Autor Tema: J.29 CE Sabadell FC-UE Llagostera Dissabte 14, 18h  (Llegit 18860 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J.29 CE Sabadell FC-UE Llagostera Dissabte 14, 18h
« Respondre #60 el: 14 de de 2015, 20:07:54 pm »
Empat que no serveix per a res perque a domicili no farem ni un punt... Som de 2B
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #61 el: 14 de de 2015, 20:33:19 pm »
Hem tirat dos punts que haguéssin servit per alimentar esperanças, però també penso que som de segona B.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #62 el: 14 de de 2015, 21:13:05 pm »
Mandiá diu aixó,

Tengo una sensación fantástica. He disfrutado mucho viendo cómo jugaba mi equipo. Tenemos fútbol y hoy se ha visto", ha valorado.

Algú és optimista a aquestas alçades? Jo ho veig molt negre, avui una final a casa contra el Llagostera i tampoc guanyem, és que aquesta temporada tot va en contra, el temps, el joc, l´equip, els árbitres, és lluitar contra tot.
En fi, el mister diu que te una sensació fantástica, doncs res

Desconnectat yosolo

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #63 el: 14 de de 2015, 21:22:54 pm »
Cuando juegas 42 jornadas de liga y bajas de categoría no desciendes ni por los árbitros, ni por el mal tiempo. Bajas porque lo mereces, la temporada son 10 meses y el tiempo pone a cada uno según la planificación de la directiva y cuerpo técnico y según la implicación y la actitud de los jugadores.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #64 el: 14 de de 2015, 21:29:55 pm »
Hemos visto peores partidos, la verdad. Yo sigo creyendo.

Llevamos 3 partidos sin perder. 5 puntos de los 9 últimos, que son 1,8 por partido, este es el ritmo.

A GIRONA TODOS!

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #65 el: 14 de de 2015, 21:34:09 pm »
Si algún día empezamos el partido con once igual hacemos algo

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #66 el: 14 de de 2015, 21:53:27 pm »
Mandiá diu aixó,

Tengo una sensación fantástica. He disfrutado mucho viendo cómo jugaba mi equipo. Tenemos fútbol y hoy se ha visto", ha valorado.

Algú és optimista a aquestas alçades? Jo ho veig molt negre, avui una final a casa contra el Llagostera i tampoc guanyem, és que aquesta temporada tot va en contra, el temps, el joc, l´equip, els árbitres, és lluitar contra tot.
En fi, el mister diu que te una sensació fantástica, doncs res

Sí, ha fet una valoració força positiva del partit. I és veritat que s'ha vist "futbol" i "corazón". Realment es podia haver empatat molt abans. Tot i això, per mi l'equip no ha estat al nivell del dia del Zaragoza. Aquell dia sí que l'equip va fer un partidàs. Amb un mig del camp amb Yeray, Juanjo y Sotan es va veure potser la millor versió del Sabadell aquesta temporada.

Tal com ha comentat el company o rei marañon, avui Mandia ha tornat a tirar de jerarquia, i així ens ha anat. En el mig camp hi ha hagut moments que s'ha mogut bastant bé la pilota fins a arribar a l'àrea del Llagostera, però tot i això, no hem generat el suficient (a banda de la falta de d'agressivitat i ritme que notem quan defensem). Espero que de cara al partit de Girona fagi canvis, perquè un empat (amb molta fortuna) com a Albacete podria ser totalment insuficient.

