord y desde entonces miembros de ambas aficiones mantienen el contacto (incluido yo) y han venido a más partidos a título personal y no como representación del club.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #9 el: 30 de Gener de 2015, 20:07:17 pm »

Hace un par de años un buen grupo de aficionados del Dynamo vinieron a la Nova Creu Alta, se les invitó a pasar el partido detrás de la porteria del gol nord y desde entonces miembros de ambas aficiones mantienen el contacto (incluido yo) y han venido a más partidos a título personal y no como representación del club.

Ostras que bueno. Merci

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #10 el: 30 de Gener de 2015, 20:12:40 pm »
Aficions amigues son per mi Barça, de la qual soc soci, Catania, que és l'equip de la meva família i les que vinguin de bones al camp. I enemigues Madrid, Espanyol i Terrassa.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Siempre fieles
« Respondre #11 el: 30 de Gener de 2015, 22:55:55 pm »

Ostras que bueno. Merci

Por desgracia no hay muchas fotos de aquél dia, pero aqui tienes una  :beer2

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #12 el: 30 de Gener de 2015, 23:11:53 pm »
Experiència personal, aficions on m'han tractat molt be i he sentit estima, Sestao, Logroñes, Alcoyano, Girona i sorprenentment Real Madrid.

Repeteixo que es experiència personal, i sobre l'aficio del Oviedo que es menciona mes adalt, mai he presenciat un detall negatiu de númerosos aficionats del Oviedo que conec perquè la meva parella es d'Oviedo i la veritat ens tenen estima, encara que estiguin a Segona B, les seves ires miren a Clubs molt mes grans

Ojala tinguem un Real Oviedo-Sabadell l'any que ve sobretot a Segona A , encara que em costi un disgust personal 2 tardes del 2016 jeje
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #13 el: 01 de Febrer de 2015, 22:36:05 pm »
El barça afició amiga? A mi man dit de tot tan a primera divisió com al mini

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #14 el: 02 de Febrer de 2015, 09:51:15 am »

Barça afició amiga?
Peró si al "mini"  ens diuen de tot i a un del Barça quan diu que ets del Sabadell se'n fot de tu. I a més et diu "peró del Barça també, oi?"

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #15 el: 02 de Febrer de 2015, 10:44:30 am »

Barça afició amiga?
Peró si al "mini"  ens diuen de tot i a un del Barça quan diu que ets del Sabadell se'n fot de tu. I a més et diu "peró del Barça també, oi?"

No solo te dicen eso que además tienes que soportar la penosa prepotencia de los que te lo dicen, si aún son socios o van a ver algun que otro partido, pues bueno, pero encima son cules de roja directa.. Patéticos.
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2015, 10:47:33 am per Lins69 »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #16 el: 02 de Febrer de 2015, 11:49:10 am »

Donçs jo tinc el record de veure el Camp Nou en peus aplaudint al Sabadell quan sortia al camp, quan encara l'equip visitant sortia primer i l'equip local desprès.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #17 el: 02 de Febrer de 2015, 14:07:42 pm »
De peu el camp del barça aplaudint al Sabadell? No fotem home, o serà que tinc mala sort i sempre ma tocat el cule prepotent al costat, els cules son simpatics quan tenfoten cinc, però si plantas cara ja es diferent, m'agradaria que algú que vagi estar l'any del empat a un, amb hicks i fradera de central ho expliquessin ens van dir de tot, collons si ni tant sols erem catalans, al barça li importa una m**** tots els equips catalans, sigui el esport que sigui, volen ser ells i prou. I perdoneu els cules jo soc del Sabadell a primera segona o a regional i ja en tinc prou

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #18 el: 02 de Febrer de 2015, 15:28:26 pm »
Vaig anar a veure un partit del Espanyol (el meu cosí es súper perico i em va convidar) i vaig anar amb una samarreta del CE Sabadell amb el nom de Tamudo al darrera.

Molts perícos em van vindré a preguntar que com estaba Tamudo al Sabadell i aviam si tenim sort aquest any (era al Octubre quan vaig anar). Un també amb va dir que aviam si els deixàvem guanyar un cop els partits Amistosos de estiu mentres reia.

Al mini he anat tres cops i els tres cops m'he calentat amb els suïssos  de valent

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #19 el: 03 de Febrer de 2015, 12:17:59 pm »
De peu el camp del barça aplaudint al Sabadell? No fotem home, o serà que tinc mala sort i sempre ma tocat el cule prepotent al costat, els cules son simpatics quan tenfoten cinc, però si plantas cara ja es diferent, m'agradaria que algú que vagi estar l'any del empat a un, amb hicks i fradera de central ho expliquessin ens van dir de tot, collons si ni tant sols erem catalans, al barça li importa una m**** tots els equips catalans, sigui el esport que sigui, volen ser ells i prou. I perdoneu els cules jo soc del Sabadell a primera segona o a regional i ja en tinc prou

Ya sabemos que es el equipo menos catalán y  el que más daño hace a los equipos catalanes. Por eso me siento tan orgulloso de ser del c.e.sabadell. Y no de una multinacional del fútbol.
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL