Autor Tema: J 33 CE Sabadell- CD Lugo 11/04/15 18:00h  (Llegit 23233 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:J 33 CE Sabadell- CD Lugo 11/04/15 18:00h
« Respondre #60 el: 12 de Abril de 2015, 11:58:39 am »
Dedico la victoria als que han criticat a Nauzet al meu darrera !! :oooooo:

El señor Nauzet a lo que debería estar es a hacer lo que debe: parar balones y no rifarlos, porque si ayer no nos metieron ningún gol es por la fortuna del travesaño y porque las últimas se las tiraron al cuerpo.

Y cuando se le silba, se le silba con razón, porque cuando estamos siendo dominados y (por fin) llega el balón al portero, lo que menos necesitamos es que éste la vuelva regalar a los cinco segundos o la envíe directamente fuera como, por desgracia, frecuentemente ocurre. Y eso ya se lo ha dicho Mandiá varias veces, pues desde la llegada del nuevo entrenador ya no envía tanto balón largo, sino que juega más a laterales y centrales, lo cual está visto que no le gusta a nada al señor Nauzet, por que le impide demostrar su poderoso lanzamiento con el pie (eso sí, a ninguna parte).

Por no hablar, de los "controlitos" con el pie a cinco metros cuando se la cede un compañero y que algún día nos costarán un disgusto como acabe llegando el delantero antes que él (ya van varias por los pelos), o los corners en los que algún día se le caerá el travesaño encima por no salir de puños a la frontal del área pequeña.

Pero no es hora de hacer debates, que cada uno se dedique a jugar de la mejor forma que sepa y punto.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #61 el: 12 de Abril de 2015, 12:15:00 pm »
Dedico la victoria als que han criticat a Nauzet al meu darrera !! :oooooo:

El señor Nauzet a lo que debería estar es a hacer lo que debe: parar balones y no rifarlos, porque si ayer no nos metieron ningún gol es por la fortuna del travesaño y porque las últimas se las tiraron al cuerpo.

Y cuando se le silba, se le silba con razón, porque cuando estamos siendo dominados y (por fin) llega el balón al portero, lo que menos necesitamos es que éste la vuelva regalar a los cinco segundos o la envíe directamente fuera como, por desgracia, frecuentemente ocurre. Y eso ya se lo ha dicho Mandiá varias veces, pues desde la llegada del nuevo entrenador ya no envía tanto balón largo, sino que juega más a laterales y centrales, lo cual está visto que no le gusta a nada al señor Nauzet, por que le impide demostrar su poderoso lanzamiento con el pie (eso sí, a ninguna parte).

Por no hablar, de los "controlitos" con el pie a cinco metros cuando se la cede un compañero y que algún día nos costarán un disgusto como acabe llegando el delantero antes que él (ya van varias por los pelos), o los corners en los que algún día se le caerá el travesaño encima por no salir de puños a la frontal del área pequeña.

Pero no es hora de hacer debates, que cada uno se dedique a jugar de la mejor forma que sepa y punto.

Yo entiendo que sea un Yonki de la adrenalina, me parece genial, yo también lo soy y si quiere nos vamos los dos de paracaidismo antes de los partidos pero PORFAVOR, en el campo no te regatees al rival a 5m con los pies j0der!

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #62 el: 12 de Abril de 2015, 12:35:06 pm »
Pero no es hora de hacer debates, que cada uno se dedique a jugar de la mejor forma que sepa y punto.J.R.G. Me quedo con tu última frase

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #63 el: 12 de Abril de 2015, 13:00:53 pm »
Molt,molt patiment davant d'un dels millors equips que ha passat pel temple. El lugo és clarament superior a nosaltres, però per això la victòria té més valor. Fent nosaltres un mal partit, però és que això no dóna massa per més. Mandiá  està fent el que ara necessitem , ens agradi o no, però ara toca jugar així resultadista i si no fos per  la seva arribada ja estaríem a  2ªB.
Bon toc d'atenció a Collantes, és imprescindible, però és un passota i li calia banqueta.
El penal  ho és, però  nosaltres no estem acostumats a arbitratges imparcials.
Ahir només servien els 3 punts i era l'última oportunitat per a seguiir en la lluita i els hem aconsuguit, iaxò encara que jo ho veig dificilíssim podem dir i dic ¡ SI SE PUEDE !.

