Autor Tema: J26: Ponferradina - CE Sabadell - Diumenge 22-02 a las 16h  (Llegit 16259 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
Re:J26: Ponferradina - CE Sabadell - Diumenge 22-02 a las 16h
« Respondre #120 el: 22 de Febrer de 2015, 20:37:47 pm »
Los jugadores del CE Sabadell han tenido la intensidad necesaria para ser competitivos en la primera jugada del partido. Y se acabó.
No sabemos tirar un corner, no sabemos tirar una falta, no sabemos defender, no sabemos armar un buen contraataque, nos resvalamos constantemente (los jugadores contrarios ni una sola vez), decisiones erróneas constantes, pases y controles de prebenjamín que se fallan.

FALTA DE MOTIVACION Y FALTA DE CONCENTRACION.

Espero que en el vestuario, después de tal espectá****, nuestro entrenador rompa la puerta del vestuario rompa una rachola o estrelle algo contra la pared, alomejor así nuestros jugadores se dan cuenta que están representando a un club de futbol y mucha gente estamos hasta los h****s de que arrastren nuestro escudo por las ciudades de España.

La semana que viene, los señoritos decidirán correr? Decidirán arrastrarse? Veremos.
Pero que va si se van tan tranquilos sonrientes dandole la mano al contrario y charlando como si no hubiera pasado nada... no lo has visto?? Solo faltaba que se morrearan con los de la Ponfe... PANDILLA DE MATAOOS!!!! Y el barbas teniendo tarjeta se ha borrado del bochorno y el calvo es mas malo que una ****** pinchada en un palo... yo el carnet lo saco de la cartera que vayan a verlos sus padres.........!!!!!!! Panda de mercenarios... indolentes,,, que les den por ahi a todos juntos... YA ESTAMOS EN SEGUNDA B!!!!! :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
Jo flipo amb els jugadors, potser algú d'ells creu que els fitxarà un equip de 2A ll'any que vé? Tret d'Aníbal o Collantes I poc més van tots de pet a 2B!!!
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8834
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 22 de Febrer de 2015, 20:46:55 pm »
Los jugadores del CE Sabadell han tenido la intensidad necesaria para ser competitivos en la primera jugada del partido. Y se acabó.
No sabemos tirar un corner, no sabemos tirar una falta, no sabemos defender, no sabemos armar un buen contraataque, nos resvalamos constantemente (los jugadores contrarios ni una sola vez), decisiones erróneas constantes, pases y controles de prebenjamín que se fallan.

FALTA DE MOTIVACION Y FALTA DE CONCENTRACION.

Espero que en el vestuario, después de tal espectá****, nuestro entrenador rompa la puerta del vestuario rompa una rachola o estrelle algo contra la pared, alomejor así nuestros jugadores se dan cuenta que están representando a un club de futbol y mucha gente estamos hasta los h****s de que arrastren nuestro escudo por las ciudades de España.

La semana que viene, los señoritos decidirán correr? Decidirán arrastrarse? Veremos.
Pero que va si se van tan tranquilos sonrientes dandole la mano al contrario y charlando como si no hubiera pasado nada... no lo has visto?? Solo faltaba que se morrearan con los de la Ponfe... PANDILLA DE MATAOOS!!!! Y el barbas teniendo tarjeta se ha borrado del bochorno y el calvo es mas malo que una ****** pinchada en un palo... yo el carnet lo saco de la cartera que vayan a verlos sus padres.........!!!!!!! Panda de mercenarios... indolentes,,, que les den por ahi a todos juntos... YA ESTAMOS EN SEGUNDA B!!!!! :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
Jo flipo amb els jugadors, potser algú d'ells creu que els fitxarà un equip de 2A ll'any que vé? Tret d'Aníbal o Collantes I poc més van tots de pet a 2B!!!

No oblidem que hi han representants que son autèntics cracks, el Sabadell pot donar fe d´això.. :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #122 el: 22 de Febrer de 2015, 21:04:34 pm »
Dons jo crec que els quatre equips que puguin a primera es poden emportar un grapat de jugadors si volen; Carlos Hernandez, Crespi...

Fins i tot algun filial es podria portar a Agus Medina i Yeray. Els que si que no compto amb ells son Longas, Collantes i Nauzet que jo crec que tenen fetes les maletes des de fa mesos.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #123 el: 22 de Febrer de 2015, 21:39:01 pm »
Després de diumenge passat tots varem creure amb un petitíssim fil d'esperança ja que vam veure coses amb l'entrenador nou , una implicació diferent i una sensació d'equip diferent.  Doncs avui  hem comprovat que va estar un miratge. Jo personalment mai hagues pensat caure per 3 a 0 i de la manera que s'ha jugat.

Sobran los motivos, per dir que ja s'ha acabat, sóm de 2ª B. Sóm de llarg el pitjor equip de la categoria i estem arrastran la nostra camiseta per a tota Espanya .

Una paraula: V E R G O N Y O S.

