Autor Tema: Algo que els arlequinats AVUI no tenim en compte  (Llegit 15183 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
  • Gènere: Masculí
Re:ELS MEUS NÚMEROS...
« Respondre #120 el: 22 de Maig de 2015, 02:17:31 am »
Algú per allà dalt ens vol veure un anyet més a Segona A... Jeje! Queden 9 punts per disputar-se i estem a 3 de la permanència, i el primer que es salvaria ara mateix encara ens ha de venir a veure al Temple. Vosaltres mateixos...
A mi me sabe mal por ti, viviendo lejos y madrugando para trabajar. Lo tuyo es optimismo y afición. Ojalá lleguemos a la última jornada pero me temo que no tenemos equipo y suerte para ello. Me encantaría ser optimista como tu. Honor
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #121 el: 22 de Maig de 2015, 05:25:41 am »
final: Racing 2-4 Betis
pràcticament tot igual, una jornada menys

Ese es el gran problema. Que el resto nos están dando facilidades a punta pala pero nosotros nunca las aprovechamos y así nos va. Que pierde el Osasuna...que pierde el Rácing... y claro, nosotros, no ibamos a ser menos...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #122 el: 22 de Maig de 2015, 16:06:48 pm »

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #123 el: 22 de Maig de 2015, 16:39:03 pm »
Por cierto los que creían que el Alba bajaría... tururut

http://www.latribunadealbacete.es/noticia/Z9D80E8BF-D8A9-D925-EA3301B452AFF654/20150521/albacete/balompie/sale/liquidacion

Después nos quejamos de la corrupción, pero es que el pachangueo está en todos los lados de España...

!Salud!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #124 el: 25 de Maig de 2015, 10:40:58 am »

NOMÉS ENS QUEDA AIXÓ: fa quinze dies era impensable que tot un Bàsquet Manresa es salvés del descens. Es va guanyar a casa quan es perdia a mig partit de més de 10, i després es va guanyar a la pista del recent campió d'Europa Real Madrid de deu quan s'anava perdent de 13. Si ningú donava un duro pel Sabadell pel Bàsquet Manresa encara molt menys. També s'arrastraven.

Peró de vegades, els nervis al Molinón en sabent que el Girona ho té fàcil a Mallorca et poden jugar males passades, i més qual el rival ho veu tot perdut i juga amb menys pressió. Aixó pot tornar-te a donar unes opcions perdudes.

Si, sé que és una flipada, peró és la darrera opció a creure en alguna cosa. Se perfectament que a Gijón ho tenim tot perdut peró qui no et diu que fem de 1a al Girona. Crec que ni em miraré el partit, només el resultat quan aquest acabi per veure si queda algo d'esperança.

Avui, penso que quedarem últims excepte si el Barça B no suma. La temporada ha estat un desastre, peró encara ens queda aixó. I com que sembla que ningú vol la permanència qui sap...

JORNADA 41
2 Sporting - Sabadell  (apareix la verge a gijón via ovni)
2 Racing - Ponfe (darrera opció de la ponfe apurant opcions playoffs)
1 Barça B - Leganés
X Osasuna - Recre

42 osasuna
41 racing
40 sabadell
39 recre
39 barça b

JORNADA 42
1 Albacete - Racing
1 Recre - Barça B
1 Sabadell - Osasuna

43 sabadell
42 recre
42 osasuna
41 racing
39 barça b

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #125 el: 25 de Maig de 2015, 13:36:41 pm »
Con todo el cariño pero estas loco kita!
Yo creo que el Sporting nos gana hasta con 8 jugadores. Yo estoy más pendiente de que no manchen mucho nuestro escudo con una goleada en contra. Como te dije el otro dia... Fue bonito mientras duró!
Tornarem!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Cristian1903

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Lanero
« Respondre #126 el: 25 de Maig de 2015, 15:01:13 pm »

NOMÉS ENS QUEDA AIXÓ: fa quinze dies era impensable que tot un Bàsquet Manresa es salvés del descens. Es va guanyar a casa quan es perdia a mig partit de més de 10, i després es va guanyar a la pista del recent campió d'Europa Real Madrid de deu quan s'anava perdent de 13. Si ningú donava un duro pel Sabadell pel Bàsquet Manresa encara molt menys. També s'arrastraven.

Peró de vegades, els nervis al Molinón en sabent que el Girona ho té fàcil a Mallorca et poden jugar males passades, i més qual el rival ho veu tot perdut i juga amb menys pressió. Aixó pot tornar-te a donar unes opcions perdudes.

Si, sé que és una flipada, peró és la darrera opció a creure en alguna cosa. Se perfectament que a Gijón ho tenim tot perdut peró qui no et diu que fem de 1a al Girona. Crec que ni em miraré el partit, només el resultat quan aquest acabi per veure si queda algo d'esperança.

Avui, penso que quedarem últims excepte si el Barça B no suma. La temporada ha estat un desastre, peró encara ens queda aixó. I com que sembla que ningú vol la permanència qui sap...

