Autor Tema: J 36. UD Las Palmas-CE Sabadell FC, dissabte 2 de maig, 20h  (Llegit 17645 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:J 36. UD Las Palmas-CE Sabadell FC, dissabte 2 de maig, 20h
« Respondre #60 el: 02 de Maig de 2015, 21:26:53 pm »
Mala noticia la tarjeta a Carlos :rant: :rant:

Venga que se puede!!!

Desconnectat Cristian1903

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Lanero
« Respondre #61 el: 02 de Maig de 2015, 21:30:53 pm »
En los equipos grandes, donde no llega el juego, llegan las individualidades. Era el momento preciso (justo al empezar la segunda parte) y tenian que meterla, ya esta. Hoy se pueden romper dos estadisticas: la de las nueve seguidas sin perder o la de jornadas sin marcar fuera de casa. Veremos al final cual se rompe
Honor

• Prebenjamí
  • **
  • Lanero
« Respondre #62 el: 02 de Maig de 2015, 21:33:08 pm »
Quede por delante que, pese a no generar practicamente ocasiones, la imagen es bastante buena. Lo positivo: a falta de saber el resultado del Barcelona B, todos nuestros rivales por abajo han pinchado (al Recre no lo cuento, que bastante tiene ya con lo suyo)

• Prebenjamí
  • **
  • Lanero
« Respondre #63 el: 02 de Maig de 2015, 21:39:46 pm »
Penalti pa las Palmas...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #64 el: 02 de Maig de 2015, 21:40:43 pm »
penal  q no era, ha tocat la bola

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #65 el: 02 de Maig de 2015, 21:42:14 pm »
q mal me caen estos equipos, no puedo con ellos, ojala no suban a primera en veinte años

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #66 el: 02 de Maig de 2015, 21:43:52 pm »
No hem jugat malament pero ha faltat sort i arribar a porteria. Sotan a aportat atac, bastant bé. Hidalgo no esta, tot i que ha fet algun bon pase, li falta físic.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

• Prebenjamí
  • **
  • Lanero
« Respondre #67 el: 02 de Maig de 2015, 21:48:40 pm »
A mi em passa com a Dani71. A l'ultima jugada del partit va l'Araujo i intenta fer una tisora d'aquestes, un remat acrobatic. De debo era necessari? Ara resulta que ens han guanyat sobrats, vinga, va

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3998
« Respondre #68 el: 02 de Maig de 2015, 21:52:10 pm »
No em donat mala imatge, a guanyar al Alcorcón, estem vius

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #69 el: 02 de Maig de 2015, 21:54:19 pm »
Bueno.
Mañana que pierda el FCB B y a por el Alcorcon.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #70 el: 02 de Maig de 2015, 21:57:35 pm »
Sí demà no guanya al Barça, seguim igual, 18 º i amb una jornada menys per acabar el calvari. Fantàstic.
Ara, el partit contra Alcor no serà genys fàcil. Cal iniciar ja, l'operació encerrona en el Temple.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #71 el: 02 de Maig de 2015, 21:59:46 pm »
Buen partido a nivel defensivo y en ataque no hemos existido.

A ver mañana los demas resultados y a pensar ya en la siguiente final Alcorcon!!!

PD: Muy mala noticia las bajas de Carlos y Cristian, pero muy mala :rant: :rant:

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #72 el: 02 de Maig de 2015, 22:07:37 pm »
Llàstima.... Las Palmas no és el Super equip d'altres vegades, però clar, la falta d'ambició.... i de qualitat evidentment, doncs segona derrota de la era Mandía. Jo segueixo pensant que no tenim més d'un 15 o 20% de possibilitats de salvar la categoría. I això passa per obtenir 5 punts fora de casa (i tots els de casa, es clar) I 5 punts fora de casa implica que hem de guanyar un partit. Hem de empatar o Guanyar a Leganés, hem de Guanyar al Recre, i hem d'empatar i ja veurem si no hem de Guanyar, al Molinon.... és el que hi ha.... tot molt difícil, però és el que passa quant et queden 6 i vols passar de curs al Setembre....

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #73 el: 02 de Maig de 2015, 22:30:56 pm »
Dos goles a pelota parada y el equipo a competido. Ya hemos pasado el campo de los Palmeros y si mañana pincha el Barssa seguiremos fuera. El proximo Sabado a sacar los tres puntos si o si!!!

