El meu nom és Vicenç Hernández, sóc soci del club i en les darreres setmanes he pogut escoltar a través dels mitjans de comunicació que el C.E.Mercantil ha estat convidat a poder jugar a la Nova Creu Alta el seu darrer partit de lliga, podent-se inclús proclamar campió de la seva categoria a casa nostra.
Vagi per endavant que el meu acord amb aquesta decisió és total, em sembla primordial que el CE Sabadell mantingui unes relacions cordials amb la resta d´equips de futbol de la ciutat. Ara bé, em semblaria realment injust que aquesta deferència no es tingués també amb el CE Sabadell femení. Com sabran aquest equip tant proper a nosaltres s´ha classificat per disputar la vigent Copa de S.M la Reina, i crec que sería de justícia que aquestes noies també poguessin disfrutar de la Nova Creu Alta, així com nosaltres de la seva participació en aquesta competició.Després d´un any molt difícil per aquesta plantilla sóc dels que crec que seria un gran encert per part del Sabadell, convidar aquestes noies a poder jugar a casa nostra la Copa.
No podem obviar ni el nom del club pel que juguen, ni la samarreta que llueixen. Si és veritat, que l´actual directiva vol integrar en un futur pròxim el futbol femení en el seu projecte, crec que aquest ja seria un bon moment per començar a establir ponts entre les dues entitats.
Moltes gràcies.