Autor Tema: Algo que els arlequinats AVUI no tenim en compte  (Llegit 15210 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
Re:EL QUE QUEDA (així son les 6 jornades restants)...
« Respondre #60 el: 06 de Maig de 2015, 12:43:24 pm »
Birrero, tu sempre vas un o varis passos per endavant en quan a informació, i t'he de reconèixer que em fot més por que una pedregada, que en la majoria missatges que escrius envers la salvació, sempre separes la salvació esportiva de la econòmica.
I com que crec que mai escrius per escriure, em preocupa que cada vegada "la deixis anar"

hem d'estar preocupats?
si assolim la salvació esportiva, no creus que hi haurà l'ampliació, un cop els inversors vegin que estaríem al futbol professional?

gràcies!

nota: Alcorcón Alcorcón Alcorcón...

No sóc el Birrero, però pot ser que aquesta notícia t'ajudi a veure lo fotuts que estem econòmicament parlant:

http://www.naciodigital.cat/noticia/86752/sabadell/no/pot/afrontar/aval/concessio/estadi/nova/creu/alta

"Segons publica avui el Diari de Sabadell, el club arlequinat no ha pogut assumir l’aval de 120.000 euros que se li havia exigit per a poder gestionar les instal·lacions, suma que s’estableix en el plec de condicions aprovades per majoria en el ple ordinari del passat mes de febrer. El rotatiu especifica que l’impagament de l’aval respon a la falta de liquiditat del club."
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 06 de Maig de 2015, 13:09:50 pm »

No es el moment, no sigui cas que els jugadors es desmoralitzin pensant que tot i l´esforç per salvar-se, no hi hagués futur....
Fem els deures i ja en parlarem  :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 06 de Maig de 2015, 13:44:46 pm »

"Segons publica avui el Diari de Sabadell, el club arlequinat no ha pogut assumir l’aval de 120.000 euros que se li havia exigit per a poder gestionar les instal·lacions, suma que s’estableix en el plec de condicions aprovades per majoria en el ple ordinari del passat mes de febrer. El rotatiu especifica que l’impagament de l’aval respon a la falta de liquiditat del club."

Ara tot son elucubracions però ves a saber si desprès de les eleccions es pot negociar amb un altre grup polític i es pugui arribar a millors acords,.... es clar que tambè pot passar al revés :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #63 el: 06 de Maig de 2015, 14:00:11 pm »
el tema del camp el vaig llegir al DS.
el que crec jo, és que els inversors estan esperant a saber a quina categoria jugarem la temporada vinent per obrir o no la cartera.

però com diu el company mss, ja tindrem temps pel tema econòmic.

Alcorcón, Alcorcón i Alcorcón

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 06 de Maig de 2015, 15:47:09 pm »
hem d'estar preocupats?
si assolim la salvació esportiva, no creus que hi haurà l'ampliació, un cop els inversors vegin que estaríem al futbol professional?
No sóc el Birrero, però pot ser que aquesta notícia t'ajudi a veure lo fotuts que estem econòmicament parlant:

http://www.naciodigital.cat/noticia/86752/sabadell/no/pot/afrontar/aval/concessio/estadi/nova/creu/alta

Preocupats hem d'estar de salvar la categoria esportivament. Si no la salvem, dubto molt que hi hagi gent amb ganes d'invertir en un equip de Segona B. Aquesta és la nostre primera final.

Després, ja vindrà l'altre final, la dels despatxos. Si ens salvem esportivament, no tinc gaires dubtes que el tema econòmic s'arreglarà i fins i tot tindrem sorpreses positives. Si no ens salvem... bé, quedarem els de sempre, començant per tots els que esteu per aquí el fòrum, a intentar tirar del carro.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 06 de Maig de 2015, 15:53:49 pm »
Birrero, tu sempre vas un o varis passos per endavant en quan a informació, i t'he de reconèixer que em fot més por que una pedregada, que en la majoria missatges que escrius envers la salvació, sempre separes la salvació esportiva de la econòmica.
I com que crec que mai escrius per escriure, em preocupa que cada vegada "la deixis anar"

hem d'estar preocupats?

gràcies!

nota: Alcorcón Alcorcón Alcorcón...

