Autor Tema: Oda al Optimismo.  (Llegit 72614 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2917
  • Som el Sabadell !
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #300 el: 20 de Abril de 2015, 20:30:07 pm »
A mi em passa igual i ja passo dels 50...el diumenge vaig passar els ultims 20 minuts aixacat...no podía aguantar al sofá sentat... 
Hem tornat !

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #301 el: 20 de Abril de 2015, 22:16:20 pm »
Cuidadin chavales que no tengamos que hacer un minuto de silencio je...je es broma.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #302 el: 20 de Abril de 2015, 22:48:19 pm »
Ja son vuit jornades consecutives sense perdre, per sumar 12 punts consecutius.

Mandiá potser arriba tard, però s'està mereixent el miracle.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3155
  • Endavant Sabadell
« Respondre #303 el: 21 de Abril de 2015, 10:54:05 am »
Sí aconsegueix el miracle i l'any vinent a 2A i deicideix quedar-se, ojo que podem fer molt de mal.
Mandiá fent l'equip al seu agrado, amb ampli coneixement de la segona i de jugadors de diferents equips i deixant que sigui ell el que trii els jugadors.
Fins ara ha demostrat moltíssima capacitat d'adaptació, inteligència i resultadisme, l'esperit Sabadell que molts volíem.

This is Nova Creu Alta.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #304 el: 21 de Abril de 2015, 11:16:39 am »
Sens dubte. Es l,entrenador i amb un any sencer faría un equip difícil de batre, típic equip de segona experimentat., llástima no hagués vingut quan tocava i no l akex aquell, quin desastre va ser

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #305 el: 21 de Abril de 2015, 11:44:02 am »
jo crec que amb Mandiá des del principi de temporada seríem el típic Numancia: poques vegades es jugaria algo per dalt o per baix, sempre en zona tranquila,  pocs daltabaixos en quan a resultats, i quasi cap golejada a favor.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #306 el: 21 de Abril de 2015, 13:38:20 pm »
jo crec que amb Mandiá des del principi de temporada seríem el típic Numancia: poques vegades es jugaria algo per dalt o per baix, sempre en zona tranquila,  pocs daltabaixos en quan a resultats, i quasi cap golejada a favor.

Just anava a fer la comparació amb el numància, sería el perfil

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #307 el: 21 de Abril de 2015, 15:39:33 pm »
Jo reconec que quan van pensar en el relleu de Alex G. i que el possible substitut podia ser Carreras em vaig alegrar. Posteriorment, quan van anunciar que era Mandiá em va passar pel cap una barrega entre il-lussió per la experiència que ens aporta i desconfiança pels precedents en altres equips. Ara,amb el temps, crec que han encertat.
A mi m'agradava el futbol que feia Olmo, però sí repasem la mitjana d'edad, de l'equip de la primera jornada contra el Betis, surt una mitjana d'edad de 28 anys. Amb un equip tant gran es molt difícil poder rendir al màxim amb l'estil de joc de Olmo (altibaixos, lessions), en canvi amb estils de joc resultadistes on importa més el caràcter que les individualitats, el nostre equip s'ajusta més a aquest estil.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5835
« Respondre #308 el: 21 de Abril de 2015, 16:45:10 pm »
Ara tot ens està bé perque la nostra situació era molt dramatica, pero m'agradaria veure si ens salvem i continuem amb aquest joc l'any vinent de no jugar a res ( no ens enganyem... ) aviam quantes jornades triguem en carregar-nos a Mandiá.

Això si, a mi em val si no ens arrosseguem pel camp.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #309 el: 21 de Abril de 2015, 16:47:50 pm »
Ara tot ens està bé perque la nostra situació era molt dramatica, pero m'agradaria veure si ens salvem i continuem amb aquest joc l'any vinent de no jugar a res ( no ens enganyem... ) aviam quantes jornades triguem en carregar-nos a Mandiá.