PD. Avui no l'hem vist, però a Llagostera (parlant de migcampistes) tenen un sensacional jove jugador: Roger Barnils. El fill del mític Barnils serà un jugadoràs, i en breu. Aquesta temporada ja ha jugat alguns minuts a la lliga adelante deixant unes sensacions boníssimes. Juga de mig centre i combina un excel·lent nivell tècnic amb una alta predisposicó pel sacrifici defensiu. Si per aquelles coses del futbol ens mantinguéssim i ells (més que res pel tema de l'ampliació de capital) acabessin baixant, seria interessant que els nostres directius s'interessessin per la seva situació (ja no anomeno a Gordillo, perquè aquest segur que ni el coneix). De veritat que és una de les grans promeses del futbol català. Yeray, Coris, Barnils, etc... pinten molt bé.
« Darrera modificació: 14 de de 2015, 22:00:18 pm per jarisacat »

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #67 el: 14 de de 2015, 22:05:58 pm »
Porto molts anys seguin i patin per aquest club, a casa a fora, si plou o neva...i avui he fet una cosa que no havia fet mai...no celebrar un gol al 92 i que ens ha donat 1 punt, perque penso sincerament que no ens servirá de res...avui necesitabem els 3 punts per seguir enganxts a una hipotetica salvació, pero el punt aconseguit em sembla totalmente INSUFICIENT...cada vegada queden menys ocasions i jo companys JA HE PERDUT TOTES LES ILUSIONS...ja se que matematicament encara es posible, pero ara mateix pensar que quest equip sera capaç de guanyar 7 o 8 partits de 13( amb desplaçaments a Girona, Las Palmas, Gijon, Valladolid..) em sembla una autentica utopia... 
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #68 el: 14 de de 2015, 22:44:22 pm »
Porto molts anys seguin i patin per aquest club, a casa a fora, si plou o neva...i avui he fet una cosa que no havia fet mai...no celebrar un gol al 92 i que ens ha donat 1 punt, perque penso sincerament que no ens servirá de res...avui necesitabem els 3 punts per seguir enganxts a una hipotetica salvació, pero el punt aconseguit em sembla totalmente INSUFICIENT...cada vegada queden menys ocasions i jo companys JA HE PERDUT TOTES LES ILUSIONS...ja se que matematicament encara es posible, pero ara mateix pensar que quest equip sera capaç de guanyar 7 o 8 partits de 13( amb desplaçaments a Girona, Las Palmas, Gijon, Valladolid..) em sembla una autentica utopia...
Totalment d'acord amb tu, company.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #69 el: 14 de de 2015, 23:06:24 pm »
Porto masses partits  dels considerats vitals i transcendentals fenme il.lusions de guanyar per enganxarnos a la salvació i porto masses decepcions (Barça b, Ponferrada, Albacete, Llagostera...), porto setmanes ilusionat pensant en el partit  del dissabte i porto setmanes de decepció darrera decepció...estaba molt esperançat amb el partit d'avui, un partit que ens havia d'acostar i de quina manera a la posibilitat de enganxarnos a la salvació...i una setmana mes pal i decepció pel resultat i ja no em vull fer mes ilusions, ni fer mes números, ni pensar que es un partit vital...aixo si, viure el partit amb intensitat, pero pensant ARA SI que sols un AUTENTIC MIRACLE ens pot salvar...
Hem tornat !

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #70 el: 14 de de 2015, 23:19:34 pm »
Totalment d'acord amb tu, company.

Donc jo he sortit força content. Hem merescut guanyar i s'ha donat tot. Aniré a Girona amb la family per que crec en l'equip. Que s'empata? Punt al sarró. Pero per que no es pot guanyar a Girona ara que ells van fluixos?

A més, anirem a Las Palmas, Valladolid, Gijón... quan mes nervis i mes punts tontos perden aquesta gent a casa: a final de temporada.

