Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Però per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujar
Cita de: o rei marañon en 04 de de 2015, 09:05:32 amPerò per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujarUn incís: Els descens compensats ens afecten si baixen equips de Segona B, no si pugen aquests a Segona A. M'explico: Si baixen des de Segona B (esperem que no), UE Cornellà i UE Sant Andreu, les places de descens de Tercera serien 5. Si després pugés de Tercera a Segona B (Tant de bó) un equip, serien 4, si pugen 2, serien 3. Si pugen 3, serien 3 i puja un més de Primera Catalana.
Cita de: birrero en 04 de de 2015, 10:02:51 amCita de: o rei marañon en 04 de de 2015, 09:05:32 amPerò per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujarUn incís: Els descens compensats ens afecten si baixen equips de Segona B, no si pugen aquests a Segona A. M'explico: Si baixen des de Segona B (esperem que no), UE Cornellà i UE Sant Andreu, les places de descens de Tercera serien 5. Si després pugés de Tercera a Segona B (Tant de bó) un equip, serien 4, si pugen 2, serien 3. Si pugen 3, serien 3 i puja un més de Primera Catalana.Correcte, pero també em de dir que a la 3ª Grup V aquest any hi haurán equips molt competitius al Play off com Ascó, Pobla Mafumet i molt probablement Europa i algun d´ells el veig a 2ªB l´any vinent
Correcte, pero també em de dir que a la 3ª Grup V aquest any hi haurán equips molt competitius al Play off com Ascó, Pobla Mafumet i molt probablement Europa i algun d´ells el veig a 2ªB l´any vinent