Autor Tema: Algo que els arlequinats AVUI no tenim en compte  (Llegit 15189 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Algo que els arlequinats AVUI no tenim en compte
« el: 23 de de 2015, 15:04:50 pm »
És cert, no totes les coses s' han fet bé i ara en paguem les conseqüències. Tots voldriem el millor per al club peró som el que som. Peró...

Fa uns anys, no gaires, quants hauriem signat la possició a la que estem a 12 jornades de la fi de temporada? No ens enganyem, durant moltes temporades a 2aB aquesta era la classificació a 2aB i salvavem el cul per la campana. Jugant molt pitjor per cert. I creiem.

Per que no podem creure ara? Penseu que les coses es trasmeten als jugadors i jo ahir ho tenia clar: no em rendeixo. Ara, cal estar a mort amb el club i els jugadors, i més ara que és quan més s'esforcen.

Fa pocs anys em diuen que estariem a quatre punts de Osasuna i a dos de Racing i em poso a plorar i tot. Llavors, feines teniem per guanyar a Peralta o Penya Sport, amb tot el carinyo cap a aquests modestos clubs.

Tenim la permanència a 4 punts, els equips de sota sumen el que sumen, aquesta temporada la permanencia sera molt mes barata que altres (potser 45-46 si arriba), i hi han molts numeros de descensos administratius segurs.

Els arlequinats avui hem de tenir en compte que no hi ha rs perdut, que anirem a Las Palmas, Gijon i Valladolid just quan mes punts perden (final temporada), que a casa venen Racing i Mallorca o un Osasuna la darrera jornada de lliga. Que potser visitarem Butarque quan ells ho tinguin tot fet i que si, es pot.

Cal tenir en compte que amb Mandiá el futbol sera aixi, assegurant amb una bona defensa i a veure si fem el golet. Segurament, perdrem molts pocs partits dels 12 que queden i es tracta de sumar el maxim de victories. Veig totalment possible un 4-6-2 o un 5-4-3 que probablement ens donarien la permanencia.

També veig factible, si guanyem dos seguits, un final molt mes fulgurant.

PERÓ A TOTS... recordeu que molts pitjors finals hem vist a 2aB i que si Tots posem el nostre gra de sorra, ens en sortirem.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
11 últimes jornades per als 5/6 implicats al descens
« Respondre #1 el: 31 de de 2015, 08:46:01 am »
Repasso les últims 11 jornades, els últims 33 punts en joc dels 6 últims classificats ara mateix. Hi poso també l'Albacete, encara que crec que aquests estan amb peu i mig salvats.

Albacete

A-Las PAlmas
Leganés - A
A- Recre
Osasuna-A
A-Barça B
Zaragoza-A
A-Alaves
Llagostera-A
A-Mallorca
Lugo-A
A-Racing

Osasuna

Betis-O
O-Numancia
Ponferadina-O
O-Albacete
Girona-O
O-Mirandés
Valladolid-O
O-Las Palmas
Leganés-O
O-Recre
Sabadell-O

Racing de Santander

R-LLagostera
Mallorca-R
R-Lugo
Sabadell-R
Alcorcón-R
R-Tenerife
Sporting-R
R-Betis
Numancia-R
R-Ponferradina
Albacete-R

Recreativo

Numancia-R
R-Ponferradina
Albacete-R
R-Girona
Mirandés-R
R-Valladolid
Las Palmas-R
R-Leganés
R-Sabadell
Osasuna-R
R-Barça B

Barça B

Sporting - B
B-Betis
Numancia-B
B-Ponferradina
Albacete-B
B-Girona
Mirandés-B
B-Valladolid
Las Palmas-B
B-Leganés
Recre-B

Sabadell

Mirandés-S
S-Lugo
Valladolid-S
S-Racing
Las Palmas-S
S-Alcorcón
Leganés-S
S-Tenerife
Recre-S
Sporting-S
S-Osasuna

Si ens fixem gairebé tots els calendaris són força similars. El nostre amb el d'Osasuna és pràcticament igual. Potser podríem dir que el "més senzill" inlcús sigui el de l'Albacete, el "menys rival per a nosaltres". Em fa una mica de por aquesta última jornada amb un Albacete-Racing, si els manxecs ja estan salvats....
En quan a nosaltres, dels 3 rivals més temuts (Las Palmas, Valladolid i Gijón) amb els quals ens enfrontem, veiem que la resta de rivals, també juguen contra 2/3 contricants de la zona més alta.