Y cuanto lleva sin ganar el Lugo???????  Ya le tocaaaa!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #74 el: 02 de Maig de 2015, 22:37:14 pm »
Ens l'estem jugant massa a una sola carta i això és molt perillós.
Avui era un dels partits dels quals comptava d'és de la jornada 1 q perdríem. D fet l'altre dia vaig fer 4 números i avui ja vaig comptar q perdríem, malgrat tot, les comptes em sortien i si tot va com a d'anar ens salvarem.
El q m'emprenya és q avui amb la derrota de Racing i Osasuna era un partit en el q considero q ens l'hauríem d'haver jugat molt més. No pot ser q contra un pèssim Las Palmas q tampoc a fet pràcticament res no hagim sigut capaços de xutar a porta ni una sola vegada fins q no ens han fotut l'1-0. No pot ser tampoc portar 9 pts de 54 possibles fora de casa, em sembla ben difícil q un equip pugui salvar la categoria amb números així fora de casa, sort q d moment les coses a casa ens estan sortint bé, almenys en aquestes últimes jornades. Veurem q passa, considero q estem jugant amb foc i un simple empat a casa fàcilment ens enviaria de cap a 2ª B.  Només espero q no ens tignuem q lamentar a final de temporada d'aquells 2-3 puntets de més q fora de casa hauríem pogut treure i q no vam tenir els nassos d com a mínim intentar treure'ls.... veurem q passa. Tot passa per guanyar els 3 de casa i empatar un parell dels 3 partits q ens queden fora, veurem si sóm capaços.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #75 el: 02 de Maig de 2015, 22:49:56 pm »
Avui era un dels partits dels quals comptava d'és de la jornada 1 q perdríem. D fet l'altre dia vaig fer 4 números i avui ja vaig comptar q perdríem, malgrat tot, les comptes em sortien i si tot va com a d'anar ens salvarem.
El q m'emprenya és q avui amb la derrota de Racing i Osasuna era un partit en el q considero q ens l'hauríem d'haver jugat molt més. No pot ser q contra un pèssim Las Palmas q tampoc a fet pràcticament res no hagim sigut capaços de xutar a porta ni una sola vegada fins q no ens han fotut l'1-0. No pot ser tampoc portar 9 pts de 54 possibles fora de casa, em sembla ben difícil q un equip pugui salvar la categoria amb números així fora de casa, sort q d moment les coses a casa ens estan sortint bé, almenys en aquestes últimes jornades. Veurem q passa, considero q estem jugant amb foc i un simple empat a casa fàcilment ens enviaria de cap a 2ª B.  Només espero q no ens tignuem q lamentar a final de temporada d'aquells 2-3 puntets de més q fora de casa hauríem pogut treure i q no vam tenir els nassos d com a mínim intentar treure'ls.... veurem q passa. Tot passa per guanyar els 3 de casa i empatar un parell dels 3 partits q ens queden fora, veurem si sóm capaços.

Amb 47 punts ho veus???

L'any passat es van necessitar 51 punts
2012-13 :48 punts
2011-12: 47 punts
2010-11: 49 punts
2009.10: 51 punts

I no miro més, però trobo molt arriscat no arribar als 49 punts almenys.... sigui com sigui, estic d'acord, avui era un bon dia per arriscar....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #76 el: 02 de Maig de 2015, 23:08:47 pm »

Amb 47 punts ho veus???

L'any passat es van necessitar 51 punts
2012-13 :48 punts
2011-12: 47 punts
2010-11: 49 punts
2009.10: 51 punts

I no miro més, però trobo molt arriscat no arribar als 49 punts almenys.... sigui com sigui, estic d'acord, avui era un bon dia per arriscar....

ho veig ho veig....

D fet amb la derrota del Racing q avui no comptava m'atreveixo a dir q podem acabar la lliga amb 5 equips per sota nostre ( Racing, Tenerife, Osasuna, Barça B i Recre). Punts però no ens en sobraria ni un amb els 47 eh xDD

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #77 el: 02 de Maig de 2015, 23:11:20 pm »
Aconseguir 14 punts dels 18 en joc es impossible i el mateix Betis ho firmaria, els millors equips de les darreres jornades estan sent Betis i Girona i estan fent una mitja de 2 punts per partit, el Llagostera que es el tercer equip de les darreres vuit jornades, n'està fent 1,6 per partit.
La clau està, en no perdre els enfrontaments contra rivals directes (Tenerife 3 punts), (Osasuna 3 punts ), (Alcorcon 1 punt), (Leganes 1 punt), (Recre 1 punt) i Sporting perdut.
Total 9 punts 45 punts, salvats.
Penseu que els demés també han de jugar i alguns tenen una mitjana de punts de 0,3 punts per partit. Per poc que anem puntuant, ens salvem. Estem vius, per que afortunadament la resta de competidors ho estan fent rematadament pitjor que nosaltres, el que passa es que som tant humils que ens costa creure que hi han equips pitjors que el nostre.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #78 el: 02 de Maig de 2015, 23:16:33 pm »
algú em podría dir per qué no s ha xiulat el penal sobre Gato? ja está be, li ha quedat el turmell fet caldo, ens han tret masses punts tb aquest any

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #79 el: 02 de Maig de 2015, 23:46:09 pm »
Buen partido a nivel defensivo y en ataque no hemos existido.

A ver mañana los demas resultados y a pensar ya en la siguiente final Alcorcon!!!

PD: Muy mala noticia las bajas de Carlos y Cristian, pero muy mala :rant: :rant:

Totalment d'acors, ens falta atac. Hauriem de busca reforços cara l'any vinent si ens salvem. Ara estava mirant la noticia de marca sobre Aketxe... no seria mala incorporació, vist el que tenim i que Anibal i Benja marxan.

http://www.marca.com/2015/04/30/futbol/mas_futbol/1430389386.html
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......