Autor Tema: J.29 CE Sabadell FC-UE Llagostera Dissabte 14, 18h  (Llegit 18851 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:J.29 CE Sabadell FC-UE Llagostera Dissabte 14, 18h
« Respondre #80 el: 15 de de 2015, 11:39:58 am »
Vamos mejorando y asentandonos en el campo.Pero aun nos falta la chispa que ha de llegar en la fase clave de decision de la liga

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #81 el: 15 de de 2015, 11:57:21 am »
Estic completament d'acord amb les exposicions de yosolo,blayo i jaume. Jo també ho veig així. Jo tanpoc i és la primera vegada que no celebro un  gol del Sabadell. És un conjunt de situacions i decisions totes adverses, desde la poca implicació del "president" aquest "Sakamoto" (ha deixat que el club es vagi morint tot solet retallant 1 milió d'euros en la inversió  de la plantilla) ,la nefasta planificació esportiva fins i tot en el mercat d'hivern, la greu decisió de portar l'Alex Garcia, les perpetues lesions de Juanjo i Longás i les nefastes actuacions arbitrals totes en contra tot junt fa el que ara tenim.
Jo ja sóc realista, no crec en cap salvació. Anan bé estem a 2ª B, perquè fins i tot ens podem veure a tercera. Tampoc penso que es cobreixi l'ampliació de capita.

No aniré a Girona, llevat que tenia pensaments d'anar-hi, però ahir tot i ser superiors només valien els 3 punts.

Companys, és el que sento.

Visca el Sabadell i a  2ªB o 3ª sempre al Temple.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #82 el: 15 de de 2015, 15:29:25 pm »
Estic completament d'acord amb les exposicions de yosolo,blayo i jaume. Jo també ho veig així. Jo tanpoc i és la primera vegada que no celebro un  gol del Sabadell. És un conjunt de situacions i decisions totes adverses, desde la poca implicació del "president" aquest "Sakamoto" (ha deixat que el club es vagi morint tot solet retallant 1 milió d'euros en la inversió  de la plantilla) ,la nefasta planificació esportiva fins i tot en el mercat d'hivern, la greu decisió de portar l'Alex Garcia, les perpetues lesions de Juanjo i Longás i les nefastes actuacions arbitrals totes en contra tot junt fa el que ara tenim.
Jo ja sóc realista, no crec en cap salvació. Anan bé estem a 2ª B, perquè fins i tot ens podem veure a tercera. Tampoc penso que es cobreixi l'ampliació de capita.

No aniré a Girona, llevat que tenia pensaments d'anar-hi, però ahir tot i ser superiors només valien els 3 punts.

Companys, és el que sento.

Visca el Sabadell i a  2ªB o 3ª sempre al Temple.

Plantilla desiquilibrada i la rèmora del fitxatge d'Àlex Garcia, quin error més greu !!!
Amb Mandià com a mínim anem fent i la lluita és segura fins el final. Llàstima que arribés tant tard.
No sé si aniré a Girona per que ara mateix estic molt destrempat, encara que amb un parell de victòries seguides la cosa canviaria.

Quasi millor baixar a 2B i treure'ns de sobre al Sakamoto, crec que va invertir per alguna cosa a canvi. No ho deu haver aconseguit i ara crec que se'n desentent. Al menys és la sensació que tinc, potser m'equivoco, però tot plegat fa mala pinta.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #83 el: 15 de de 2015, 19:18:49 pm »

No voy a engañar a nadie, hace tiempo que inconscientemente me intento desconectar un poco de todo lo que sea el CE Sabadell FC. Lo hago mas que nada, porque una cosa es morir luchando y otra muy distinta es dar pena. Y el CE Sabadell si de algo puede estar orgulloso es que hemos sido el numero uno dando una imagen patetica, porque hasta equipos como el Albacete o el Llagostera que eran recien ascendidos, han cambiado la dinamica y han sacado el cuchillo.

Ayer por ejemplo, el CE Sabadell arrincono al Llagostera durante 65 minutos en total y no supo marcar dos goles a tiempo. Ahora eso si, pasando balones atras y haciendo rondos unos cracks, pero señores jugadores, si no marcan ustedes un gol poco vamos a sumar puntos.