I a més hi ha força enfrontaments directes que determinaran segurament el desenllaç final. Crec que passa tot per guanyar els 4 de casa, sense comptar la última jornada i segurament fer-ho també a Anduva. 
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
Re:11 últimes jornades per als 5/6 implicats al descens
« Respondre #2 el: 31 de de 2015, 10:27:17 am »
Mirant tant sols les dues properes jornades, que determinaran qui segueix competint i qui s'aparta de la cursa, crec que el Barça B es carne de cañon (Sporting i Betis) i Osasuna (Betis i Numancia) també ho te bastant complicat, a mí de tots qui em fa més por es el Recre, em fa molta por que encadeni una bona dinàmica i se'ns escapi.
Algú sap sí en les darreres jornades el Recre ha millorat el seu joc? Darrerament ha puntuat en quasi tots els partits i amb el Betis va perdre per la mínima...
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #3 el: 31 de de 2015, 16:06:52 pm »
Si, la verdad que muchos duelos directos y calendarios similares.

Sobre lo del Albacete si  que lo tiene bien encarado, tal y como comenta Mutio, pero ojo que juega con los 4 que nos preceden, es decir, que si siguen estando cómodos en la tabla será señal que le han ido quitando puntos a nuestros rivales directos....

Sigo pensando que a pesar de todo está todavía en nuestras manos, y lo mismo deben pensar los otros es obvio.
Tenemos desplazamientos fuertes pero es verdad que durante 3 jornadas seguidas jugaremos con equipos sin peligro de descenso ni opción de promoción, al menos de momento (Leganés, Alcorcón, Tenerife) que junto con nuestros duelos directos Racing, Osasuna y Huelva marcaran nuestro devenir.

Respecto al Recre, creo que junto con nosotros es el que "mejor" está de los 5 de abajo. Sumó en el Molinon y con el Betis jugó bastante bien y tuvo opciones hasta el final.

Nuestra visita a Huelva será sin duda el desplazamiento más importante, ya que es un partido de 6 puntos.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #4 el: 31 de de 2015, 16:51:49 pm »
Hi ha molts partits entre rivals directes. Si aquests partits que nosaltres tenim contra rivals directes no fallem, en podem sortir molt beneficiats dels resultats aliens. Crec que el calendari ens pot afavorir si previament fem els deures. Aquesta jornada si disabte guanyem a miranda, podem canvia força la situació.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #5 el: 31 de de 2015, 19:06:44 pm »
El peor sin duda el del Barça B. Que calendario, incluso tienen que ir al Carlos Belmonte, que tal como esta el Albacete..

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #6 el: 31 de de 2015, 19:09:52 pm »
Y aunque el Racing tendria el más "asequible" creo que ahora mismo es el más flojo de los 6.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
Re:Algo que els arlequinats AVUI no tenim en compte
« Respondre #7 el: 31 de de 2015, 23:13:51 pm »
És cert, no totes les coses s' han fet bé i ara en paguem les conseqüències. Tots voldriem el millor per al club peró som el que som. Peró...

Fa uns anys, no gaires, quants hauriem signat la possició a la que estem a 12 jornades de la fi de temporada? No ens enganyem, durant moltes temporades a 2aB aquesta era la classificació a 2aB i salvavem el cul per la campana. Jugant molt pitjor per cert. I creiem.

