Autor Tema: Copa Catalunya: CE Europa - CE Sabadell, 4 de Febrer  (Llegit 10808 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Copa Catalunya: CE Europa - CE Sabadell, 4 de Febrer
« Respondre #60 el: 05 de Febrer de 2015, 09:55:58 am »
He deixat passar prudencialment unes hores després del partit d'ahir, abans d'opinar.

Som un equip sense ànims, sense moral, sense brúixola, sense esperit, sense director de banqueta, en resum, una pena d'equip. Per sort ahir vestíem de verd, amb un escut serigrafiat en blanc i potser no fa tant mal la imatge que tenia en aquells moments. La primera part era per plorar.

A la segona part, em va venir la impressió de que si segueixen al club tots aquests, en uns anys (i quan els hagi fotut fora el propietari) serem un CE Europa. A Tercera, fent el play-off algun any, treient el cap a Copa Catalunya sovint i poc més. Un històric en una categoria modesta. Econòmicament viable, però sense moltes aspiracions.

Al final del partit, vaig tenir la sort de poder accedir a baix l'estadi. Cara de compromís d'un Oriol Olivé dient a la premsa que l'entrenador no sortirà i que diu que comuniqui: 'Han estat justos vencedors'. Un autèntic tràngol per a qualsevol cap de premsa.

Sens dubte, el millor d'ahir va ser la pizza set formatges que em vaig fotre per sopar i amb la bona companyia que ho vaig fer.

Quan Álex García va arribar ja vaig opinar que era un fitxatge perillós, perquè era un meló sense obrir, un típus d'entrenador totalment contrari al que convenia.

Totalment d'acord.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #61 el: 05 de Febrer de 2015, 11:36:04 am »
Tenim gairebé la mateixa plantilla de l, any passat, varem ser el millor equip a casa de tota la lliga! Tenim a Aníbal, amb la dimissió de mister aixó és pot capgirar, longas suposso que en breu estará, hi ha sotan, gato que per a mi ha de recuperar titularitat només per actitut, només cal que juguin al seu lloc, deixar de marcianades i lluitar molt, a veure que passa. En quant a massa social, eibar a primera amb un camp de 6000 que no s. Omple. En fi ojala arribi aquell revulsiu que va ser olmo en el seu dia

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1176
« Respondre #62 el: 05 de Febrer de 2015, 20:10:28 pm »
Pues se tuvo que liar bien gorda en el vestuario en el descanso, para que el entrenador tomara las decisiones que tomó, (rueda de prensa, dimisión y que salieran los jugadores al campo antes de tiempo en la segunda parte).

Y eso que ayer no estaba Nauzet, al que muchos tildan de "cabecilla" del equipo. Sé que nunca sabremos que pasó allí, ni quienes fueron los que la liaron...o quizas sea cuestión de tiempo que se filtre algo.

Y no voy a ser quien defienda a Alex Garcia, al que no consideré apto ya desde el momento de su contratación, pero me da la sensación de que en la plantilla puede haber alguna oveja negra.

Si no recuerdo mal, en la temporada de Tercera despidieron a Manel Martinez, Miki y un par de jugadores mas afines a ellos por dividir el vestuario. Pero entiendo que ahora con los salarios profesionales despedir a jugadores es económicamente inviable.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 06 de Febrer de 2015, 08:43:54 am »
Pues se tuvo que liar bien gorda en el vestuario en el descanso, para que el entrenador tomara las decisiones que tomó, (rueda de prensa, dimisión y que salieran los jugadores al campo antes de tiempo en la segunda parte).

Y eso que ayer no estaba Nauzet, al que muchos tildan de "cabecilla" del equipo. Sé que nunca sabremos que pasó allí, ni quienes fueron los que la liaron...o quizas sea cuestión de tiempo que se filtre algo.

Y no voy a ser quien defienda a Alex Garcia, al que no consideré apto ya desde el momento de su contratación, pero me da la sensación de que en la plantilla puede haber alguna oveja negra.

Si no recuerdo mal, en la temporada de Tercera despidieron a Manel Martinez, Miki y un par de jugadores mas afines a ellos por dividir el vestuario. Pero entiendo que ahora con los salarios profesionales despedir a jugadores es económicamente inviable.

Pel que diuen, després de la vergonya passada en la 1a meitat i veient que ni els suplents "volen guanyar-se un lloc a l'equip", només entrar al vestuari, Alex Garcia que ja sabia que dimitiria, va fer tornar els jugadors al camp.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es