Tenemos un equipo que la calidad que hay en el Ataque es INEXISTENTE. Solo sabemos jugar por la banda de Collantes, esperar que el Andaluz haga un centro bueno para que Anibal la meta con la cabeza dentro. Y ya, ya no sabemos hacer nada mas. Ni regates, ni nadie que se atreva a chutar desde fuera del area NADA de NADA.
Lo siento, pero ha llegado un punto, en el que me da igual todo. Una cosa es sufrir y otra cosa es ser sadomasoquista. Ver como cada 15 dias, el CE Sabadell juega fuera y parece que este jugando el Real Madrid (ellos) contra el equipo de futbol base de mi pueblo (nosotros) es de juzgado de Guardia y lo peor aun es que, no viene de este año... Y luego ves a los del Llagostera que no tienen ni campo propio, ir a Osasuna y ganarles... Manda h****s.

Al final siempre ganan los mismos, Los jugadores tipo Collantes, Nauzet, Carlos hernandez, Kiko Olivas... Se marcharan a otros equipos de 2ºA, los directivos se iran a parasitar otro equipo y la aficion se quedara con un equipo echo un misto en una categoria de infierno y sin un duro.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #84 el: 15 de de 2015, 19:30:14 pm »

No voy a engañar a nadie, hace tiempo que inconscientemente me intento desconectar un poco de todo lo que sea el CE Sabadell FC. Lo hago mas que nada, porque una cosa es morir luchando y otra muy distinta es dar pena. Y el CE Sabadell si de algo puede estar orgulloso es que hemos sido el numero uno dando una imagen patetica, porque hasta equipos como el Albacete o el Llagostera que eran recien ascendidos, han cambiado la dinamica y han sacado el cuchillo.

Ayer por ejemplo, el CE Sabadell arrincono al Llagostera durante 65 minutos en total y no supo marcar dos goles a tiempo. Ahora eso si, pasando balones atras y haciendo rondos unos cracks, pero señores jugadores, si no marcan ustedes un gol poco vamos a sumar puntos.

Tenemos un equipo que la calidad que hay en el Ataque es INEXISTENTE. Solo sabemos jugar por la banda de Collantes, esperar que el Andaluz haga un centro bueno para que Anibal la meta con la cabeza dentro. Y ya, ya no sabemos hacer nada mas. Ni regates, ni nadie que se atreva a chutar desde fuera del area NADA de NADA.
Lo siento, pero ha llegado un punto, en el que me da igual todo. Una cosa es sufrir y otra cosa es ser sadomasoquista. Ver como cada 15 dias, el CE Sabadell juega fuera y parece que este jugando el Real Madrid (ellos) contra el equipo de futbol base de mi pueblo (nosotros) es de juzgado de Guardia y lo peor aun es que, no viene de este año... Y luego ves a los del Llagostera que no tienen ni campo propio, ir a Osasuna y ganarles... Manda h****s.

Al final siempre ganan los mismos, Los jugadores tipo Collantes, Nauzet, Carlos hernandez, Kiko Olivas... Se marcharan a otros equipos de 2ºA, los directivos se iran a parasitar otro equipo y la aficion se quedara con un equipo echo un misto en una categoria de infierno y sin un duro.

a mi me pasa lo mismo, pero siempre tengo la cosa de , y si ganamos en Girona? el tiempo pasa y como tú dices todos espavilan menos nosotros y la verdad, ganar en Girona es como pensar que el Córdoba gane en el bernabeu, no imposible pero imposible a la vez, ayer era el dia de haber ganado solventemente, podrían haber jugado de inicio como después del gol pero como siempre empezaron atontaos y espavilaron tarde, la dinámica de siempre. También el tema arbitral nos ha costado 7 u ocho puntos esta temporada, aunque no es excusa.
« Darrera modificació: 15 de de 2015, 19:35:06 pm per Dani71 »