Per que no podem creure ara? Penseu que les coses es trasmeten als jugadors i jo ahir ho tenia clar: no em rendeixo. Ara, cal estar a mort amb el club i els jugadors, i més ara que és quan més s'esforcen.

Fa pocs anys em diuen que estariem a quatre punts de Osasuna i a dos de Racing i em poso a plorar i tot. Llavors, feines teniem per guanyar a Peralta o Penya Sport, amb tot el carinyo cap a aquests modestos clubs.

Tenim la permanència a 4 punts, els equips de sota sumen el que sumen, aquesta temporada la permanencia sera molt mes barata que altres (potser 45-46 si arriba), i hi han molts numeros de descensos administratius segurs.

Els arlequinats avui hem de tenir en compte que no hi ha rs perdut, que anirem a Las Palmas, Gijon i Valladolid just quan mes punts perden (final temporada), que a casa venen Racing i Mallorca o un Osasuna la darrera jornada de lliga. Que potser visitarem Butarque quan ells ho tinguin tot fet i que si, es pot.

Cal tenir en compte que amb Mandiá el futbol sera aixi, assegurant amb una bona defensa i a veure si fem el golet. Segurament, perdrem molts pocs partits dels 12 que queden i es tracta de sumar el maxim de victories. Veig totalment possible un 4-6-2 o un 5-4-3 que probablement ens donarien la permanencia.

PERÓ A TOTS... recordeu que molts pitjors finals hem vist a 2aB i que si Tots posem el nostre gra de sorra, ens en sortirem.

Ah vale, que ara tenim que esta agraïts perque el que tenim ara es "menys pitjor" que el que teniem fa unes temporades...  :ostres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 01 de Abril de 2015, 07:05:53 am »

Ah vale, que ara tenim que esta agraïts perque el que tenim ara es "menys pitjor" que el que teniem fa unes temporades...  :ostres

No, peró suposo que "lo seu" és calar foc a tot, que els jugadors no es sentin recolçats i ajudar-los a llançar la tovallola sense que ho intentin, estant a 4 punts de la salvació en 12 partits i jugant contra aquest mateix equip la darrera jornada.

O fins i tot, estant a 1 punt del primer que baixa quan potser es salva, havent de jugar contra ell.

Agraïts en part, per que després de tot el que ha passat al club i patit jugadors encara no estem despenjats i hi han opcions.

Per cert, on estariem si no haguessim patit les calamitats arbitrals que hem rebut, sobretot en les set primeres jornades? Potser encara estaria Olmo? O aquesta etapa de Mandiá, que ja ens han birlat 4 punts?

Si no hi creus, almenys deixa d'escriure uns dies i que els que creiem seguim fent-ho, Killer. A veure si salvem els mobles i evitem el retorn a la 2aB.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 01 de Abril de 2015, 10:43:39 am »
Realment, per els que ja som una mica iaios i hem vist el 'futbol' de Segona B i Tercera moltes temporades, aquests problemes d'estar a quatre punts de la salvació a Segona A, és una parida.

A mi em preocupen més les coses extraesportives que estan passant al voltant del club que les esportives, ja que almenys veiem futbol amb un mínim de qualitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #10 el: 01 de Abril de 2015, 11:22:39 am »
Totalmente de acuerdo con Kita y Birrero. Una cosa es ser iluso y otra es escribir mensajes fatalistas e incendiarios de los de siempre. Lo siento Blayo, no te conozco ni tengo nada personal contra ti, pero tus mensajes me rayan lo que no te imaginas. También sigo pensando que 4 puntos en 12 jornadas no es nada, que no estamos descolgados pero su que hemos cortado la sangría seguimos estando en la uvi y no acabamos de dar el empujón hacia arriba que necesitamos.
Y como dice Birrero, me preocupan más lo aspectos extradeportivos que puedan poner el peligro el club que bajar de categoría.

Ánimos y como cantan los chavales del gol nord "LUCHA HASTA EL FINAL!!!!!"

