Autor Tema: J. 31 Sabadell-Mallorca - Diumenge 29 de Març a les 21h  (Llegit 24152 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat escorpion40

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
Re:J. 31 Sabadell-Mallorca - Diumenge 29 de Març a les 21h
« Respondre #80 el: 30 de de 2015, 12:12:42 pm »
Buenos dias a todos!!!!!
   Muy desanimado con lo que pasó ayer, pero bueno, aun quedan puntos por jugar.

En cuanto al partido de ayer, muy buena primera parte. Veo que se vuelve a criticar a Eguaras, y para mí hizo una primera parte perfecta, pero.... claro no vais a criticar a Hidalgo, ni a los veteranos.....
  Collantes dicen por ahi que el mejor; vamos a ver no sabe sacar una puñetera falta , no tiene ni idea de sacar corners, y de verdad, es de los mejores?  No sólo basta con correr ehhhh.

Tan mal lo hizo Eguaras que casualidad, marcharse lesionado y ya veis que segunda parte.    En fin, seguid criticándolo .

Eguaras!!!! 

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 30 de de 2015, 12:44:09 pm »
Lo mes preocupant del partit d´ahir es el cop moral que vem rebre, en uns segons lo que hauría sigut un cop moral molt positiu important  va passar a ser possiblement "la puntilla" per aquest quasi difunt Sabadell

En fi...com diuen, cuan toca, toca.... i crec que aquest any ens ha tocat a nosaltres  :wavecry:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #82 el: 30 de de 2015, 12:58:09 pm »
Enfonsat però no derrotat.
En cas d'haver guanyat ahir la majoria donaríem per bo un empat a Miranda, per tant sí aconseguim la victòria haurem recuperat els dos punts d'ahir.
El Mirandes porta 6 punts dels darrers 21 punts en joc.

La seguent jornada passa a l'inversa que l'anterior, serem els primers en jugar i sí aconseguim la victòria a més d'un li tremolaran les cames, a les 18:00 ens col-locariem en posició 19 i a 1 punt d'Osasuna (Betis vs Osasuna)

Molts d'ànims a tots i amb el cap ben alt que prou pena tenim.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #83 el: 30 de de 2015, 13:51:55 pm »
Buenos dias a todos!!!!!

En cuanto al partido de ayer, muy buena primera parte. Veo que se vuelve a criticar a Eguaras, y para mí hizo una primera parte perfecta, pero.... claro no vais a criticar a Hidalgo, ni a los veteranos.....
  Collantes dicen por ahi que el mejor; vamos a ver no sabe sacar una puñetera falta , no tiene ni idea de sacar corners, y de verdad, es de los mejores?  No sólo basta con correr ehhhh.

Tan mal lo hizo Eguaras que casualidad, marcharse lesionado y ya veis que segunda parte.    En fin, seguid criticándolo .

Eguaras!!!!

Si lees un poco el foro, verás que a Hidalgo le caen muuuchos palos, pero bastantes más que a Eguaras.
Y la 2a parte fue lamentable, también cuando tu amigo estuvo encima del césped.

Para mi Eguaras ayer jugó bien la 1a mitad, igual que el resto del equipo. Y fue pésimo, igual que el resto del equipo en los minutos que estuvo en el 2o tiempo.

Eguaras es un jugador muy necesario, de los pocos que imparte algo en ataque, y más en este momento que tanto nos cuesta meter un gol.

De hecho todos los jugadores son necesarios y más en esta situación..... pero a p.e.rro flaco todo son pulgas
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #84 el: 30 de de 2015, 14:42:52 pm »
Igual lo habéis comentado ya pero, porqué no jugo yeray? Estaba sancionado o lesionado?

cuando Hidalgo se lesionó pensé que entraría si o si (incluso antes ya cuando le flaqueaban las fuerzas y estubo a punto de ver la 2a amarilla)

