Autor Tema: J 33 CE Sabadell- CD Lugo 11/04/15 18:00h  (Llegit 23234 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
  • Gènere: Masculí
Re:J 33 CE Sabadell- CD Lugo 11/04/15 18:00h
« Respondre #40 el: 11 de Abril de 2015, 21:58:55 pm »
Providencial el golazo de Cristian para empatar poco después del 0-1. Hoy hemos hecho menos que el dia del Mallorca (supongo que mucho mérito es del rival) , hemos sufrido más, pero al final hemos logrado una recompensa que mereciamos equipo y afición.

Espero que el equipo se haya quitado presión, al conseguir de nuevo una victoria, y tenemos que ir a Pucela a por todas, dificil? Mucho! pero si Albacete ganó hace 15 dias y hoy Mirandés ha perdido por la mínima, nuestro deber es no dar nada por perdido.

Por cierto, veo  parado este post! Pensaba que hoy todos escribiriamos para festejar una victoria... como cuando hay una derrota se llena de mensaje poco después del pitido final ( a veces incluso antes), pensaba que hoy doblariamos el número de mensajes con la euforia de los 3 puntos...

Si, se puede!!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #41 el: 11 de Abril de 2015, 21:59:22 pm »
Carlos Herndez de lateral força be hi hem guanyat a nivell defensiu...tot i ke en Crespi fa una por...avui pero ha estat correcte.....Ehuara s tot i no fer un gran partit es nota ke li dona un altre tracte a la pilota amb mes visio de joc...som_hi

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #42 el: 11 de Abril de 2015, 22:08:01 pm »
eguaras dona un toc de qùalitat el noi.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #43 el: 11 de Abril de 2015, 22:34:45 pm »
Mare de deu quin patiment, avui un autentic desastre defensiu, ens en podien aver fotut mitja dotzena i els canvis de mandia no m'agraden gens, el pitjor partit i em guanyat, això es el futbol, però no podem acular-nos tant, tenim massa por, i no sempre tindrem la llet que em tingut avui

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #44 el: 11 de Abril de 2015, 22:46:35 pm »
Partido vital el de hoy, con un poco de suerte acabaremos la jornada fuera del farolillo rojo, cosa que puede ser una inyección de moral muy importante para afrontar la próxima jornada. Partido muy flojo de Crespí que ha sido compensado con el partidazo de KIKO OLIVAS (me quito el sombrero ante la temporada que se esta marcando el chaval  :oooooo: :oooooo:). Arriba la suerte ha jugado de nuestro lado, xk pienso que ni mucho menos mereciamos la victoria pero en partidos asi es donde se deciden ligas. Toque de atención clarisimo a Collantes. Chapó a la afición y este equipo tiene alma ya que la piña de los jugadores nada mas acabar el partido me hace ser muy optimista, nose si se salvará la categoría pero apostaría lo que fuera de que en la última jornada tendremos opciones.

:anims :anims :clap :clap :scut :scut :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #45 el: 11 de Abril de 2015, 23:01:41 pm »
Avui (novement) una mala segona part (o el partit sencer). Evidentment el principal eren els tres punts i s'han aconseguit, però jugant així no guanyarem gaires partits més. L'equip no té ritme, no juga amb la intensitat necessària; segurament no perquè no vulgui, sinó perquè no pot.

Hi ha coses que clamen al cel. Si Mandia creu que amb Hidalgo jugant els 90' salvarà la categoria, està molt equivocat. Ara mateix està per sortir a l'última mitja hora.

Normalment juguem amb un únic pivot i dos interiors (a difèrencia d'un 80% dels equips que juguen amb dos mig centres), quan tenim a Juanjo, Yeray i Eguaras; per mi, tres dels millors mig centres de 2a A (mig centres, compte, no interiors o centrals).

En fi, jo, tot i els tres punts i que encara queda bastant, no ho veig gens clar.

Desconnectat Ores

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #46 el: 11 de Abril de 2015, 23:29:13 pm »
Victòria patida i amb sort, però algun dia n'haviem de tenir.

Molt dacord amb el canvi de Collantes, en canvi no entenc que jugant amarrategui quan queden 10 min surti Gato i no Yeray.

Tirar-se enrera quan ens posem per davant si no hi ha una mínima intensitat al mig camp per robar pilotes i sortir a la contra, és posar-li a huevo al rival per que t'acabí empatant. No sempre sonarà la flauta com avui, encara que veient lo que hi ha segurament no podem jugar d'una altre manera.

Lleig el gest de Nauzet vacilant al públic, per molt que avui ens hagi salvat el cul.

Tinc fe pero la impressió  que ens faltaran 2 punts i ens en haurem d'enrecordar de l'arbitratge al mini, el lliure directe dins l'area a Tenerife, el penal no pitat a juanto a Mallorca i el que ens van assenyalar en contra, el gol anulat a Anibal contra el Zaragoza, el del Mallorca aquí...