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #85 el: 15 de de 2015, 20:39:16 pm »
Doncs passades les hores segueixo pensant exactament el mateix que el que pensava tot just finalitzat el partit... Ahir només va existir un equip i aquest va ser el Sabadell. El Llagostera ens va "apretar" i va proposar alguna cosa els primers 15-20 minuts on van tenir la sort de poder marcar un gol, de fet, el típic gol de l'equip que està en ratxa i li surt tot de cara, però absolutament RES més!
I nosaltres? Doncs seguim en la mateixa dinàmica d'un equip cuer a qui no li surt res i que davant gairebé sempre té un equip davant que amb molt poca cosa ja té la feina feta. Però discutiré davant de qui sigui i a on sigui que si un equip va jugar a alguna cosa ahir, si un equip va proposar alguna cosa i si un equip va donar la cara i va deixar-se la vida a la gespa, aquest va ser el Sabadell.
Que tenim llacunes defensives encara preocupants? Sense dubte! Però ahir vaig tornar a veure durant molts i molt minuts aquell Sabadell que a casa vol manar, que no es rendeix, amb un Ciércoles que es va carregar l'equip a l'esquena, amb un Collantes, Clerc, Cristian incansables que es van deixar la pell, amb un Hidalgo super-responsabilitzat, que malgrat va cometre errors que tothom recorda, va exercir de líder absolut i va tirar del carro absolutament com a capità que és d'aquest equip. Va faltar claredat en atac? Doncs sí! Però el cap mana i la confiança no és quelcom que ens sobri ara mateix. Perds 0-1, saps el que et jugues, i la precipitació, l'angoixa i els nervis s'imposen a la claredat de pensament que un equip sense problemes pot tenir. 
Pájara inicial... Doncs sí, la vam tenir, és evident! Però jo pregunto... Quin equip ho borda, és intens, i anul.la al rival els 90 minuts? Quin? El Girona que amb un 2-0, l'Albacete li ha empatat i no ha guanyat de miracle? El Barça B que tampoc ha sabut aguantar el resultat? El Saragossa que no guanya un partit fot un mes? El totpoderós Mallorca del Nano Soler que va palmar i bé a Mendizorroza?
La gran diferència és que les nostres pájaras és evident que han estat massa recorrents i ens han costat massa punts, però quan un equip no està bé i la responsabilitat pesa com mai sobre les espatlles, la por a perdre et fa recular i vols tancar com sigui la teva porteria, aconseguint tot just l'efecte contrari.
Ahir vam acabar fosos, l'equip es va deixar l'ànima a la gespa, ens ho vam currar i només un resultat era el que mereixien aquests jugadors: la victòria. I jo em vaig alegrar i molt del gol aconseguit, és clar que sí! Perquè era el mínim que es mereixia aquest equip i perquè sumar un punt, SEMPRE, és millor que no sumar-ne cap! El Llagostera em va semblar un equip miserable, que va intentar viure de rendes i que no mereixia res més que sortit derrotat ahir de casa nostra. Que aconseguissim robar-los aquesta victòria en temps afegit és el mínim que els podia passar.
Jo he estat, estic i estaré  A MORT amb aquest equip. Amb el Kiko Olivas, Carlos Hernández, Collantes, Ciércoles, Clerc, Aníbal, Crisitian, Hidalgo que jo vaig veure ahir, no en tinc cap mena de dubte que ens en sortirem! Estem vius, molt vius i qui ens vulgui enterrar que ho fagi, però n'estic segur que se'n pot arrepentir.
A Girona patirem, les passarem magres, però no em fan cap mena de por! Estem perfectament capacitats per treure quelcom de positiu d'allà i malgrat fora de casa hem tingut la trajectòria que hem tingut, crec sincerament que estem en un moment diferent i que aquests jugadors per primer cop, es creuen realment el que fan i fins a on són capaços d'arribar.
ENDAVANT SABADELL!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #86 el: 15 de de 2015, 21:13:14 pm »
Us admiro a tots els positius, jo seria incapaç de veure quelcom mig bo