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #85 el: 30 de de 2015, 15:04:42 pm »
Companys i amics, fins ara no he pogut posar-me a escriure el que jo vaig veure i patir ahir. El meu estat d'ànim no m'ho ha permés. Sincerament, com arlekinat de cor i sentiment, ahir vaig arribar a la conclusió que el nostre comiat de la 2ªA no podia ser més cruel per a tots nosaltres.
Una gran primera part, el millor que hem vist aquest any amb diferència. Que el equip amb Mandià progresa això és evident. Ara jo no sé si per indicació del mateix Mandià o que els jugadors són incapaços de mantindre uns mínins de regularitat en el ritme dels partits , però la segona part és lamentable i indigna d'un equip que es vol salvar del decens.
També és cert que amb tot a la vida no pots tenir sempre el factor sor a la contra  i aquest any el tenim. Els canvis tots tres van ser per les lesions. Eguaras a la primera part bastant bé, a la segona inexistent. Clerc ahi bastant millor, tornavem a veura una mica el de l'any passat.
El mig camp amb Hidalgo és patètic, ell no pot tot el partit.
Els canvis ahir nefastos, jo hagues tret a Yerai i a Crespi.
Impresentable que a l'ultim segon et deixis perdre un partit guangant i un tio sol a l'àrea petita.
Un equip que fa això, ja és de 2ªB.
Perdoneu, però això s'ha acabat.         

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #86 el: 30 de de 2015, 15:17:09 pm »
Yo tambien flipe con que no sacara a Yeray en vez de Sotan.. pero bueno si no hubiera alargado tanto el maldito arbitro o el despeje de Cristian que para mi no salio, el linier no lo hubiera sacado fuera, ahora no estariamos hablando de todo esto. Ya nada tiene remedio.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #87 el: 30 de de 2015, 16:01:05 pm »
Amb tots els respectes, el Mallorca de la primera part es dels pitjors equips que he vist...i la millora de la segona part es mes fruit del nostre joc que de la millora d'ells, hem cedit terreny i ells sense fer res s'han emportat 1 punt...m'ha costat molt dormir avui i ahir vaig veure mes d'un amb llagrimes als ulls...no sols son els 2 punts que hem perdut (que son importantisims) sino el factor moral de passar del ultim lloc al quart per la cua... ahir a les 22.45 estaba molt il.lusionat i creia en la salvació...ARA MATEIX JA NO CREC EN RES...potser a mida que s'acosti el dissabte canviaré d'opinió, pero son ja masses decepcions...
Hem tornat !

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #88 el: 30 de de 2015, 18:20:32 pm »
Buenos dias a todos!!!!!

Eguaras!!!!

Jo penso igual. Eguaras ahir va esta favulos. Va fer perfectament el rol d'unio entre el pivot defensiu i el volant ofensiu. Hidalgo no te fons, ahir es quedava a la banda durant la sortida de pilota perquè no pot seguir el ritme de partit. No pot jugar més aquesta temporda si volem sortir del descens. Ha de jugar Junjo i Yeray amb un tercer jugador com eguaras o sotan o gato.

Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #89 el: 30 de de 2015, 18:33:44 pm »
Mira que tenia assumit el descens, però vaig sortir del camp amb una mala llet que no m'ha deixat dormir a la nit, encara estic fet caldo, aquest equip em matarà.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #90 el: 30 de de 2015, 18:37:15 pm »
Mira que tenia assumit el descens, però vaig sortir del camp amb una mala llet que no m'ha deixat dormir a la nit, encara estic fet caldo, aquest equip em matarà.
Ser del CE Sabadell te acorta la vida. Yo tengo asumido que viviré 10 años menos.  :laugh2:

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #91 el: 30 de de 2015, 19:57:20 pm »
Ser del Sabadell és molt dur, duríssim. El que va passar ahir va ser d'una crueltat tremenda que vam patir tots els arlekinats que estavem al camp. Un segon abans, pujavem al 4art lloc per la cua i ens quedavem a 2 punts del decens i per primer cop amb molt de temps amb esperances. Jo com he dit abans he dormit molt malament i avui encara estic amb estat de xoc. Fa temps que també tinc assumit el decens de categoria, però ahir també vaig tenir una estona d'esperança que finalment es va troncar de la manera més cruel per tots nosaltres.

Jo vaig veure perfectament que la pilota que va treure Cristian, no habia sortit fora hi faltava un pam. El maleït linier penso també concientment la va pitar com a fora de banda i d'aquí va venir tot.

Són molts factors en contra a banda de nosaltres mateixos (amb refereixo a l'actuació de l'equip en general), mala sort, actuacions arbitrals decicives, lesions d'homes clau, molt deficient planificació esportiva, nul.la implicació del "president", la lamentable decició de portar al entrena juveniles...

Tant debó torni a recobrar esperança, però desgraciadament penso que no serà així i com ja he dit abans, això s'acabat.           

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #92 el: 30 de de 2015, 20:11:19 pm »
Después del mazazo que supuso ayer el gol del Mallorca en el 93, hoy estamos exigidos a ver las cosas de otra forma.