Molta mala sort en els partits amb rivals  directes, pero lo d'avui del Ràcing FA PUDOR Veient el 2on i el 3er si d'aqui 6 mesos em diuen que el partit estava arreglat no m'extranyarà gens.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #47 el: 11 de Abril de 2015, 23:57:46 pm »
¿No aparecio el usuario Blayo aun? Siempre de los primeros en aparecer para rajar en contra de todo...Cada vez pienso mas que es un egarense infiltrado... :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #48 el: 12 de Abril de 2015, 00:00:50 am »
Mallorca y Tenerife se apuntan a la fiesta

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #49 el: 12 de Abril de 2015, 01:19:20 am »
HOLA FAMILIA, HOY HEMOS GANADO AL QUE PARA MÍ HA SIDO EL MEJOR EQUIPO QUE HA PASADO POR AQUÍ CON DIFERENCIA Y DICHO ESTO, NO SE PORQUE TENEMOS LA TENDENCIA DE IRNOS PARA TRAS EN LAS SEGUNDAS PARTES, CREO QUE HOY ERA EL DIA PARA HABER PUESTO JUNTOS A ANIBAL Y BENJA YA QUE ELLOS TIENEN DEFENSAS MUY ALTOS Y SOLO CON ANIBAL HAN JUGADO MUY COMODOS Y AHORA UNA OPINION MUY PARTICULAR, ME GUSTARIA VER UN PARTIDO CON ANIBAL, BENJA Y JUSTO DETRAS DE ELLOS A CLERC, PIENSO QUE TENDRIAMOS UN GRAN ATAQUE YA QUE CLERC ES MUY BUENO EN EL UNO CONTRA UNOYROMPERIA LA DEFENSA Y ADEMAS TIENE UN BUEN DISPARO, MISTER PRUEBA ESTO Y TE PONDRAS UN MEDALLA, GRAN PARTIDO DE EGUARAS, DE LOS QUE MEJOR VISIÓN DE JUEGO TIENEN.
ESTA NOCHE HE CENADO DOS VECES.PUES CLARO QUE PODEMOS.
SALUDOS.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #50 el: 12 de Abril de 2015, 01:42:06 am »
Perfi una victoria merescuda o inmerescuda...ja era hora de tenir la sort de cara...que ens pitesin algun penal...etc. Aviam que passa a valladolid. Firmo el puntet.

Per cert que ha fet nauzet??

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #51 el: 12 de Abril de 2015, 02:37:41 am »
Perfi una victoria merescuda o inmerescuda...ja era hora de tenir la sort de cara...que ens pitesin algun penal...etc. Aviam que passa a valladolid. Firmo el puntet.

quan l'han xiulat per passar-la al contrari ha fet amb la mà "més més"tirant la palma amunt cap al públic

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #52 el: 12 de Abril de 2015, 02:39:39 am »
eguaras dona un toc de qùalitat el noi.

Totalmente, es el unico del equipo que hace, intenta.. cambios de juego de una banda a otra y eso pocas veces lo hemos visto este año.

Ahora a estar pendientes mañana de nuestros rivales. El Numancia juega mejor fuera que en casa y el Osasuna espero que pinche, la Ponfe tiene a huevo pillar al Zaragoza y no creo que salga en Huelva a especular y el Betis jugara mañana como en casa en el Mini.
Y la racha del Alba no puede durar eternamente....   >:D

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
« Respondre #53 el: 12 de Abril de 2015, 02:46:03 am »
Otra cosa, vi la rueda de prensa del Setien y encima se queja del arbitro, de nuestras entradas sin castigo, estoy harto de que a nosotros nos corten un monton de jugadas con faltas en el medio campo, reiteradas y no les saquen ni una, hacemos nosotros y venga amarilla... No es listo, querria a toda costa sacar algo de aqui como fuera para ir con menos presion a Santander el fin de semana que viene y "ayudar" a su amado Racing. Anda y que te acuestes Setiennnnnnnnn!!!!!!!!!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #54 el: 12 de Abril de 2015, 02:51:48 am »
Pues la verdad que con lo que estamos sufriendo este año, lo de ganar te hace acostarte con una gran sonrisa y mañana levantarte :mml:

Hoy lo importante eran los 3 puntos y es que tal y como estamos hay que ganar como sea y da igual la forma, pero si que es cierto que jugando así dificil que sumemos muchas mas victorias y es que el Lugo a merecido mas para ser sinceros.

Con lo que me quedo sin duda la implicación de los jugadores en todo momento y no solo al final celebrando la victoria, yo no dudo de estos pero ver muestras como las del final del partido y ver como durante el mismo se animaban unos a otros, son muestras de la implicación que tienen con este club la gran mayoría!!!

Espero que esta victoria haga que los jugadores jueguen mas tranquilos a partir de ahora y por último destacar el gran partido de Eguaras el cual suelo criticar y hoy me a gustado mucho!!!