JORNADA 41
2 Sporting - Sabadell  (apareix la verge a gijón via ovni)
2 Racing - Ponfe (darrera opció de la ponfe apurant opcions playoffs)
1 Barça B - Leganés
X Osasuna - Recre

42 osasuna
41 racing
40 sabadell
39 recre
39 barça b

JORNADA 42
1 Albacete - Racing
1 Recre - Barça B
1 Sabadell - Osasuna

43 sabadell
42 recre
42 osasuna
41 racing
39 barça b

Si fos per nosaltres, ens posavem les mitges, la samarreta arlequinada i anavem a mort, i si s'han de trencar turmells, es trenquen. Però l'equip va tirar la tovallola després de perdre a casa contra l'Alcorcon, i ni tan sols s'esforçaran per amor propi. M'agradaria que no fos així, però després de veure el partit a Huelva, em va quedar claríssim.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
« Respondre #127 el: 25 de Maig de 2015, 15:07:41 pm »
Es important quedar el més adalt possible, ja se sap que la 2a va molt justa de peles i potser algun salvat baixa per temes econòmics o extraesportius (Albacete, Osasuna,...).

Es una pena jugar a la loteria a aquestes alçades quan ho hem tingut a la mà.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #128 el: 25 de Maig de 2015, 15:57:24 pm »
Quin fart de riure Kitanovsky

Amb aquests morts ( no tots ) no veig res mes que un 5 o 6 a 0.

Per sort nomes ens queden dos ridiculs ja aquest any, menys mal!!

Aquests morts no guanyarien ni l'interpenyes...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #129 el: 25 de Maig de 2015, 16:01:07 pm »
Quin fart de riure Kitanovsky

Amb aquests morts ( no tots ) no veig res mes que un 5 o 6 a 0.

Per sort nomes ens queden dos ridiculs ja aquest any, menys mal!!

Aquests morts no guanyarien ni l'interpenyes...

Jo tampoc crec en ells, per aixó ja he penjat el post dels possibles rivals de la propera temporada... a segona B.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #130 el: 25 de Maig de 2015, 18:22:46 pm »
Sento dir-ho així, però crec que amb aquest equip ni jugant 100 vegades seguides al Molinón treiem un trist empat.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #131 el: 25 de Maig de 2015, 20:13:06 pm »
Que crack kitanovsky, al final vas a conseguir que vuelva a creer en que nos podemos salvar.  :laugh2:

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #132 el: 26 de Maig de 2015, 22:17:40 pm »
Algún día tenemos que ganar y si ganamos en Gijón? Y si suena la flauta? Seguro que mas de uno piensa eso, anda cobardes que todavía no somos de segunda b

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #133 el: 26 de Maig de 2015, 22:22:44 pm »
Algún día tenemos que ganar y si ganamos en Gijón? Y si suena la flauta? Seguro que mas de uno piensa eso, anda cobardes que todavía no somos de segunda b

Está permitido soñar, y un sueño es que ganemos en Gijón, ojala se haga realidad, pero es muy difícil viendo el camino de uno y de los nuestros, que suene la flauta y contra el Osasuna nos jugaríamos la vida.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #134 el: 26 de Maig de 2015, 23:53:59 pm »

De verdad, que ya hace días que le doy vueltas y no se porque pero creo que ganaremos, el tema es que me daba un poco de verguenza torera admitirlo y esperaba a que alguien abriese la veda.

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #135 el: 27 de Maig de 2015, 01:00:15 am »

De verdad, que ya hace días que le doy vueltas y no se porque pero creo que ganaremos, el tema es que me daba un poco de verguenza torera admitirlo y esperaba a que alguien abriese la veda.

Yo ya comente que segun la dinamica que teniamos, era el desplazamiento que contaba que sacariamos algo, pero tal como tienen que estar los animos, pero por otra parte que juegen al kamikaze, total ya que mas da.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #136 el: 27 de Maig de 2015, 07:40:22 am »
Sento dir-ho així, però crec que amb aquest equip ni jugant 100 vegades seguides al Molinón treiem un trist empat.
Pero de 101 veces si se ganaria una;eso son las leyes de la probabilidad yo no me fio y no pienso ir.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #137 el: 27 de Maig de 2015, 08:45:42 am »
entre divendres i dilluns se sabrà si baixano no l'Elche, tot i que apunta a que no

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #138 el: 27 de Maig de 2015, 08:49:09 am »
Pensar que con esta gente podemos ganar en gijón jugandose el ascenso y con el campo a rebentar....

Nos caen 4 o 5, estoy segurisimo.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #139 el: 27 de Maig de 2015, 16:41:23 pm »
Bien, como solo vale ganar y suponiendo que pueda jugar Collantes, que no lo sé, mi alineación es esta.

De Navas

Cristian                             Kiko                                 Victor

Juanjo                      Carlos            Crespí                 Eguaras

Collantes                  Anibal                            Clerc.

Si no está Collantes, Pol ,Sotan o Marcos y sobre todo las lineas defensa y medio campo bien juntitas.
Ahora, una pregunta para los que habeis seguido al B, yo no he podido, ¿que tal ha jugado Marçal ? yo le veia tanto en el Sant Quirze como aquí en primera catalana como un chaval con mucho futuro.

Para los dos partidos que quedan y no sé porque, tengo buenas sensaciones.
Saludos y suerte.

Yerai

Collantes                        Eguaras                              Clerc

Anibal