NO PODEMOS TIRAR LA TOALLA! LA AFICIÓN NUNCA PUEDE RENDIRSE! SI LO HACEMOS, LOS JUGADORES BAJARÁN LO BRAZOS Y ENTONCES SÍ QUE ESTAREMOS PERDIDOS.

Quizás el perder los dos puntos cuando ya los teníamos, nos hace ver las cosas más negras pero... qué comentarios hubieran salido del partido de ayer de haber aguantado esos 30 segundos de descuento? "Este equipo ha cambiado", "quedan muchas jornadas por delante y sólo estamos a 2 puntos de la salvación", "dependemos de nosotros mismos", "el equipo de ahora es mucho más difícil de batir"...

Pues bien, sólo 30 segundos, y dos puntos menos que con los que nos veíamos, NO NOS PUEDEN TUMBAR. Aún no. Tendremos más oportunidades y lucharemos hasta el final por quedar lo más arriba posible.

Hagamos un esfuerzo (otro más) por seguir confiando en los argumentos que hubiéramos defendido a muerte de haber ganado el partido de ayer. El equipo está creciendo, y mucho, aunque los resultados no lo evidencien de momento.

Por un bar lleno de arlequinados bo-rra-chos... #YONOMERINDO

SIEMPRE, HONOR AL SABADELL!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #93 el: 30 de de 2015, 21:14:32 pm »
Ahir l'equip va lluitar, amb les seves limitacions pero el mallorca no va ser pas millor. Mentre l'equip continui lluitant com els ultims partits, continuare creient. L' equip fa jornades que no es el de ponferrada o albacete.

Costarà i molt pero jo crec que a miranda guanyem. Fins i tot un empat ens pot valdre ja que no crec que Osasuna sumi al camp del betis, encara que tot pot ser. Em de tenir en compte que ens queden molts partits amb rivals directes... i l'ultim amb l'osasuna pot ser dramatic, omplirem la nova creu alta i ens salvarem.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #94 el: 30 de de 2015, 21:42:45 pm »
Ahir l'equip va lluitar, amb les seves limitacions pero el mallorca no va ser pas millor. Mentre l'equip continui lluitant com els ultims partits, continuare creient. L' equip fa jornades que no es el de ponferrada o albacete.

Costarà i molt pero jo crec que a miranda guanyem. Fins i tot un empat ens pot valdre ja que no crec que Osasuna sumi al camp del betis, encara que tot pot ser. Em de tenir en compte que ens queden molts partits amb rivals directes... i l'ultim amb l'osasuna pot ser dramatic, omplirem la nova creu alta i ens salvarem.
Si ens vingués de l'últim partit espero que l'Osasuna ja estigués salvat, perquè no vull imaginar el patiment d'un altre Sabadell-Peralta ( primes de tercers a part ).
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #95 el: 30 de de 2015, 22:47:58 pm »
Fins ara no he tingut ganes d'escriure. Bona primera part i desgraciadament si no matem un partit, pot passar això. El dia de la UE Llagostera va sortir cara, i aquest cop ens ha sortit la creu.