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #11 el: 01 de Abril de 2015, 11:28:19 am »
Anem a jugar una lliga de 11 partits entre 5 equips en la qual sols es salvará el primer i que ara mateix estem ultims a 4 punts del primer (que recordem ens visitara en la ultima jornada...) a partir d'aqui jugaran molts factors: sort, saber aguantar la pressio, arbitratges...i SOLS 1 ES PORTARA EL PREMI...un altre cosa es el que pugui passar despres als despatxos...
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #12 el: 01 de Abril de 2015, 11:29:23 am »
totalment d'acord Birrero.
per cert, van dir al TP que Sakamoto i els possibles  inversors japonesos anirien a Anduva.
M'assalten dues preguntes envers això: tan en serio van que hauran vingut les dues últimes setmanes? per quin motiu no han vingut jugant a casa?

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #13 el: 01 de Abril de 2015, 12:25:28 pm »
Jo tambe hi crec i dissabte al mati agafare el cotxe que nomes son 5 horetes, amb les meves dues filles, (ja que la done treballa) i anirem a Anduva a animar el nostre CES.

VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS SABADELL ESTIGUI A LA DIVISIO QUE ESTIGUI, QUE PER MOLT AVALL QUE CAIGUEM ENS TORNAREM A AIXECAR

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #14 el: 01 de Abril de 2015, 14:27:11 pm »
Jo tambe hi crec i dissabte al mati agafare el cotxe que nomes son 5 horetes, amb les meves dues filles, (ja que la done treballa) i anirem a Anduva a animar el nostre CES.

VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS SABADELL ESTIGUI A LA DIVISIO QUE ESTIGUI, QUE PER MOLT AVALL QUE CAIGUEM ENS TORNAREM A AIXECAR

Donc quina sort cabr... !!
Que vagin els japonesos a Anduva es bona senyal. Vol dir que estan amb l'equip.

També es cert que si baixessim a 2aB no patiria tant com aquests 18 anys. Em motiu es que llavors el boom immobiliari ens va fer la punyeta i qualsevol club tenia més recursos que nosaltres (a nosaltres el boom no ens va portar més calers). Ara, molts d'aquests clubs ni de conya poden fer el que feien i nosaltres seguim estant com abans. Per tant, estariem a dalt.

Que tenim deutes? Si cert peró...  qui no els té?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #15 el: 01 de Abril de 2015, 14:29:20 pm »
Mutio, potser ni el Mirandés està salvat.
Ojo que ara comença la nova lliga, l'sprint de final de temporada on qui no suma res s'infla a fer punts. Molts equips de sota han fet més punts les darreres 14 jornades que en les primeres 28.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 01 de Abril de 2015, 15:42:15 pm »
Mutio, potser ni el Mirandés està salvat.
Ojo que ara comença la nova lliga, l'sprint de final de temporada on qui no suma res s'infla a fer punts. Molts equips de sota han fet més punts les darreres 14 jornades que en les primeres 28.

Si guanyéssim al Mirandés dissabte, potser (potser) els inviatariem a la "festa". Si només empatem o palmem, està clar que el final estaria ja molt proper.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #17 el: 01 de Abril de 2015, 16:47:12 pm »
Tot això està molt bé, però que ningú s' oblidi que hi ha una ampliació de capital oberta! Fan falta calers per fer alguns dels pagaments dels pròxims mesos. No sóc el més indicat per recordar - ho, però és que vull que tots els que estimen el club ho tinguin claríssim.

Honor!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #18 el: 01 de Abril de 2015, 20:45:09 pm »

No, peró suposo que "lo seu" és calar foc a tot, que els jugadors no es sentin recolçats i ajudar-los a llançar la tovallola sense que ho intentin, estant a 4 punts de la salvació en 12 partits i jugant contra aquest mateix equip la darrera jornada.