Si et salves esportivament....no hi ha cap problema per la resta.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #66 el: 06 de Maig de 2015, 16:23:55 pm »
gràcies per les aclaracions companys.
així doncs, el que deiem abans, si ens salvem: cartera
si no ens salvem: ciri a la verge

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
ELS MEUS NÚMEROS...
« Respondre #67 el: 11 de Maig de 2015, 10:54:58 am »

JORNADA 38
1 Leganés - Sabadell
1 Sporting - Racing
1 Valladolid - Osasuna
1 Numancia - Mallorca
X Mirandés - Barça B
1 Las Palmas - Recre
X Tenerife - Alcorcón

42 mallorca, 41 tenerife, 39 osasuna
38 racing, 36 sabadell, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 39
2 Barça B - Valladolid
2 Osasuna - Las Palmas
X Mallorca - Ponferradina
2 Recre - Leganés
1 Sabadell - Tenerife
2 Racing - Betis

43 mallorca, 41 tenerife, 39 sabadell
39 osasuna, 38 racing, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 40
2 Recre - Sabadell
X Leganés - Osasuna
1 Las Palmas  -Barça B
1 Sporting - Tenerife
X Numancia - Racing
1 Albacete - Mallorca

43 mallorca, 42 sabadell, 41 tenerife
40 osasuna, 39 racing, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 41
1 Sporting - Sabadell
2 Tenerife - Betis
X Racing - Ponfe
2 Mallorca - Girona
1 Barça B - Leganés
1 Osasuna - Recre

43 mallorca, 43 osasuna, 42 sabadell,
41 tenerife, 40 racing, 37 barça b, 32 recre

JORNADA 42
2 Numancia - Tenerife
2 Albacete - Racing
X Mirandés - Mallorca
2 Recre - Barça B
1 Sabadell - Osasuna

45 sabadell, 44 mallorca, 44 tenerife,
43 osasuna, 43 racing, 40 barça b, 32 recre

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1250
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:ELS MEUS NÚMEROS...
« Respondre #68 el: 11 de Maig de 2015, 11:01:37 am »
Ningú et podrà negar mai Kita que ets un optimista compulsiu!  :xin-xin

Això si, aquets números te'ls compro amb els ulls tancats.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #69 el: 11 de Maig de 2015, 11:05:33 am »
No acabo de compartir aquesta fe tant gran en 3 partits que poden ser guerres de nervis.....A Leganés no és igual perdre-hi,  a Leganés s´ha de guanyar per compensar el desastre de Dissabte (sí, desastre absolut i total amb l´única absència de la maleïda absència de Collantes i prou).....Molts doneu per fet un 2 en el Nuevo Colombino, sense pensar que som un equip que fora no guanya ni al "lucero del alba". Es un partit que nomes serà una mica mes senzill de guanyar si el Recreativo perd els dos partits següents i es considera desahuciat a si mateix (sino és un partit amb dinàmica d´empat)......I que dir de l´últim partit amb l´Osasuna.....si ells estan salvats una mica mes fàcil però és dificilíssim salvar-se a costa d´un històric de Primera. Si no fem els deures potser que ells en tinguin prou amb un empat i nosaltres no, o sigui que espavilem-nos.....

S´HA DE GUANYAR A LEGANES
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #70 el: 11 de Maig de 2015, 11:45:43 am »
No acabo de compartir aquesta fe tant gran en 3 partits que poden ser guerres de nervis.....A Leganés no és igual perdre-hi,  a Leganés s´ha de guanyar per compensar el desastre de Dissabte (sí, desastre absolut i total amb l´única absència de la maleïda absència de Collantes i prou).....Molts doneu per fet un 2 en el Nuevo Colombino, sense pensar que som un equip que fora no guanya ni al "lucero del alba". Es un partit que nomes serà una mica mes senzill de guanyar si el Recreativo perd els dos partits següents i es considera desahuciat a si mateix (sino és un partit amb dinàmica d´empat)......I que dir de l´últim partit amb l´Osasuna.....si ells estan salvats una mica mes fàcil però és dificilíssim salvar-se a costa d´un històric de Primera. Si no fem els deures potser que ells en tinguin prou amb un empat i nosaltres no, o sigui que espavilem-nos.....

Es que si es reprodueixen aquests números, treient que el Tenerife guanyés a Los Pajaritos (deixeu-m'ho dubtar, són el pitjor equip de la categoria a fora de casa... sí, el pitjor. I recordem que rera el Numancia hi és Anquela, que no perdrà un partit així com així), potser amb l'empat a casa amb Osasuna en tindriem prou. Això si, un altre cosa es creure's que tant Osasuna com Racing sumaràn 4 o 5 punts respectivament d'aquí a final de temporada, que jo personalment no m'ho crec.