Muchas felicidades a todos y a ver si mañana acompañan los resultados!!!

PD: El Mallorca tiene muy mala pinta y se le puede coger, acordaros el Mirandes el año pasado que estaba casi salvado a estas alturas y no pudo sumar el punto que le faltaba en las últimas jornadas y se salvó por el tema Murcia!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #55 el: 12 de Abril de 2015, 08:12:22 am »
Victòria crucial, molts partits sense perdre i a veure quans més aguantem. Pinta bé la setmana que ve a Valladolid.

Partit excelent plantejat per Mandiá. El que passa es que és un partit "Made in Mandiá" i sembla una cosa peró es veu una altra: resultadisme pur i dur. Peró realment s'ha jugat molt millor del que sembla. El Lugo, molt bon equip. I si hem guanyat al Lugo guanyem qualsevol.

El Mallorca - Racing no fa pudor, símplement ens diu que el Mallorca està deshauciat i que potser la lliga se l'hi fa molt llarga, donc queden encara 9 partits per jugar i es va apropant al descens. Aixó sembla que també l'hi pot estar passant a Mirandés i potser també Tenerife. Ai, que encara serem 8 o 9 els que ens juguem encara el descens...

Avui es veurà de qué son capaços Osasuna i Barça B. Osasuna, ojo que si avui no guanya pot ser greu per a ells i Barça B avui és el seu partit, el típic partit que moltes vegades guanyen amb un equip que se'ls pot donar millor que un Numancia o una Ponfe.

Peró si, es pot. I tant que es pot. Simplement jugant com avui, sent resultadista, no perdent els nervis i currant-s'ho molt.

PD: Jo firmo guanyar a Recre, Osasuna, Racing i Tenerife. Només amb aixó tenim el 80% fet.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #56 el: 12 de Abril de 2015, 08:28:01 am »

quan l'han xiulat per passar-la al contrari ha fet amb la mà "més més"tirant la palma amunt cap al públic
Ha mejorado y es bueno para el equipo.Si sigue asi no tengo problema a
que se meta conmigo.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #57 el: 12 de Abril de 2015, 09:43:49 am »
Estic content per la vicoria, pero sobretot per les circunstancies...pe r fi un PENALTY (jo no vaig veure res ja m'ho explicareu) i despres perque la segona part ens han donat un bany i em sapigut defendre amb ungles i una dosis de sort en forma de pals, jugadors que la treian de la linea de gol, ocasió clarisima del Lugo al 92 que la salvem in-extremis...a lo millor la SORT COMENÇA A CANVIAR...de totes maneres es un PETIT PAS dels 4 partits mes que hem de guanyar al temple (encara que penso que el Lugo era el rival de mes entitat), pero siguem realistes, una victoria que de moment sols ens serveix PER CONTINUAR ENGANXATS (de no haver guanyat ja era definitiu)i el primer partit que hem de guanyar dels 5 que teniem a casa (tinc que reconeixer que els ultims 10 minuts casi no vaig mirar la porteria del Nauzet...mare meva quin patiment...)
Hem tornat !

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #58 el: 12 de Abril de 2015, 10:44:05 am »
Estic content per la vicoria, pero sobretot per les circunstancies...pe r fi un PENALTY (jo no vaig veure res ja m'ho explicareu) i despres perque la segona part ens han donat un bany i em sapigut defendre amb ungles i una dosis de sort en forma de pals, jugadors que la treian de la linea de gol, ocasió clarisima del Lugo al 92 que la salvem in-extremis...a lo millor la SORT COMENÇA A CANVIAR...de totes maneres es un PETIT PAS dels 4 partits mes que hem de guanyar al temple (encara que penso que el Lugo era el rival de mes entitat), pero siguem realistes, una victoria que de moment sols ens serveix PER CONTINUAR ENGANXATS (de no haver guanyat ja era definitiu)i el primer partit que hem de guanyar dels 5 que teniem a casa (tinc que reconeixer que els ultims 10 minuts casi no vaig mirar la porteria del Nauzet...mare meva quin patiment...)
Sobre el penalty? En directe, i en la meva ubicació al gol nord,  si que vaig veure unes mans clares en la centrada de Marcos.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
« Respondre #59 el: 12 de Abril de 2015, 10:53:17 am »
Es que aunque los brazos los tiene pegados al girarse, las manos estan fuera del cuerpo y le pega el balón en ellas, poco protestan por eso cuando se les pita, lo que supongo que dejo seguir la jugada por si podia rematar algún jugador nuestro.

Con el cambio de Collantes supongo que era para proteger tambien la banda con sotan en ayudas defensivas, ya que con Carlos y la poca ayuda defensiva de Collantes estaba claro que el Lugo iria a cuchillo por esa banda. Put0s 10 partidos perdidos sin entrenador!!