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #71 el: 14 de de 2015, 23:28:21 pm »
Crec que només ens salvarà la liquidació del Racing, Albacete i algun més que caigui. O el que és el mateix, quedant tercers per la cua.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #72 el: 14 de de 2015, 23:39:25 pm »
Per motius laborals no he pogut saber res del partit fins a les 21:00 que obert el mòbil.
A inici de temporada pensar en aquest resultat hagués estat escandalós, a hores d'ara, crec que es un punt molt valuós.
Arlekinada, Girona Arlekinada, Arlekinaaada, Girona Arlekinaaada.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #73 el: 14 de de 2015, 23:46:50 pm »
Pensar que podem rascar algo a Montilivi es per llogar-hi cadires...aixó ja esta finiquitat i només es questió de temps el descens,l'unic miracle serien TRES descensos administratius perque quedarem cuers.
No hi tinc esperançes (ojala em menji amb patates el que dic) perque es molt obvi :unsure:
Directiva ja que l'heu cagada(si continueu que espero que no) comenceu a treballar ja per la propera temporada al grup tercer de 2B :angry2:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #74 el: 15 de de 2015, 00:05:07 am »
Pensar que podem rascar algo a Montilivi es per llogar-hi cadires...aixó ja esta finiquitat i només es questió de temps el descens,l'unic miracle serien TRES descensos administratius perque quedarem cuers.
No hi tinc esperançes (ojala em menji amb patates el que dic) perque es molt obvi :unsure:
Directiva ja que l'heu cagada(si continueu que espero que no) comenceu a treballar ja per la propera temporada al grup tercer de 2B :angry2:

i espera a l´ampliació de capital, que igual ni a segona b...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #75 el: 15 de de 2015, 07:30:14 am »
Me pasó lo mismo que Jaume, creo que ni me cambió el estado de ánimo el gol , porque era un partido para sumar de 3 en 3 por necesidad y porque somos mejores que ellos, hay que felicitar al Llagostera por la racha que lleva, pero ayer para mi fue de los equipos más flojos que nos han visitado.
Y la verdad es que todos los jugadores lo intentaron, dominamos , muchos balones al área, jugamos bien por banda (mejor Clerc que otros partidos) y buen Cristian (nuevamente un gol tras centro suyo).... a mi no me gustó el cambio de Mandia, pienso que Hervás estaba bien y cuando está bien es de los pocos que puede dar un pase de calidad o tirar a puerta desde lejos, a mi la dupla Hidalgo y Juanjo no me gustó, era más o menos lo mismo lo que ofrecian y cuando se pierde necesitamos jugadores diferentes y que cambien algo.

Yo salí del campo más pesimista, pero ahora miro la clasificación y pienso de verdad que si los jugadores se lo creen, esto todavía no ha acabado, porque Osasuna no ganó, Recre y Tenerife empataron y hoy juegan Barça y Racing que si empatan perfecto, pero si gana el Barça la distancia de salvación es la misma...
Si miramos el futuro es verdad que es casi imposible que ganemos los 7 u 8 partidos que se comentan, pero si siguen fallando todos los de abajo igual la salvacion está en menos puntos de los que pensamos.... De momento seguimos a esos 5 puntos.

Y si , ojalá algunos que decís que es imposible puntuar en Girona os equivoqueis. Increible la temporada del Girona pero no olvidemos que no tiene un equipo estilo Betis, Las Palmas o Valladolid, por tanto a por todas!!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #76 el: 15 de de 2015, 09:07:13 am »
Una mala planificació esportiva des del començament (sols 1 lateral dret, sols 3 centrals, ara al mercat d'hivern que tenim 3 laterals esquerres, que fitxem a Benja que casi no juga, pero que el tenim a ell, mes Anibal, mes Juanto, mes Tamudo si es recupera e inclus Forgas, ja em diras perque tans "9" si anen coixos de moltes posicions) , un problema de llargues lesions en jugadors cridats a ser claus: JUANJO,LONGAS,TAMUDO, uns problemas "extraesportius" i si no ja m'explicareu que passa amb  Juanto i Lucas Porcar, uns canvis continus d'entrenador, una situació economica e institucional força debilitada  i per que no uns arbitratges nefastos tot el que portem de temporada...sols poden portar a un final que tots coneixem encara que molts no volen admitir...pero tot i aquestes adversitats, resulta que encara no estem morts del tot per puntuació i qui sap si per descensos administratius, i jo no em paro de preguntar..., sols que haguesim fet una miqueta be les coses des del principi...on estariem ara ?
Hem tornat !

