Autor Tema: Oda al Optimismo.  (Llegit 70819 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #120 el: 22 de Febrer de 2015, 18:01:10 pm »
sóc dels que no perd l'esperança de la permanència, ja que almenys, els resultats dels altres partits no ens estan anant malament les últimes jornades, ja que no estem despenjats quan ho podríem estar tranquilament...per ò el resultat, i sobretot les maneres de com s'ha perdut aquesta tarda, és un cop dur a la meva esperança.

Totalment d'acord amb tu company.
A ressar perque perdin el Tenerife i l'¡Alba i seguirem a 4 punts.
Cal tenir en compte que la majoria dels nostres rivals han jugat a casa i nosaltres fora, per tant veient les dinàmiques si Dissabte vinent guanyem podriem retallar punts.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #121 el: 22 de Febrer de 2015, 18:08:18 pm »
Pues optimista lo podemos ser poco, nuevamente nuestro equipo muy inferior al contrario fuera de casa.
En casa competimos mejor (exceptuando algun desastre como el dia del Barça), pero este año  competir en casa, significa en muchos casos un empate y encima salimos contentos.

De momento parece que quedará una liguilla de 5 equipos donde sólo se salvará uno! Y nosotros somos los peores en cuanto a puntos y sensaciones.... bufff!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #122 el: 22 de Febrer de 2015, 18:46:33 pm »
Estic per obrir un post que es digui oda al pesimismo..es que companys ara mateix ho veig tot de color negre...no veig per on agafar un sol fil d'esperança...es que ja fa molts partits que anem dient lo de partit decisiu...i cada vegada el resultat es el mateix...volia agafarme a alguna cosa per ser optimiste pero la veritat no la trobo... 
Hem tornat !

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #123 el: 22 de Febrer de 2015, 19:31:52 pm »
Oda al que hi ha, no és pot estar cada setmana igual, be la setmana que ve tenim una final, agafar il lusió i que aquests surtin a jugar a un nivell preocupant més de tercera que de segona b.  Aquest equip está malalt, psicológicament reventats, individualment podrían rendir be en un altre equip peró com a grup impossible aixecar aixó, jo crec que molts estarán inclús amb ganes de fotre el camp. La samarreta centenària a ells no els preocupa, només el seu futur inmediat, com és llógic.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #124 el: 22 de Febrer de 2015, 21:15:06 pm »
Resultat pèssim el de Tenerife que ens situa a 6/7 punts de la salvació, en funció del que faci el Alba.
Jo, personalment, no tinc pressa per baixar a 2B, per tant seguiré creient que la salvació es possible.
Està clar, que està molt complicat però coses més sorprenents s'han vist en el mon del futbol.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #125 el: 22 de Febrer de 2015, 21:26:44 pm »
Es que el problema es aquest..que un dia guanya el Tenerife, 3 dies el Llagostera, el Albacete fa 2 o 3 seguits de guanyats, el Lugo quan sembla que vol caure al pou guanya el partit...TOTS GUANYEN UN DIA O UN ALTRE, pero es que tan nosaltres com el recre ENS HEM OBLIDAT DE GUANYAR...i aixi senyors no en sortirem...els llocs del 15 al 20 es van alternan cada setmana, pero els llocs 21 i 22 malauradament ja fa temps que tinc clar  que son exclusivitat de 2 equips...
Hem tornat !

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #126 el: 23 de Febrer de 2015, 06:31:48 am »
Es que el problema es aquest..que un dia guanya el Tenerife, 3 dies el Llagostera, el Albacete fa 2 o 3 seguits de guanyats, el Lugo quan sembla que vol caure al pou guanya el partit...TOTS GUANYEN UN DIA O UN ALTRE, pero es que tan nosaltres com el recre ENS HEM OBLIDAT DE GUANYAR...i aixi senyors no en sortirem...els llocs del 15 al 20 es van alternan cada setmana, pero els llocs 21 i 22 malauradament ja fa temps que tinc clar  que son exclusivitat de 2 equips...

Si no ens robessin gols hauriem guanyat la passada setmana i haguessim anat amb millors condicions anímiques ahir.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #127 el: 23 de Febrer de 2015, 10:05:26 am »
L'any passat el Girona estava quasi tant malament com nosaltres i finalment es va salvar, es cert que la part d'abaix estava bastant més apretada i hi havien més equips en el grup de descens però a aquestes alçades anava arrosegant-se pels camps.

Pel que fa a nosaltres, en la jornada 27 de l'any passat estavem en llocs de descens, veniem de perdre a Coruña, amb el Alaves, Eibar i empatar a casa amb Numancia, despres afortunadament vàrem començar a encadenar victories i ens hem vem sortir.

El pitjor que podem fer es conformar-nos i baixar els braços, encara hi han opcions.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #128 el: 23 de Febrer de 2015, 12:59:57 pm »
L'any passat el Girona estava quasi tant malament com nosaltres i finalment es va salvar, es cert que la part d'abaix estava bastant més apretada i hi havien més equips en el grup de descens però a aquestes alçades anava arrosegant-se pels camps.

Pel que fa a nosaltres, en la jornada 27 de l'any passat estavem en llocs de descens, veniem de perdre a Coruña, amb el Alaves, Eibar i empatar a casa amb Numancia, despres afortunadament vàrem començar a encadenar victories i ens hem vem sortir.

El pitjor que podem fer es conformar-nos i baixar els braços, encara hi han opcions.

Tot depen de si som capaços de guanyal al Alavés i d'anar amb un parell a Albacete a trencar-se la cara. Si guanyem al Alavés ens trobarem un partit a vida o mort al Carlos Belmonte que cal amarrar. I després amb el Llagostera a casa. La salvació son treure almenys 6-7 punts en aquests partits.

Optimista seré d'aqui a tres setmanes. Crec que si es guanya dissabte podem donar la volta a la moral i si encadenessim tres bons resultats tornaria a creure en l'equip. Nassos, no son tant dolents, pero es que han rebut masses pals en poc temps.

I ojo que el tercer per la cua no baixi. Cal estar el més amunt possibles per que cada any hi han sorpresses al juliol.

Si, es pot !!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
ÚLTIMA OPORTUNITAT
« Respondre #129 el: 23 de Febrer de 2015, 15:55:21 pm »
Veure la situació actual del Sabadell em fa realment mal. Saber que la propera temporada jugarem altre cop a la 2a B em fot molt....i espero que no sigui més avall. Baixar i que part del que "es guanya" amb això vagi a liquidar el crèdit per pagar hisenda ens deixa encara més fotuts. Però sobretot i perque ho hem viscut fa molt poc, la 2aB és una categoria on per molt bons projectes que facis, mai saps quan en podras sortir.

El meu cap, després de la vergonyosa derrota a casa contra el Leganés em diu que som a 2a B...però el meu cor, molt en el fons (i segurament molt il·lús), em diu que ARA tenim la darrere opció.
I la darrera oportunitat es diu 5 porpers partits contra rivals de la nostra lliga i "assumibles tots ells" (també la visita a Girona per rascar alguna cosa potser). Baix el meu punt de vista cal sumar 10-11 punts dels propers 15. Això ens situaria amb 31-32 a falta 30 punts en joc....i seguiria sent difícil....

Crec que ara mateix Mandiá no pot fer jugar segons quins homes, per més "galons" tinguin dins l'equip. Hidalgo o Crespí no estan per disputar res....entre d'altres.

La meva aposta i crec que si no es compleix, fins i tot ni en el fos del meu cor no hi quedarà ni una mica d'esperança:

S - ALAVÉS --> 24 punts
ALBACETE - S --> 25 punts
S - LLAGOSTERA -->28 punts
GIRONA - S --> 28/29 punts
S - MALLORCA --> 31/32 punts
« Darrera modificació: 23 de Febrer de 2015, 15:59:23 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
Re:ÚLTIMA OPORTUNITAT
« Respondre #130 el: 23 de Febrer de 2015, 16:08:19 pm »
Veure la situació actual del Sabadell em fa realment mal. Saber que la propera temporada jugarem altre cop a la 2a B em fot molt....i espero que no sigui més avall. Baixar i que part del que "es guanya" amb això vagi a liquidar el crèdit per pagar hisenda ens deixa encara més fotuts. Però sobretot i perque ho hem viscut fa molt poc, la 2aB és una categoria on per molt bons projectes que facis, mai saps quan en podras sortir.

El meu cap, després de la vergonyosa derrota a casa contra el Leganés em diu que som a 2a B...però el meu cor, molt en el fons (i segurament molt il·lús), em diu que ARA tenim la darrere opció.
I la darrera oportunitat es diu 5 porpers partits contra rivals de la nostra lliga i "assumibles tots ells" (també la visita a Girona per rascar alguna cosa potser). Baix el meu punt de vista cal sumar 10-11 punts dels propers 15. Això ens situaria amb 31-32 a falta 30 punts en joc....i seguiria sent difícil....

Crec que ara mateix Mandiá no pot fer jugar segons quins homes, per més "galons" tinguin dins l'equip. Hidalgo o Crespí no estan per disputar res....entre d'altres.

La meva aposta i crec que si no es compleix, fins i tot ni en el fos del meu cor no hi quedarà ni una mica d'esperança:

S - ALAVÉS --> 24 punts

amb passa el mateix company

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #131 el: 23 de Febrer de 2015, 16:31:15 pm »
Mutio.T'entenc però ja no hi ha res a fer...S'hauria d'haver tirat del carro a la primera jornada de la segona volta,ara s'han tirat per la borda 5 jornades...ja no hi ha temps de reacció,s'ha acabat i ara l'unic que em preocupa es el deute,potser es baixa a tercera i seria la fi de l'equip.
Una llastima tot plegat i tinc una rabia interior...ufff.I si li sumen que els jugadors no senten els colors :angry2:
Només de pensar que podem estar amb el Terrassa la propera temporada :rant:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #132 el: 23 de Febrer de 2015, 16:37:34 pm »
Doncs jo no trobo tan disparatada la estimació del MUTIO... i sobretot si no ens podem salvar "per les bones", acabar el més amunt possible.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #133 el: 23 de Febrer de 2015, 17:31:26 pm »

S - ALAVÉS --> 24 punts

Jo també crec que encara es pot! Queda una de les últimes oportunitats, però no està tot perdut. Mentre hi ha vida, hi ha esperança!

Un 7o9 de 9 per agafar força i a seguir lluitant per arribar patint i amb opcions fins la última jornada!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #134 el: 23 de Febrer de 2015, 17:53:09 pm »
Aquests no fan 7 de 9 ni farts de grifa  :borratxo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #135 el: 23 de Febrer de 2015, 18:22:15 pm »
A veure, NO és la última oportunitat. Imagineu que a les 10 últimes jornades fem 30 punts. Possible? Si. Probable? No n'estic tant segur.

Fins que no sigui matemàticament sentenciat el descens, tenim oportunitats, però cada cop en queden menys.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #136 el: 23 de Febrer de 2015, 18:38:18 pm »
Es un partido vital, el 1-0 no se nos puede escapar.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #137 el: 23 de Febrer de 2015, 18:51:21 pm »
M'agrada somniar, farem 13 dels 15 punts posibles...... :yes:

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #138 el: 23 de Febrer de 2015, 19:35:21 pm »
Pues yo iría pensando que jugador de la actual plantilla sirve para 2b, y empezar a planificar la temporada que viene, aprovechando que tendremos tirón de venir de 2A...  :wavecry:

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #139 el: 23 de Febrer de 2015, 20:12:46 pm »
A ver si somos conscientes...A DOMICILIO NO VAMOS A GANAR NINGUN PARTIDO!!! Somos de 2B,no voy a coger ilusiones por algo que no va a pasar :confused:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!