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #87 el: 15 de de 2015, 21:32:16 pm »
A nosaltres ens fot 2-0 el Girona a la segona part i baixem els braços i ja s'ha acabat el partit...el Albacete o qualsevol equip que juguen a fora no...
Hem tornat !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #88 el: 15 de de 2015, 22:15:12 pm »
Des de que Mandiá és el nostre entrenador, a excepció del molt mal partit que vam fer a Ponferrada, en quin partit aquest equip ha baixat els braços? Amb el Saragossa? On només una decisió arbitral ens va privar de sumar tres punts? Amb l'Alavés? Precisament per no haver perdut la fe en la victòria i haver lluitat fins el final es va sumar aquella victòria tan i tan important. A Albacete? No es va fer un bon partit, és evident. Van ser millors que nosaltres, sense dubte. Però tot i això crec que vam tenir l'ofici suficient com per no desmontar-nos com tantes i tantes vegades ens ha passat, i fins i tot podríem haver guanyat, molt injustament si es vol, però guanyat. Per cert, davant un equip, com l'Albacete, que avui mateix ho ha guanyat al totpoderós Girona a casa seva, de miracle! Partits com el d'avui posen més en valor encara el punt aconseguit allà. I davant el Llagostera? Hem baixat els braços? Precisament ahir? Estic convençut que aquest mateix partit el juguem fa un parell de mesos i acabem 0-3. Només l'empenta, la fe i una actitut indiscutibles ens van portar a sumar un punt que jo continuo valorant i molt.
La salvació no només passa per l'equip i el que pugui fer d'aquí en endavant. És clar que en un 95-99% la permanència és a la seves mans. Ara bé, com podem demanar a l'equip que segueixi creient, que no es rendeixi, quan la seva pròpia afició és la primera que aposta per la seva derrota a Girona? Si el que ha de ser el seu principal soport és qui menys creu en ells, malament, molt malament anem!
No m'he tornat boig. Com vosaltres, jo també veig el que tenim per davant i sé perfectament que salvar-nos serà molt i molt difícil. Però mentre encara sigui possible, jo hi seguiré creient. ENCARA NO SOM EQUIP DE SEGONA B, i qui pugui afirmar el contrari el convido a que ho fagi.
Amb el que ha plogut a casa nostra, amb tot el que portem a les esquenes i amb tot el que ens ha costat arribar fins aquí ara no podem llençar la tovallola. I encara que perdem a Girona, que no perdrem, seguiré pensant que és possible, perquè de fet ho serà!

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIÓ, ARA I SEMPRE!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #89 el: 15 de de 2015, 23:18:33 pm »
A Ponferrada vam fer un partit desastros, a Albacete sols la nefasta punteria dels seus devanters va evitar que sortisim golejats, ja veurem que passa diumenge a Girona...
Hem tornat !

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #90 el: 15 de de 2015, 23:22:13 pm »
No puc estar més d'acord amb tu VICENÇ. No solsament ho veig igual, sinó que crec que és el què está passant. Com sempre ho descrius amb majestuositat i realisme.
L'equip encara que no ho sembli está mica en mica creixent i això s'ha de posar en valor donades les circumstancies. Tampoc ens està acompanyant massa la sort, i encara hi han aspectes que s'han de millorar però jo ahir vaig veure a un equip enxufat. El camí no és altre que aquest, però canviar una dinàmica tan negativa no és algo que es fagi de la nit al dia, i mica en mica estem girant, estem corretgint el curs de la nostra trajectoria. Que potser ens quedem curts de pista? Potser, pero aqui fins al final de lliga queden opcions...cal recordar el Girona l'any passat.
Sobre el partit següent, és complicadíssim però el CE Sabadell en una bona tarda pot guanyar a qulsevol. I això els jugadors ARA és quan s'ho comencen a creure.la llàstima és no haver portat aquest entrenador abans, pero bé lo passat passat queda.
Jo també estic amb aquesta plantilla a mort i crec amb ells. Lo millor és no fer calculs i anar partit a partit, perque no ens salvara un punt més tret aquí o allà (que també), pero sobretot el canvi de mentalitat que efectivament s'está donant i que acabarà donant els seus fruits en forma de victòries. Només hem de tenir una mica més de paciència...encara que entenc que molts ja no la tingueu. La millor versió del nostre equip s'està fraguant....tinguem fe i el cap fred.
Una forta abraçada a tots!!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #91 el: 16 de de 2015, 08:35:25 am »
1 punt contra la pitjor (que ningú s'enganyi, és la pitjor i amb diferència) plantilla de la categoria és un autèntic desastre. Anem fent salts al buit setmana rere setmana. No pot ser que amb la necessitat que tenim, sortim davant el LLagostera a veure-les venir. No pot ser que et fotin un repàs els primers 20 minuts i et fotin el gol que et foten. Va ser vergonyós. A partir del minut 21 si que vam donar un pas endavant i vam fer-nos dominadors contra un equip que no té cap argument més enllà de la força, ganes i saber-se defenssar. Cosa que van fer molt bé.