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #77 el: 15 de de 2015, 11:05:05 am »
Una mala planificació esportiva des del començament (sols 1 lateral dret, sols 3 centrals, ara al mercat d'hivern que tenim 3 laterals esquerres, que fitxem a Benja que casi no juga, pero que el tenim a ell, mes Anibal, mes Juanto, mes Tamudo si es recupera e inclus Forgas, ja em diras perque tans "9" si anen coixos de moltes posicions) , un problema de llargues lesions en jugadors cridats a ser claus: JUANJO,LONGAS,TAMUDO, uns problemas "extraesportius" i si no ja m'explicareu que passa amb  Juanto i Lucas Porcar, uns canvis continus d'entrenador, una situació economica e institucional força debilitada  i per que no uns arbitratges nefastos tot el que portem de temporada...sols poden portar a un final que tots coneixem encara que molts no volen admitir...pero tot i aquestes adversitats, resulta que encara no estem morts del tot per puntuació i qui sap si per descensos administratius, i jo no em paro de preguntar..., sols que haguesim fet una miqueta be les coses des del principi...on estariem ara ?

Tienes toda la razón del mundo y todos lo sabemos, peores cosas no nos pueden ocurrir en todos los sentidos.

Ya sabiamos como juega y a puntuado el LLagostera en lo que va de liga y lo hacen a la perfección, tienen un par de ocasiones, la meten y a defender como perras el resultado, saben de su poca calidad de plantilla, es a lo que juegan y cuando juegan fuera de casa más, se encomiendan al pie de Pitu y a correr.

Lo peor que nos paso ayer es que se pusieran por delante, lo mejor nuestro, las ganas y el derroche de los nuestros y no volverse locos atacando desde su gol, porque nos hubieran metido casi seguro tres más, en esas cosas si que se nota mucho la mano de un entrenador de verdad, aunque todos hubieramos metido los 11 en su campo desde el 0 a 1. Esta claro que en otra situación en la tabla ayer hubiéramos salido contentos del campo, con lo que tenemos encima no. Por cierto parece ser que el penalti a Gato fue bastante claro o eso me dijeron en casa al llegar, no se porque no esta la repetición en el resumen.

Ayer mas que nunca se echo en falta ese jugador que engancha el medio campo con los delanteros, por no decir la visión de Longas. Vamos a ver si hoy los resultados nos favorecen, empatan Racing - Barcelona o pierde este ultimo y el Alba pierde.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 15 de de 2015, 11:09:55 am »
La UE Llagostera va venir a fer un partit pràctic. Fins el 0-1 el partit va estar bastant igualat, i després de superar el cop del gol, vàrem ser superiors. També cal dir que ells es van tancar a darrera a esperar el contracop, i no es va poder fer res.

Al segon temps, almenys es va intentar, i no es va abaixar mai els braços, com passava amb l'anterior projecte d'entrenador. La llàstima va ser que no marquéssim al 80 i no al descompte. Crec que haguéssim aconseguit guanyar i tot. El Llagostera es va tirar molt darrera i fins i tot en alguna jugada feien un 5-(2-1)-2 bastant difícil de païr, però Kiko Olivas va demostrar que alguns no volen abaixar els braços a la gespa.

Ara cal sumar de 3 de nou. Hem igualat la millor ratxa de partits aquesta temporada sense perdre (3) i cal igualar la millor ratxa de punts sumats (6). I anar creixent. Crec que si hagués arribat Mandiá abans, tindríem més opcions que ara.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #79 el: 15 de de 2015, 11:35:59 am »
Pues el gol quizas no os diga mucho a algunos pero a mi me dice que este equipo quiere sobreponerse a la adversidad y que quiso luchar pese a ser conscientes que un empate de poco nos vale...para mi el gol en el 93 es un signo de que no vamos a bajar los brazos...pero porfavor. Misma intensidad en girona...podemos hacerlo si se juega asi. Ayer se presionaba como locos y se corrio muchisimo....pero no podemos dar los partidos de fuera por perdudos desde el inicio...si se corre como ayer PODEMOS.