Ara mateix he escrit al post del nou entrenador i tot just la meva reflexió podía anar perfectament aquí i m'agradarïa deixar el comentari també.
Per mes que la persona que vingui (Mandià en aquest cas) és important sapiguer si el seu compromís va mes enllà d'aquesta temporada, perque si comença a fer una feina, és importantíssim tenir la tranquilitat que l'any vinent tindrà continuitat per poder redreçar el vestuari (si fos el cas). El problema no és tenir la salvació a 5 punts (Racing que ha de venir a cas) o Llagostera a 6 (que també ha de venir). El problema és que l'equip d'ahir menys Agus, va ser el mateix que devant el Huelva gairebé ens duur a jugar la promoció d'ascens, per tant, queda clar que tenim jugador per tirar-ho endavant.
Per mi el problema és de confiança i em peocupa i molt, però molt, que arlequinats de PRO que conèc i que se que sempre son amb l'equip deixin anar comentaris a xarxes socials per fer accions que no ajudaràn als nostres jugadors a agafar confiança. El nou tècnic a de treballar això però nosaltres també podem animar desde una hora abans del parit i rebrel's quan arrivin al camp per dir-lis que estem amb ells, enlloc d'escridaçar-los i mostrar el nostre rebutx quan ens hi juguem la vida...Només cadacú de nosaltres podem decidir que fem, però és ara quan hem de mostar que el nostre cor batega junts i que per supossat som INCREIBLES.