Si volen investigar partits "arreglats" que mirin el dos últims gols de Racin de Santander "NO HACE FALTA DECIR NADA MAS" ara el Mallorca crec que és complica la vida i tant debó sigui així.
Jo penso que a Pucela  es podria treure un empat.     

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #64 el: 12 de Abril de 2015, 15:00:26 pm »
Pero no es hora de hacer debates, que cada uno se dedique a jugar de la mejor forma que sepa y punto.J.R.G. Me quedo con tu última frase

No es hora de fer debats però ho has obert tu. Jo le criticat tant com he pogut.

Aquest nanu porta una temporada de pena i nosaltres l'animem cada setmana als partits, al carrer i fins i tot als entrenaments. En qualsevol altre club li haurien fotut una pedrada al cotxe ( cosa que no justifico ni entenc). A sobre, al primer xiulet que sent ens envia a pastar fang amb els seus gestos. Com a mínim ens mereixem unes disculpes.

I si algu dubte de la meva opinió com a porter, que es miri el post del Nauzet on el vaig defensar quan pitjor estava jugant.

No es pot escupir el plat que et dóna de menjar
The pride of Catalunya

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #65 el: 12 de Abril de 2015, 15:33:05 pm »

No es hora de fer debats però ho has obert tu. Jo le criticat tant com he pogut.

Aquest nanu porta una temporada de pena i nosaltres l'animem cada setmana als partits, al carrer i fins i tot als entrenaments. En qualsevol altre club li haurien fotut una pedrada al cotxe ( cosa que no justifico ni entenc). A sobre, al primer xiulet que sent ens envia a pastar fang amb els seus gestos. Com a mínim ens mereixem unes disculpes.

I si algu dubte de la meva opinió com a porter, que es miri el post del Nauzet on el vaig defensar quan pitjor estava jugant.

No es pot escupir el plat que et dóna de menjar
Como bien dices, se merece una pedrada en el coche, pero las cosas están como están y es mejor animarle.
Espero que fichemos un buen portero y Nauzet sea suplente toda la temporada que viene.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #66 el: 12 de Abril de 2015, 16:36:09 pm »
Hoy tenemos 32 ptos gracias a  nauzet, que pedradas en el coche por favor...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #67 el: 12 de Abril de 2015, 16:54:33 pm »
Pedradas en el coche os mereceis los que pensais eso. Nauzet se equivoco con ese gesto sin duda y debería pedir perdón...pero la temporada institucionalmente esta siendo muy dura para todos y es normal que a veces se pierdan los nervios...no veo normal que se silve por dar un pase largo mal dado y menos que se plantee lo de las pedradas...que en otros clubes lo hagan algunos cafres no significa que aqui tengamos que hacerlo...o que pensais que tirando pedradas nos salvaremos?

El recre empata. A mi ya me vale...si la semana que viene sacamos algo de valladolid...cosa dificil, ya firmo.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #68 el: 12 de Abril de 2015, 17:00:55 pm »
Pedradas en el coche os mereceis los que pensais eso. Nauzet se equivoco con ese gesto sin duda y debería pedir perdón...pero la temporada institucionalmente esta siendo muy dura para todos y es normal que a veces se pierdan los nervios...no veo normal que se silve por dar un pase largo mal dado y menos que se plantee lo de las pedradas...que en otros clubes lo hagan algunos cafres no significa que aqui tengamos que hacerlo...o que pensais que tirando pedradas nos salvaremos?

El recre empata. A mi ya me vale...si la semana que viene sacamos algo de valladolid...cosa dificil, ya firmo.

Militu torna a llegir el que he escrit. Ningu planteja pedrades ni molt menys, faltaria més. Ningú s'ho mereix això.

The pride of Catalunya

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #69 el: 12 de Abril de 2015, 17:54:50 pm »
Per cert, ha palmat el Recre contra la Ponfe. Genial. Ara aviam si el Betis acaba de rematar al Barça B i l'Osasuna no treu més que un empat a casa...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #70 el: 12 de Abril de 2015, 17:58:06 pm »
Victoria de la Ponfe que nos viene :mml:

A ver la segunda parte del barça B - Betis y el partido de Osasuna!!!