Per tant, a guanyar 'por lo civil o por lo criminal' a Butarque i deixar-nos d'historietes...

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #71 el: 11 de Maig de 2015, 15:08:03 pm »

Es que si es reprodueixen aquests números, treient que el Tenerife guanyés a Los Pajaritos (deixeu-m'ho dubtar, són el pitjor equip de la categoria a fora de casa... sí, el pitjor. I recordem que rera el Numancia hi és Anquela, que no perdrà un partit així com així), potser amb l'empat a casa amb Osasuna en tindriem prou. Això si, un altre cosa es creure's que tant Osasuna com Racing sumaràn 4 o 5 punts respectivament d'aquí a final de temporada, que jo personalment no m'ho crec.

Per tant, a guanyar 'por lo civil o por lo criminal' a Butarque i deixar-nos d'historietes...

Ojo, tinc en compte que certs equips no es jugaran res.  (Per alusions)

El LEGANÉS té dissabte la darrera oportunitat: aquesta jornada hi ha un Girona - Zaragoza i si el Zaragoza perd a Montilivi -possible- i el Leganés ens guanya, es posa a només 3 punts. I a la jornada 42 hi ha un tachaaaann...   Leganés - Zaragoza !!

RECREATIVO ha d'anar encara a Las Palmas i a casa, ha de rebre el Leganés que si ens guanya allà no fallarà. Quan els visitem segurament ja estaran a 2aB o ho estaran en acabar la jornada encara que guanyin. La única por es allò de jugar sense cap mena de pressió peró es que ara mateix aquella gent està immersa en una situació lamentable sense cobrar.

OSASUNA té números com els nostres i no sé si estan gaire acostumats a aquestes guerres, peró amb dinàmica més descendent. Depenent de com arribem la darrera jornada et diré, lo seu seria que un empat ens anés bé a tots dos. Peró molt em temo que no, que res d'aixoó passarà. Ara bé, aquell dia la Nova Creu Alta serà un infern.

LA DARRERA JORNADA, Numancia té Anquela peró no se fins a quin punt estaran motivats per jugar contra un Tenerife que ensenyarà la llesca. El mateix amb el Racing a Albacete. Ara bé, no tothom va a lo fàcil i el dubte seria saber quin anirà a mort.

LA PERMANÈNCIA crec que estarà als 44 punts màxim

Es cert que si guanyessim a Butarque les nostres possibilitats augmentarien exponencialment, així com un empat que ens aniria de fàbula.

A FAVOR NOSTRE DISSABTE hi ha que EL LEGANÉS ES JUGA TOTES LES OPCIONS CONTRA NOSALTRES, i aixó son nervis.

Connectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #72 el: 11 de Maig de 2015, 17:36:57 pm »
Son números que me gustarian que fueran reales, pero es sobre potencial de equipo, pero llevamos semanas que Las Palmas no es fiable fuera, el Betis cuando vaya a Tenerife seguramente ya será equipo de primera..... Como dice Blanc i Blau, de momento sólo nos vale ganar en Leganés.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #73 el: 11 de Maig de 2015, 17:49:47 pm »
No pensemos en los partidos que nos vienen y en combinaciones. Pensemos en EL PARTIDO de Leganés. Si centramos nuestras miras únicamente en los enfrentamientos directos, estamos haciendo el primo de la misma forma que los hizo en su momento el pseudo-entrenador cuando dijo hace 20 jornadas que la permanencia pasaba por los partidos de casa. Luego pasa lo que pasa, y no ganas ni en casa ni fuera, ni los partidos directos ni los indirectos...

No vamos a hacer un nueve de nueve en Tenerife, Recre y Osasuna. Tengámoslo claro. Los tres puntos del partido de Alcorcón eran cruciales como ahora son los del Leganés. Si no ganamos, lo vamos a tener muuuuuuuuuuuy difícil.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #74 el: 15 de Maig de 2015, 21:59:33 pm »

JORNADA 38
1 Leganés - Sabadell
1 Sporting - Racing
1 Valladolid - Osasuna
1 Numancia - Mallorca
X Mirandés - Barça B
1 Las Palmas - Recre
X Tenerife - Alcorcón

42 mallorca, 41 tenerife, 39 osasuna
38 racing, 36 sabadell, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 39
2 Barça B - Valladolid
2 Osasuna - Las Palmas
X Mallorca - Ponferradina
2 Recre - Leganés
1 Sabadell - Tenerife
2 Racing - Betis