Pero no oblidem que només (i potser ho hauría de possar en majúscules)...NOMÉS amb Mandiá som un equip competitiu fora de casa dels últims 3 anys
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #310 el: 21 de Abril de 2015, 18:19:51 pm »

Però ara el joc és el que és per la urgència que te l´equip però en un altre contexte com un inici de lliga i amb una platilla feta per Mandiá, segur que no és renunciaría a l´atac i tampoc el joc ofensiu sería penjar pilotes a dalt a veure si aAníbal les guanya per alt. Pensem que ha agafat l´equip en una situació de tenir totes les botlletes pel descens, clar així no hi ha cabuda per bon joc ni res de res, només mantenir la pota a zero i correr fins a morir. Els veus, per exemple Hidalgo i les pallisses que és donen en cada partit son dignes d elogi, tots.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #311 el: 21 de Abril de 2015, 18:24:31 pm »
no ens desviem entre tots del tema:

Racing
Racing
Racing
Racing

ja discutirem!  :beer2

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
« Respondre #312 el: 21 de Abril de 2015, 18:59:11 pm »
no ens desviem entre tots del tema:

Racing
Racing
Racing
Racing

ja discutirem!  :beer2

100% de acuerdo. Es hora de pensar únicamente en salvarnos. Los debates, al final de liga.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #313 el: 21 de Abril de 2015, 19:58:44 pm »

:thumbsup:

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #314 el: 22 de Abril de 2015, 16:32:38 pm »

100% de acuerdo!!!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #315 el: 22 de Abril de 2015, 16:36:58 pm »

Pero no oblidem que només (i potser ho hauría de possar en majúscules)...NOMÉS amb Mandiá som un equip competitiu fora de casa dels últims 3 anys

Tienes razón en lo competitivo, pero en el primer año de Carreras se sacaron unos 16 o 17 puntos fuera, creo que ganamos 4 partidos y incluso diría que en  las 2 temporadas suyas se hicieron mas o menos esos 16 o 17 puntos y es cierto que en algunos partidos se hizo el ridí****, pero con Mandiá tal y como van las cosas no hubieramos llegado a esos puntos mas que nada que a empate por partido serian 21 puntos, pero ni de casualidad se empatan los 21 partidos y lo ganar un partido con este juego lo veo muy dificil.

Pero vamos que solo hay que tener en mente ahora el Racing y la final del domingo!!!
« Darrera modificació: 22 de Abril de 2015, 19:29:59 pm per MISTER10 »

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 606
« Respondre #316 el: 23 de Abril de 2015, 15:05:04 pm »
pues yo estoy un poquito cansado de querer ser el Barça de segunda sin tener a jugadores como Xavi, Iniesta o el que te salva la noche juegues como juegues (Messi).

Esto va de ser competitivos, es decir, sacar la mayor cantidad de puntos posible o dicho de otra forma, meter un gol mas que el contrario.

Este año le cascamos 6 al Albacete pero hemos hecho el ridiculo en muchos partidos, demasiados. Prefiero ir gananado 1-0 o 2-1 a intentar jugar bien al tiki-taka perder el balon y que el contrario tenga ocasiones constantemente.

Por lo que se somos de los peores presupuestos de la liga lo que nos lleva a la peor plantilla a nivel técnico. Esta carencia solo se puede suplir con orden y trabajo.

Alguien recuerda el último pase al hueco que hemos hecho? O el último gol de falta que no fuera una cantada del portero rival?

Tenemos lo que tenemos y necesitamos un entrenador que maximice el rendimiento de los jugadores

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #317 el: 23 de Abril de 2015, 20:21:07 pm »
Yo abogo por un estilo de juego que no sea ni tiki-taka ni resultadismo.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4186
« Respondre #318 el: 23 de Abril de 2015, 21:20:25 pm »
Yonkipur las clavao, milagros a Lourdes...dicen

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #319 el: 25 de Abril de 2015, 14:17:02 pm »
Qui ens convé que guanyi el Mallorca o el Tenerife.
Estaba mirant que si demà guanyem i el Tenerife perd avui a Son Moix ens possem a tres punts del Tenerife i encara l'hem de rebre al Temple.
Amb el Mallorca tenim el golaverage individual perdut i amb el Tenerife vem perdre al Heliodoro per un gol, per tant encara els podem superar.
Sigui el que sigui, ens espera un bon final de temporada.
Com guanyem demà, tenim mig camí fet.