Un punt més i a seguir patint, però hem de començar a sumar de tres en tres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #96 el: 30 de de 2015, 23:08:14 pm »
El meu y el vostre equip ahir va perdre dos punts en trenta segons per dues raons... Una, estava fos, i dos, va patir, un cop més, el pànic escènic de veure's amb tres punts vitals a la butxaca que es podien escapar en un segon, com per desgràcia va acabar succeïnt.
Les cames i el cap ja no donaven més de si, després d'haver gairebé anul.lat a tot un Mallorca durant gairebé una hora. Vaig veure un equip super-responsabilitzat, entregat a la causa fins a la medul.la i que es va deixar la vida a la gespa i jo davant d'un fet com aquest, per mi, aclaparador, no puc fer res més que posar-me en peu, aplaudir-los i estar a mort amb ells.
Trenta segons no canviaran un mil.límetre el que penso, ni tampoc cinc gols més en temps de descompte. Avui no us avorriré com és habitual amb parrafades vàries, i només afegiré una coseta... Considerem-nos molt afortunats, perquè tenim una plantilla compromesa a mort amb aquests colors i amb la causa, perquè són bons, molt bons i ahir ho van demostrar. Sent cuer i a 4 del descens, no canvio ni un sol dels components d'aquest equip. Crec en ells a mort, incondicionalment i estic convençut que al final no ens fallaran.
Tan de bo que segueixin confiant en ells, que aquest punyetero gol no els aparti un sol centímetre del camí en el que estem, doncs crec que és que ens portarà a la salvació. Avui, en la gairebé derrota, renovo convençut el meu compromís amb ells. SOM-HI!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #97 el: 30 de de 2015, 23:18:32 pm »
El meu y el vostre equip ahir va perdre dos punts en trenta segons per dues raons... Una, estava fos, i dos, va patir, un cop més, el pànic escènic de veure's amb tres punts vitals a la butxaca que es podien escapar en un segon, com per desgràcia va acabar succeïnt.
Les cames i el cap ja no donaven més de si, després d'haver gairebé anul.lat a tot un Mallorca durant gairebé una hora. Vaig veure un equip super-responsabilitzat, entregat a la causa fins a la medul.la i que es va deixar la vida a la gespa i jo davant d'un fet com aquest, per mi, aclaparador, no puc fer res més que posar-me en peu, aplaudir-los i estar a mort amb ells.
Trenta segons no canviaran un mil.límetre el que penso, ni tampoc cinc gols més en temps de descompte. Avui no us avorriré com és habitual amb parrafades vàries, i només afegiré una coseta... Considerem-nos molt afortunats, perquè tenim una plantilla compromesa a mort amb aquests colors i amb la causa, perquè són bons, molt bons i ahir ho van demostrar. Sent cuer i a 4 del descens, no canvio ni un sol dels components d'aquest equip. Crec en ells a mort, incondicionalment i estic convençut que al final no ens fallaran.
Tan de bo que segueixin confiant en ells, que aquest punyetero gol no els aparti un sol centímetre del camí en el que estem, doncs crec que és que ens portarà a la salvació. Avui, en la gairebé derrota, renovo convençut el meu compromís amb ells. SOM-HI!

Amén. Subscric totes i cada una de les teves paraules. Jo també vaig veure aquest compromís i sé que aquests jugadors lluitaran fins al final.

Avui, més que mai, hem de creure-hi!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #98 el: 30 de de 2015, 23:38:55 pm »
Ser del Sabadell és molt dur, duríssim. El que va passar ahir va ser d'una crueltat tremenda que vam patir tots els arlekinats que estavem al camp. Un segon abans, pujavem al 4art lloc per la cua i ens quedavem a 2 punts del decens i per primer cop amb molt de temps amb esperances. Jo com he dit abans he dormit molt malament i avui encara estic amb estat de xoc. Fa temps que també tinc assumit el decens de categoria, però ahir també vaig tenir una estona d'esperança que finalment es va troncar de la manera més cruel per tots nosaltres.

Jo vaig veure perfectament que la pilota que va treure Cristian, no habia sortit fora hi faltava un pam. El maleït linier penso també concientment la va pitar com a fora de banda i d'aquí va venir tot.

Són molts factors en contra a banda de nosaltres mateixos (amb refereixo a l'actuació de l'equip en general), mala sort, actuacions arbitrals decicives, lesions d'homes clau, molt deficient planificació esportiva, nul.la implicació del "president", la lamentable decició de portar al entrena juveniles...

Tant debó torni a recobrar esperança, però desgraciadament penso que no serà així i com ja he dit abans, això s'acabat.         

Com dius ser del Sabadell és duríssim, però lo fàcil és ser del Barça, sóc una mica massoca i per mi el Sabadell és com una droga dura. Quina temporadeta que portem......

En quan a les causes hi ha moltes. Ara a l'equip el veig que va a més, però estarem a temps?
Lo que em fa més ràbia de tot és el fitxatge de l'entrenajuvenils i el seu partit cum laude contra el Barça B. Només pensar-hi m'esgarrifo.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #99 el: 30 de de 2015, 23:43:33 pm »
Demasiado cruel, no nos merecemos esto, tampoco que los jugadores al finalizar el partido se fueran sin saludar en su propia casa a su gente, y lo triste es que ya ha ocurrido alguna vez fuera de casa que te pegas la paliza del desplazamiento para animarlos y más de lo mismo, pero en casa...en fin.
Se les entiende el mosqueo, todos acabamos desolados con el jarro de agua fría de ayer, una afición que sufre igual o más que ellos y que justo estas últimas semanas les hemos querido dar a entender que seguimos creyendo pese a las adversidades, primero con la charla y luego con el flashmob.

Pensamiento único en lograr la victoria en Anduva, sumando de punto en punto vamos perdiendo 2 cada jornada y no logramos avanzar del todo, necesitamos ya una victoria y que mejor que este fin de semana delante de un buen grupo que seremos los que estaremos por allí aprovechando la semana Santa.

@javi_gt86