Autor Tema: J.30: Girona - CE Sabadell. Diumenge 22/03/15 a les 17 hores TOTS A GIRONA!!  (Llegit 24690 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
  • Gènere: Masculí
Fa poc si ens diuen que estariem a dos del Racing i a cinc del Osasuna molts haguessim signat. Llavors, jugavem contra Santboià, Grama o el Reus.

Avui s'ha donat tot i no hem tingut sort. Estic convençut que si l'empat arriba uns minuts abans ens emportem el partit. No ha sigut just, pero despres d'una possessió del 75% ens quedem sense els tres punts.

A Girona ve una altra final, i com aquesta lliga esta boja cal estar al 200% amb l'equip. Per una banda, es el moment en que els equips perden mes punts tontos. Per una altre, qui sap si enguany només baixa un equip o dos. O qui no et diu que comença una ratxa inesperada? Si no ens ho creiem no creuran els jugadors i no ens enterrem nosaltres mateixos abans de morts.

Diumenge, TOTS A GIRONA a passar el dia amb les millors gales i moltes ganes d'animar. Per que si...  Es pot!

I si us plau, el dia del Mallorca preus populars.
« Darrera modificació: 18 de de 2015, 10:23:54 am per kitanovsky »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
Re:TOTS A GIRONA, TOTS !! Per que si, podem!
« Respondre #1 el: 15 de de 2015, 00:18:25 am »
Suma-hi 5 més que estarem presents a Girona.

Sí es pot, donarem la sorpresa a Montilivi.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #2 el: 15 de de 2015, 18:52:54 pm »
Admiro el vostre optimisme :smile2:pero no hi ha res a fer...
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #3 el: 15 de de 2015, 19:17:11 pm »
18
Albacete   30
19
Racing   29
20
Recreativo   28
21
Barcelona B   28
22
Sabadell   26

de moment aixó és el que hi ha , a quatre de la salvació.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 15 de de 2015, 19:30:19 pm »
Jo passo d'anar.

No penso fer una depesa de la meva butxaca per anar a un camp on el CE Sabadell donara l'imatge de sempre fora de casa.

Es mes penseu si realment aquests jugadors es mereixen tot l'esforç que fem els aficionats per ells...

Si fos el cas de que haguéssim pujat a 2ºA aquest any i el 90% de la plantilla fossin jugadors de 2ºB sense experiència a la categoria però lluitessin com animals, seria el primer en pujar. Pero l'ho greu, es que portem quatre temporades a la categoria, molts del jugadors que tenim ja estaven l'any passat, i donem una imatge pesima.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #5 el: 15 de de 2015, 20:20:31 pm »
Doncs de casa anirem 4, perquè tant en primera, com en segona, com en tercera, NOSALTRES si som del CE Sabadell.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #6 el: 15 de de 2015, 20:41:00 pm »

Final a montilivi, l albacete a punt de desaparèixer aixeca un 2-0 en contra i puntet. Ara la setmana vinent anirém nosaltres, el circ mundial i l´esperpent futbolístic i ens foterán quatre o cinc
coll.ons, si és que som el pupes...de veritat que s en vaguin a passeig, passo, a segona b, ademés és que s ho han guanyat a pols per lo absolutament negats que están.  Només espero que a final de temporada a aquests futbolistes no els fitxi ningú i compleixin la seva penitència a camps de costellada i cobrant el que és mereixen , per a mi ni mil euros al mes.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #7 el: 15 de de 2015, 21:14:34 pm »
Jo penso que teniu molta moral els que penseu anar a Girona. Com ja he dit anteriorment en el post d'ahir del partit, no hi penso anar perquè després d'ahir ja he tirat definitivament la tovallola i ja hem baixat de categoria. També perque sé el que m'espera. Ens en caurant 3 o 4 com a mínin i no ting ganes de veure novament el ridícul i la desfeta de l'equip, però per això no sóc meyns arlekinat que els que no ho veieu així.
Fixeu-vos el que ha fet avui l'Albacete i merexedor de la victòria des del minut 1 i la comparsa que farem nosaltres el diumenge.
Tant debò m'hagi de mengar aquestes paraules.     

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #8 el: 15 de de 2015, 21:42:54 pm »
Dos mes que SI anem. Passi el que passi.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #9 el: 15 de de 2015, 21:48:55 pm »
Vaig anar al mini, vaig anar a Palamos i no me he perdut cap partit al temple aquest any...pero no tinc  ganes d'anar a Girona..i soc el primer que estaré devant de la tele patin com un c....i nervios a tope, pero estic molt desinflat...ahir vaig anar amb molta il.lusió, era un partit que ens podia enganxar definitivament a la posibilitat de salvació i pel que sigui NO EL VAM TORNAR A APROFITAR...i ja van moltes jornades aixi...tan de bo em mengi les paraules pero no veig cap posibilitat de guanyar a Girona i dic GUANYAR perque es l'unic resultat que ens serveix, un empat que en altres ocasions podria ser bo, aquesta vegada ens deixaria ja molt lluny de la salvació, aixo si, molta sort als VALENTS que hi anireu 
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #10 el: 15 de de 2015, 22:16:51 pm »
Ahir es va treballar i molt, es va poder guanyar facil i no es va fer. Els jugadors van morir pels colors i aixo es el que es demana. S' està treballant... ens en podem sortir. Podem guanyar a Girona, i si guanyem?