Un passet més cap a la Segona B..... el que val és guanyar i no tenir més possessió ni donar una millor imatge.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #92 el: 16 de de 2015, 10:05:34 am »
1 punt contra la pitjor (que ningú s'enganyi, és la pitjor i amb diferència) plantilla de la categoria és un autèntic desastre. Anem fent salts al buit setmana rere setmana. No pot ser que amb la necessitat que tenim, sortim davant el LLagostera a veure-les venir. No pot ser que et fotin un repàs els primers 20 minuts i et fotin el gol que et foten. Va ser vergonyós. A partir del minut 21 si que vam donar un pas endavant i vam fer-nos dominadors contra un equip que no té cap argument més enllà de la força, ganes i saber-se defenssar. Cosa que van fer molt bé.

Un passet més cap a la Segona B..... el que val és guanyar i no tenir més possessió ni donar una millor imatge.

Doncs portaven 4 o 5 partits guanyant i ja pensaven en play-off. Tant dolents no deuen ser

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #93 el: 16 de de 2015, 11:04:12 am »
S Ha empatat a casa al minut 92, no hem perdut a casa contra el LLagostera de miracle, el barça b, si, el barça b ens va fotre quatre a la nca, i no van ser sis o set de miracle, ara anirém a guanyar al camp d un equip que porta tota la temporada entr els quatre primers? Guanyarem a zorrilla? Sisplau, una cosa se optimista i jo a priori sempre penso qué és pot guanyar, però altre cosa és la realitat que és que som els pitjors de la categoría de llarg.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #94 el: 16 de de 2015, 13:06:09 pm »
Com faltem al respecte als rivals quan ens interesa... el Llagostera la pitjor plantilla de la categoria?

En els últims 5 partits, havien jugat contra 4 rivals directes: Alavés, Barça B, Osasuna i Recreativo. S'els van patillar a tots 4.

El 5é equip era el Zaragoza a la Romareda, on van treure un 2-2, el mateix resultat que nosaltres quan voliem entrar als play-offs.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #95 el: 16 de de 2015, 13:21:02 pm »
Salí muy indignado, me fastidia mucho no haber podido encadenar victorias seguidas para poder salir del descenso, y justo desde el partido del Alavés que venían una serie de rivales "asequibles" para obtener una racha de victorias, hacer un 9 de 9 no era ninguna locura, tras el empate en Albacete no quedaba otra que ganar vs Llagostera (no entro en detalles si son mejor o peores que nosotros) pero solo valía ganar, no se hizo empatando de chiripa en los minutos finales, y ahora aspiramos a ganar en Montilivi fuera de casa cuando solo lo hemos logrado en toda la temporada una mísera vez.

Era optimista, pero con lo que comento se me han bajado los ánimos, aún así no voy a ir diciendo que somos de 2aB y bla bla bla, hasta el 7 de junio seremos de 2A, y hasta que no sea matemático siempre habrán opciones, son solo 5 puntos, hay que seguir hasta el final, y creyendo! Aunque las sensaciones sean otras... Este domingo me toca ir a Montilivi, y tb tengo hotel reservado en Miranda, así que aquí uno no dejará de animar al equipo intentándolo hasta el final, honor!  :scut :bandera
@javi_gt86

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #96 el: 16 de de 2015, 14:43:13 pm »
Noizer totalmente de acuerdo contigo menos en una cosa, para mi no se marco de chiripa, sino porque los tíos se dejaron la piel y no bajaron los brazos hasta que el arbitro pitó, y con esa constancia y trabajo es cuando se consiguen los resultados.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #97 el: 16 de de 2015, 14:44:09 pm »
Noizer totalmente de acuerdo contigo menos en una cosa, para mi no se marco de chiripa, sino porque los tíos se dejaron la piel y no bajaron los brazos hasta que el arbitro pitó, y con esa constancia y trabajo es cuando se consiguen los resultados.
Totalmente de acuerdo, de chiripa nada, fue una buena jugada.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #98 el: 16 de de 2015, 17:24:34 pm »
Totalmente de acuerdo, de chiripa nada, fue una buena jugada.

Exacto.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #99 el: 16 de de 2015, 17:32:35 pm »
Jo diria que no vam marcar molt abans de chiripa. El lògic era marcar molt abans i crec que si haguessim marcat en el minut 82 hauriem guanyat.

Per cert, crec que ens van fer un penal bastant clar. Algú ho ha vist?
El gol anulat al Llagostera, era legal?