PD: El Recre con 9 a terminado, con lo que bajas importantes para el siguiente partido!!!

SI SE PUEDE, SI SE PUEDE!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #71 el: 12 de Abril de 2015, 19:19:02 pm »
De acciones contra los jugadores, ninguna; que en Sabadell no somos ningunos cafres. Es más rogaría a los administradores que borraran los mensajes que tan siquiera han aludido dicha posibilidad.

Sólo se va a poder salir de tal situación entre TODOS y sólo saldremos animando a TODOS LOS JUGADORES, pues TODOS han de ser importantes para salir de ésta y para borrar un posible descenso en sus trayectorias profesionales.

Nauzet sólo debe comprender que las únicas manifestaciones posibles para el público que acude al campo son los aplausos cuando le agrada lo que ve de su equipo y los silbidos cuando hay cosas que se hacen mal y que se deben mejorar; y Nauzet debe mejorar cosas, como lo debe hacer el resto del equipo.

Honor al Sabadell y lucha hasta el final!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #72 el: 12 de Abril de 2015, 19:25:29 pm »
empata osasuna amb 10 :rant:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #73 el: 12 de Abril de 2015, 21:06:50 pm »
No han anat malament els resultats d'aquesta jornada, si que el rácing ha "guanyat" a fora però nosaltres hem guanyat, la resta han punxat i deixem de ser colistes.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #74 el: 12 de Abril de 2015, 21:25:45 pm »
Por fin nos acompañan los resultados de los demás.

Solo lo he dicho yo y lo dije estando caliente, he defendido siempre a Nauzet pero no me gustó nada ese gesto hacia la afición, que es lo más grande que tiene el club.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #75 el: 12 de Abril de 2015, 22:12:01 pm »
Pues la jornada salió de lujo (se que podía a ver sido mejor), pero vamos lo hubieramos firmado todos el viernes sin duda :thumbsup:

Los jugadores a preparar el partido de Valladolid y nosotros a disfrutar de una semana por fin tranquila y feliz, estamos a 1!!!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #76 el: 13 de Abril de 2015, 09:30:32 am »
Uffffff quin patimen, gaires partits aixi i no ser si el meu cor arribara al final de temporada, pero es va acabar el partit, i em va caure alguna llagrima d'alegria i d'ilusio, ja se que encara queda pero gracies a aquest entrenador, estem mes proxims a conseguir-ho, estem nomes a un punt som.mi que si que es pot.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 13 de Abril de 2015, 13:14:42 pm »
Algú es pensava que guanyaríem sense patir? Patir amb esforç, té les seves conseqüències, i en aquest cas, es guanyen tres punts.

Per mi, impressionant el joc de Juanjo, al millor nivell i Aníbal, que va estar fabulós. El millor és que els jugadors en el temps de descompte varen perdre tot el temps que no es va perdre en el partit contra el Mallorca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #78 el: 13 de Abril de 2015, 14:56:01 pm »
Si que me esperaba patir pero no d'aquesta manera Birrero, m'imaginaba un patiment mes suau jajajajaja, i ja que destaques a Juanjo i Anibal a mi tambe m'agradaría destacar a en Kiko, que vaja quin central que tenim, per mi dels millors de la categoria.

Salut a tots i a totes i enhorabona per aquesta victoria que ens la maraxiem.  (SI QUE ES POT) :xin-xin :xin-xin :xin-xin

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #79 el: 13 de Abril de 2015, 20:44:57 pm »
Si que me esperaba patir pero no d'aquesta manera Birrero, m'imaginaba un patiment mes suau jajajajaja, i ja que destaques a Juanjo i Anibal a mi tambe m'agradaría destacar a en Kiko, que vaja quin central que tenim, per mi dels millors de la categoria.

Salut a tots i a totes i enhorabona per aquesta victoria que ens la maraxiem.  (SI QUE ES POT) :xin-xin :xin-xin :xin-xin
També estic d'acord amb tu  Kiko Olivas està fent uns partits molt bons.