No podem baixar els braços com a minim fins que fem un nou ridicul a fora. Han de pasar per aqui tenerife, Osasuna i racing...rivals directisims i en caiguda lliure....em de lluitar senyors.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #11 el: 15 de de 2015, 22:23:37 pm »
Des de ja mateix la meva total admiració i soport per tots aquells que podeu viatjar a Girona. Sou el que manté viu aquest club. Hem fet més de 100 anys d'història per gent com vosaltres. Quan els nostres onze guerrers saltin a la gespa de Montilivi i vegin un còrner forrat de quadres blancs i blaus, de gent que els recolzarà incondicionalment i el que és més important, que continua confiant en ells, no els quedarà cap dubte de que tot plegat segueix valent i molt la pena i que tot esforç que hi puguin dedicar serà poc.
Sou molt grans, i per mi, un orgull ser del vostre mateix equip.
ÀNIMS i A DEIXAR BEN ALT EL NOM D'AQUEST CLUB! SOM-HI!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #12 el: 15 de de 2015, 22:56:08 pm »
El Girona ha aconseguit un punt menys que nosaltres en els últims 6 partits.
La seva trajectòria es totalment decreixent, està clar que estan al damunt de la classificació i ja han fet la feina, però el que importa són les dinàmiques i darrerament la nostra es millor.
Dit això, anirem a Montilivi i ... , el de sempre, GUANYAREM.
Per tant, no hay nada que temer, a por ellos que son más y más valientes...
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 16 de de 2015, 08:37:06 am »
Tan de bo guanyem.....el Girona NO és millor que el Sabadell, tot i la seva classificació. Però jo no ho veig. Un empat com a màxim, que no serviria per a res.

Si no som capaços de guanyar al Llagostera a casa..........

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #14 el: 16 de de 2015, 08:54:42 am »
tots els que esteu indecisos, feu un últim esforç per venir a Girona!
és l'últim desplaçament aprop, juguem a bona hora, per tant, per molt que sigui diumenge, arribarem d'hora a casa.
ja sé que no es mereixen que ens desplaçem, però si això s' enfonsa només quedarem nosaltres!
per tant, un últim esforç per ajudar als jugadors a aconseguir la salvació i llavors ja farem criba.
tothom qui pugui a Girona!
ànims!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #15 el: 16 de de 2015, 08:57:41 am »
Jo amb en Mandiá, cada setmana veig millor joc com equip, i perque no, potser que a Montilivi comenci l'escalada amb una serie de victories que ens treuran del descens? dons jo no m'ho pensso perdre, i nosaltres i serem dos mes a Montilivi, que desde Arbucies i tinc el mateix tros que per venir a Sabadell.

Som.mi que si que es pot, mentre hi ha vida hi ha esperança.
« Darrera modificació: 16 de de 2015, 10:12:12 am per Enric »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8843
« Respondre #16 el: 16 de de 2015, 09:50:27 am »
L´unica esperança es que el Girona no está en el seu millor moment, golejada a Ponferrada i ahir l´Albacete va mereixer la victoria, tant de bo no despertin contra nosaltres, tot i que es un clásic aquesta temporada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #17 el: 16 de de 2015, 10:04:29 am »
Ja sé com juguem fóra de casa i tot això, però em torno a ilusionar. Penso que si guanyem a Girona s'incrementarà molt les possibilitats de salvació. Seria un cop de moral inmens. Per que no?. Aquest és el partit,

I pels pesimistes, si ho veieu tot perdut, perquuè no penseu amb tot el que hem patit i ens ha costat arribar fins aquí?

Si ja ens veieu a 2B,ja no teniu res a perdre, així que tot lo que vingui de bo serà de més a més. Almenys no desanimeu als que encara creiem. Tampoc servirà de res més que desfogar-ho. Però l'única i posibilitat que tenim és creure entre tots i pensar qu ho podem fer.No us costa res, si us plau, lluitem fins al final.

De pitjors ens hem sortit, jo sempre amb el Sabadell, sempre vol dir sempore, a les bones i a les dolentes. I sempre per sumar. Vinga, si us plau, intentem creure i ho podem fer

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #18 el: 16 de de 2015, 12:00:20 pm »
L´unica esperança es que el Girona no está en el seu millor moment, golejada a Ponferrada i ahir l´Albacete va mereixer la victoria, tant de bo no despertin contra nosaltres, tot i que es un clásic aquesta temporada
totalment d'acord.
penseu que Machin sempre fa jugar als mateixos jugadors, no fa rotacions, i els cambis els fa molt tard i molts cops ni els agota...el seu 11 titular comença a estar fos!

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #19 el: 16 de de 2015, 12:36:49 pm »
La verdad es que ayer contra el Albacete no se ni como empataron, sin contar el anterior partido en casa contra el Numancia, el lio que se monto.. Yo si no trabajara el Domingo por la tarde iria seguro, aunque espero poder cambiar el dia con algún compañero.