O fins i tot, estant a 1 punt del primer que baixa quan potser es salva, havent de jugar contra ell.

Agraïts en part, per que després de tot el que ha passat al club i patit jugadors encara no estem despenjats i hi han opcions.

Per cert, on estariem si no haguessim patit les calamitats arbitrals que hem rebut, sobretot en les set primeres jornades? Potser encara estaria Olmo? O aquesta etapa de Mandiá, que ja ens han birlat 4 punts?

Si no hi creus, almenys deixa d'escriure uns dies i que els que creiem seguim fent-ho, Killer. A veure si salvem els mobles i evitem el retorn a la 2aB.

No t'equivoquis, a mi m'agradaria veure el  CE Sabadell a primera, jugant a Europa i amb l'estadi ple totes les jornades (Suposo que com a tots), Pero tocant de peus a terra, tallo al bacallà si fa falta perquè a mi no em val que es facin les coses a mitges. Si estem al futbol professional hem de comportar-nos com un equip de professional i no penso aplaudir les males gestions ni tampoc les coses mal fetes.

Ho he dit mil cops aquest any, som el estudiant de 16 anys gandul que ens fa mandra estudiar i anem suspenen assignatures fins que falten dos mesos perquè s'acabi el curs, i vinga a depresa i corrents a intentar salvar el curs aprovant tot justet amb un 5.

Jo vull que el CE Sabadell es salvi i es quedi molts anys mes a 2ºA pero la pregunta del millor es, Ens ho mereixem després que altres equips hagin lluitat mes que nosaltres i hagin suat mes la samarreta?

El CE Sabadell te un problema molt greu, i es que ens conformem amb qualsevol cosa... Som CONFORMISTES, es marquen uns objectius, es compleixen menys de la mitat i ja estem contents... Amb una mentalitat aixi mai aspirarem a gran cosa... Jo no soc Conformista, jo soc ambiciós i vull que aquest equip cada any ho intenti fer millor que l'anterior.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #19 el: 01 de Abril de 2015, 21:59:02 pm »

No t'equivoquis, a mi m'agradaria veure el  CE Sabadell a primera, jugant a Europa i amb l'estadi ple totes les jornades (Suposo que com a tots), Pero tocant de peus a terra, tallo al bacallà si fa falta perquè a mi no em val que es facin les coses a mitges. Si estem al futbol professional hem de comportar-nos com un equip de professional i no penso aplaudir les males gestions ni tampoc les coses mal fetes.

Ho he dit mil cops aquest any, som el estudiant de 16 anys gandul que ens fa mandra estudiar i anem suspenen assignatures fins que falten dos mesos perquè s'acabi el curs, i vinga a depresa i corrents a intentar salvar el curs aprovant tot justet amb un 5.

Jo vull que el CE Sabadell es salvi i es quedi molts anys mes a 2ºA pero la pregunta del millor es, Ens ho mereixem després que altres equips hagin lluitat mes que nosaltres i hagin suat mes la samarreta?

El CE Sabadell te un problema molt greu, i es que ens conformem amb qualsevol cosa... Som CONFORMISTES, es marquen uns objectius, es compleixen menys de la mitat i ja estem contents... Amb una mentalitat aixi mai aspirarem a gran cosa... Jo no soc Conformista, jo soc ambiciós i vull que aquest equip cada any ho intenti fer millor que l'anterior.
Si pero un equipo se hace grande por un conjunto y para empezar  necesitamos una masa social que no tenemos, una masa social que desde fuera decian que cuando estuvieramos en segunda A se harian socios o una vez estando en segunda A decian que si bajaran el precio de las entradas vendrian....  tu, igual que yo y la mayoria de este fórum queremos lo mejor y nos gustaria  que el Sabadell todavia escalara a primera.... pero con los socios y el público actual y con uno de los presupuestos más bajos, no se trata de conformistas, sino que es nuestro sino pelear por estar aquí y celebrarlo si se consigue.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...