El meu y el vostre equip ahir va perdre dos punts en trenta segons per dues raons... Una, estava fos, i dos, va patir, un cop més, el pànic escènic de veure's amb tres punts vitals a la butxaca que es podien escapar en un segon, com per desgràcia va acabar succeïnt.
Les cames i el cap ja no donaven més de si, després d'haver gairebé anul.lat a tot un Mallorca durant gairebé una hora. Vaig veure un equip super-responsabilitzat, entregat a la causa fins a la medul.la i que es va deixar la vida a la gespa i jo davant d'un fet com aquest, per mi, aclaparador, no puc fer res més que posar-me en peu, aplaudir-los i estar a mort amb ells.
Trenta segons no canviaran un mil.límetre el que penso, ni tampoc cinc gols més en temps de descompte. Avui no us avorriré com és habitual amb parrafades vàries, i només afegiré una coseta... Considerem-nos molt afortunats, perquè tenim una plantilla compromesa a mort amb aquests colors i amb la causa, perquè són bons, molt bons i ahir ho van demostrar. Sent cuer i a 4 del descens, no canvio ni un sol dels components d'aquest equip. Crec en ells a mort, incondicionalment i estic convençut que al final no ens fallaran.
Tan de bo que segueixin confiant en ells, que aquest punyetero gol no els aparti un sol centímetre del camí en el que estem, doncs crec que és que ens portarà a la salvació. Avui, en la gairebé derrota, renovo convençut el meu compromís amb ells. SOM-HI!