Només hi ha una vía: guanyar tots els partits a casa (Zaragoza, Alavés, Llagostera, Mallorca, Lugo, Racing, Alcorcón, Tenerife, Osasuna). Partint de la base que no els guanyarem tots, només puc destacar Albacete i Recreativo fora de casa. Amb això, els 50 punts són factibles.
Pensa també que, si la cosa està calenta (en el bon sentit) el desplaçament a
Girona pot ser bestial, jugant com "a casa" a nivell d'animació.
A més, els dos últims partits del SBD poden ser fins i tot assequibles... si l'Sporting fa baixada, que tot ho fa pensar ja que el nivell mostrat fins ara no és normal, i l'Osasuna no s'hi juga res (més del mateix), sensació que tenien allà a Pamplona i, de fet, no el veig per fer molt més d'on està.
Per una altra banda, el Mallorca sembla que serà l'equip de Primera que les passarà canutes, i aquests equips no estan acostumats a lluitar per això a Segona A.
I per acabar, tinc moltes esperançes també posades en el
Barça B, equip que aquí el vam fer de Champions però que si li planteges bé el partit no és res de l'altre món, i són vailets que no estan gens acostumats a la pressió del descens, i això sol passar factura...
Què vull dir amb tot això i el que s'ha dit fins ara? Que, realment, ESTÀ A LA NOSTRA MÀ la permanència. Si els jugadors s'ho creuen, si la piloteta seva no entra d'una **** vegada (disculpeu) i la nostra ho fa, no ho veig tant difícil. El que em preocupa no són els rivals, perquè sé que hi ha de pitjors de nosaltres 4 - 5 i com nosaltres uns 8, el que em preocupa és nosaltres, que semblem un equip sense ànima. Si fem partits seriosos, amb concentració i cadascú al seu lloc, és menys difícil del que sembla.
Salut!