Ara també us dic que jo sempre seré soci i allà al Temple estaré sigui a  2ª B o  3ª.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #124 el: 22 de Febrer de 2015, 22:51:52 pm »
Després de diumenge passat tots varem creure amb un petitíssim fil d'esperança ja que vam veure coses amb l'entrenador nou , una implicació diferent i una sensació d'equip diferent.  Doncs avui  hem comprovat que va estar un miratge. Jo personalment mai hagues pensat caure per 3 a 0 i de la manera que s'ha jugat.

Sobran los motivos, per dir que ja s'ha acabat, sóm de 2ª B. Sóm de llarg el pitjor equip de la categoria i estem arrastran la nostra camiseta per a tota Espanya .

Una paraula: V E R G O N Y O S.

Ara també us dic que jo sempre seré soci i allà al Temple estaré sigui a  2ª B o  3ª.

Eso siempre compañero, pero fastidia que esta gente (jugadores) el año que viene estarán tranquilos en otros equipos y nosotros por culpa de su incapacidad y desfachatez tengamos que vernos en 2ªB.....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #125 el: 22 de Febrer de 2015, 23:15:13 pm »
ridícul espantós del nostre equip una vegada més, i ja van...... unes quantes vegades.

Crec q comença a ser hora de que reaccionem tots plegats i mostrem el nostre emprenyament i disconformitat amb la pèssima temporada q ens estan oferint aquesta colla de ganduls. Una cosa és q siguin dolents o limitats com a futbolistes, l'altre q es passegin pel camp i no els doni la santa gana ni de córrer ni de donar un passe en condicions. PROU de fer el *******,  toca escridassar als jugadors tan als entrenaments com als partits fins q es possin les piles. Moment d'anar a tribuna a rajar a la finalització dels partits i moment d q vegin la nostre preocupació. Si a les bones no s'espavilen tocarà anar a les males, no hi ha res més a fer per la nostre part.

Proposso una forta xiulada als jugadors en el proper partit o fins i tot no entrar a l'estadi fins uns minuts després de començar el partit, q surtin al camp i vegin el camp buit, ja veuran quina gràcia els hi farà.
Prou de mentides i d'excuses barates, k s'espavilin q no crec jo q els altres equips de la part baixa tinguin gaire millor equip q nosaltres, i ben bé q van guanyant partits de tan en tan

:rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #126 el: 23 de Febrer de 2015, 00:06:17 am »
Bueno pues poco voy a decir porque no tengo ganas :rant: :rant:

La verdad que a  pasado lo que pensaba y es que el todos a defender y ya tendremos alguna, pues tenía claro que no iba a funcionar y hay que ser valientes!!!  La única manera de ganar un partido es buscandolo y jugando al pelotazo y defenderse todo el partido con 10 tios es casi imposible ganar un partido y el resultado mas allá del 3 a 0, es el que es y ni hemos chutado a puerta.

Un abrazo a todos los que queremos este club y que llegue el sabado lo antes posible y a ver si por una vez nos llevamos una alegría que la necesitamos!!!

Connectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #127 el: 23 de Febrer de 2015, 01:22:51 am »
Si alguna cosa funciona, no la toquis. Amb l'entrada d'Hidalgo hem perdut la consistència del partit del fi de setmana passat.
Igualment crec que no és que els jugadors no vulguin, és que no poden per que a la que reben un contratemps es bloquejen i se'n van avall. És un tema psicològic.

Igualment veig diverses causes que ens han portat a aquesta situació:

Mala planificació (secretari tècnic) i retallada de pressupost a última hora (president).
El relleu d'Olmo arriba massa tard.
Es fitxa un entrenador de juvenils pèssim i inepte que destroça l'equip moralment.
Pèssima planificació dels fitxatxes d'hivern.
El relleu d'Àlex García arriba massa tard. Mandiá crec que acaba sent una bona elecció que arriba 3 mesos tard.

En conclusió: Doble error de planificació i doble error amb els entrenadors.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #128 el: 23 de Febrer de 2015, 11:53:31 am »
A part del primer minut, després no vaig veure cap indici de recuperació de l'equip. Moralment enfonsats i sense capacitat de reacció.

No tinc res més a comentar de l'intent de rival de la SD Ponferradina. L'única crítica que tinc, és sobre l'equip local, al qual vaig veure amb poca capacitat de liquidar abans a un equip que per sort no vestia de blanc i blau arlequinat i per tant, la vergonya que em va provocar, era menor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #129 el: 23 de Febrer de 2015, 13:51:34 pm »
A part del primer minut, després no vaig veure cap indici de recuperació de l'equip. Moralment enfonsats i sense capacitat de reacció.

No tinc res més a comentar de l'intent de rival de la SD Ponferradina. L'única crítica que tinc, és sobre l'equip local, al qual vaig veure amb poca capacitat de liquidar abans a un equip que per sort no vestia de blanc i blau arlequinat i per tant, la vergonya que em va provocar, era menor.
Vestíem de negre,... tot un presagi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #130 el: 23 de Febrer de 2015, 19:16:18 pm »
Jo trono a repetir que hidalgo no pot jugar més. Amb ell al mig del camp ens foten 3-0 en 3-0. Sense ell empatem... més clar imposible.

Hidalgo desconvocat fins a final de temporada !  :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......