Des de 1998 al servei dels arlequinats
Total de vots: 37
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
No em desagradaría tornar a apostar per Lluís Carreras a Segona B (ens va pujar després de 18 anys, es un fet, no es un "a veure que tal surt") o inclús Miquel Olmo de nou, vist el que em vist, no era culpa seva de llarg
Jo sincerament opto per segones oportunitats, i si pot ser tornar a tenir a en Mandia prqe no? Es va notar canvi considerable amb la seva arribada, i ara si no surt bé no és culpa d'ell al 100%.. Començant de nou podria arrencar millor
Cita de: EvaParera en 24 de Maig de 2015, 11:28:57 amJo sincerament opto per segones oportunitats, i si pot ser tornar a tenir a en Mandia prqe no? Es va notar canvi considerable amb la seva arribada, i ara si no surt bé no és culpa d'ell al 100%.. Començant de nou podria arrencar millor També, el sistema Mandiá airía molt bé a Segona B ja que es molt important no encaixar, anar puntuant fora i fer els máxims punts possibles a casa, tindría que tenir un tio adalt que les clavi amb un alt % perque no tindría moltes..Pero crec que ell no estará molt per la feina de entrenar a Segona B, potser si li agrada viure a Sabadell/Barcelona hi hauría alguna via pero..