És cert, no totes les coses s' han fet bé i ara en paguem les conseqüències. Tots voldriem el millor per al club peró som el que som. Peró...
Fa uns anys, no gaires, quants hauriem signat la possició a la que estem a 12 jornades de la fi de temporada? No ens enganyem, durant moltes temporades a 2aB aquesta era la classificació a 2aB i salvavem el cul per la campana. Jugant molt pitjor per cert. I creiem.
Per que no podem creure ara? Penseu que les coses es trasmeten als jugadors i jo ahir ho tenia clar: no em rendeixo. Ara, cal estar a mort amb el club i els jugadors, i més ara que és quan més s'esforcen.
Fa pocs anys em diuen que estariem a quatre punts de Osasuna i a dos de Racing i em poso a plorar i tot. Llavors, feines teniem per guanyar a Peralta o Penya Sport, amb tot el carinyo cap a aquests modestos clubs.
Tenim la permanència a 4 punts, els equips de sota sumen el que sumen, aquesta temporada la permanencia sera molt mes barata que altres (potser 45-46 si arriba), i hi han molts numeros de descensos administratius segurs.
Els arlequinats avui hem de tenir en compte que no hi ha rs perdut, que anirem a Las Palmas, Gijon i Valladolid just quan mes punts perden (final temporada), que a casa venen Racing i Mallorca o un Osasuna la darrera jornada de lliga. Que potser visitarem Butarque quan ells ho tinguin tot fet i que si, es pot.
Cal tenir en compte que amb Mandiá el futbol sera aixi, assegurant amb una bona defensa i a veure si fem el golet. Segurament, perdrem molts pocs partits dels 12 que queden i es tracta de sumar el maxim de victories. Veig totalment possible un 4-6-2 o un 5-4-3 que probablement ens donarien la permanencia.
També veig factible, si guanyem dos seguits, un final molt mes fulgurant.
PERÓ A TOTS... recordeu que molts pitjors finals hem vist a 2aB i que si Tots posem el nostre gra de sorra, ens en sortirem.