43 mallorca, 41 tenerife, 39 sabadell
39 osasuna, 38 racing, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 40
2 Recre - Sabadell
X Leganés - Osasuna
1 Las Palmas  -Barça B
1 Sporting - Tenerife
X Numancia - Racing
1 Albacete - Mallorca

43 mallorca, 42 sabadell, 41 tenerife
40 osasuna, 39 racing, 34 barça b, 32 recre

JORNADA 41
1 Sporting - Sabadell
2 Tenerife - Betis
X Racing - Ponfe
2 Mallorca - Girona
1 Barça B - Leganés
1 Osasuna - Recre

43 mallorca, 43 osasuna, 42 sabadell,
41 tenerife, 40 racing, 37 barça b, 32 recre

JORNADA 42
2 Numancia - Tenerife
2 Albacete - Racing
X Mirandés - Mallorca
2 Recre - Barça B
1 Sabadell - Osasuna

45 sabadell, 44 mallorca, 44 tenerife,
43 osasuna, 43 racing, 40 barça b, 32 recre

Jo comparteixo els teus números, tot i que crec que a Huelva empatarem, tot i així, ens salvarem, empatant també amb Osasuna.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #75 el: 16 de Maig de 2015, 10:32:00 am »
Jo ho compro i em vaig preparant per pujar a peu a la Salud com al endemà dora dora despres del partit a Eibar...pero es que si fallem en algun partit dels que donem per guanyats la cosa s'haura acabat, per tant segueixo opinant que avui s'ha de guanyar SI o SI....me he passat molts partits conformanme amb el 0-0 a fora, pero avui ja no...
Hem tornat !

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #76 el: 18 de Maig de 2015, 10:11:42 am »

JORNADA 39
X Barça B - Valladolid
X Osasuna - Las Palmas
2 Recre - Leganés
1 Sabadell - Tenerife
2 Racing - Betis

41 tenerife, 40 sabadell
40 osasuna, 38 racing, 37 barça b, 32 recre

JORNADA 40
2 Recre - Sabadell
1 Leganés - Osasuna
1 Las Palmas  -Barça B
1 Sporting - Tenerife
X Numancia - Racing

43 sabadell, 41 tenerife
40 osasuna, 39 racing, 37 barça b, 32 recre

JORNADA 41
1 Sporting - Sabadell
2 Tenerife - Betis
X Racing - Ponfe
1 Barça B - Leganés
1 Osasuna - Recre

43 osasuna, 43 sabadell,
41 tenerife, 40 racing, 40 barça b, 32 recre

JORNADA 42
2 Numancia - Tenerife
2 Albacete - Racing
2 Recre - Barça B
X Sabadell - Osasuna

44 tenerife, 44 sabadell,
44 osasuna, 43 racing, 43 barça b, 32 recre

tenerife - osasuna  2-1 // 2-3
tenerife - sabadell  1-0 // 1-2
osasuna-sabadell  0-0  // 1-1

OJO: molt important guanyar de 2 gols a Tenerife o guanyar Osasuna per gol-averages.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #77 el: 18 de Maig de 2015, 11:52:06 am »
kitanovsky, cada setmana, comparant els números,  ets més optimista!  :happy2:
si la lliga dura més ens fotem a playoff!  :thumbsup:
bromes apart, com bé dius, apart que guanyar és vital, si ho fem 2-0 seria de pel.lícula!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #78 el: 18 de Maig de 2015, 12:03:06 pm »
Jo el que no tinc tan clar és el Barça "B".  M'ensumo "villarato" arbitral per salvar al "Barça B", o això és el q es comenta en alguns fòrums  ..... Posarem una espelma a la Salut, a fi de que la piloteta entri, els àrbitres no s'equivoquin i evitem així suspicàcies.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #79 el: 18 de Maig de 2015, 12:16:34 pm »
Jo el que no tinc tan clar és el Barça "B".  M'ensumo "villarato" arbitral per salvar al "Barça B", o això és el q es comenta en alguns fòrums  ..... Posarem una espelma a la Salut, a fi de que la piloteta entri, els àrbitres no s'equivoquin i evitem així suspicàcies.

Per ficar una mica més de llenya al foc amb el que exposes, ahir al Osasuna li van birlar un gol fantasma al últim minut que hagués suposat l´1-2 per Osasuna (tot i que aquesta decisió també ens va beneficiar a nosaltres jeje)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres