Autor Tema: J38: Leganés vs CE Sabadell ~ Sábado 16 a las 16:00  (Llegit 15379 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
Re:J38: Leganés vs CE Sabadell ~ Sábado 16 a las 16:00
« Respondre #120 el: 16 de Maig de 2015, 20:06:56 pm »
Dons amic Vicens, ja podem anar demanant caps i maleir-ho tot perquè tant debò m'equivoqui, però veient el que veiem això és impossible de salvar-ho. És impossible guanyar aquets tres partits que queden. Feia molts anys que no veia una imatge tant lamentable del meu equip com aquesta temporada.
Que deuen pensar els altres equips de nosaltres ?  Sóm de llarg el pitjor equip de la 2ª A.
Evidentment que hi han uns responsables que no agafarant cap responsabilitat del que els pertoca i marxarant dient cames perquè et vull deixant-nos el vaixell enfonsat i ben enfonsat.
Tots sabem qui són aquests responsables tant en el terreny esportiu com directiu.
Sincerament, jo no sé com ho veieu voisaltres companys, però és molt dur i lamentable veure aquest equip donant aquesta imatge tant en el terreny actitudinal com esportiu. 

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 16 de Maig de 2015, 21:01:11 pm »
Dons amic Vicens, ja podem anar demanant caps i maleir-ho tot perquè tant debò m'equivoqui, però veient el que veiem això és impossible de salvar-ho. És impossible guanyar aquets tres partits que queden. Feia molts anys que no veia una imatge tant lamentable del meu equip com aquesta temporada.
Que deuen pensar els altres equips de nosaltres ?  Sóm de llarg el pitjor equip de la 2ª A.
Evidentment que hi han uns responsables que no agafarant cap responsabilitat del que els pertoca i marxarant dient cames perquè et vull deixant-nos el vaixell enfonsat i ben enfonsat.
Tots sabem qui són aquests responsables tant en el terreny esportiu com directiu.
Sincerament, jo no sé com ho veieu voisaltres companys, però és molt dur i lamentable veure aquest equip donant aquesta imatge tant en el terreny actitudinal com esportiu.

Crec que els que penseu així no heu entès res. Mandià juga per salvar el cul, i no es que es jugui fatal que també, sino que es juga així per salvar-nos arriscant molt menys del que sembla.

Ens salvarem, pero ara venen dos partits on cal treure els sis punts i si, es pot !!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #122 el: 16 de Maig de 2015, 21:04:11 pm »
Després d'haver perdut contra l'Alcorcon, l'empat d'avui sembla bastant insuficient. Ens obliga a GUANYAR contra el Tenerife i contra el Recre. Tot i això, s'ha de valorar justament i pensar que no és un rival ni camp fàcil.

L'equip ha mantingut la línia d'altres partits a fora de casa, ha defensat bastant correctament (amb l'excepció d'alguns errors puntuals individuals) i no s'ha mostrat massa atrevit atacant. En el primer gol seu hi ha una pantalla claríssima (jugada d'estratègia de l'Alcorcon) que fa que el jugador que fa el gol es quedi sol en el primer pal i remati amb comoditat (només Eguaras està a la zona).

Dintre de les novetats en l'alineació, per mi una ha estat cara, Pol Roigé; i l'altra creu, Porcar. Roigé, força bé, demostrant qualitat i intensitat. L'altre, bastant fluixot, sobretot a mesura que avançava el partit, mostrant una baixíssima condició física i pobríssim nivell defensiu. Per fer el que han estat fent alguns dels nostres jugadors de mig camp al llarg de la temporada es podia haver provat algun partit a Sandro Toscano.

Ara tot passa per treure a tios que es deixin la vida en els pròxims dos partits i veure què passa.

Honor!
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2015, 21:21:55 pm per jarisacat »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #123 el: 16 de Maig de 2015, 21:48:06 pm »

Crec que els que penseu així no heu entès res. Mandià juga per salvar el cul, i no es que es jugui fatal que també, sino que es juga així per salvar-nos arriscant molt menys del que sembla.

Ens salvarem, pero ara venen dos partits on cal treure els sis punts i si, es pot !!
aquesta vegada estic bastant d'acord amb tu, no del tot però per aquì va la cosa :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #124 el: 16 de Maig de 2015, 21:50:07 pm »
Mirandes 2 barça 3, a veure si acabarem colistes  :thumbsup: em ric per no plorar,.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #125 el: 16 de Maig de 2015, 21:53:11 pm »
Nos han sorprendido todabia mas rindiendo muy por ecima de sus posibilidades.Molte s gracies por vostra profesionalitat.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #126 el: 16 de Maig de 2015, 21:55:45 pm »
Pues nada Osasuna empata en Pucela y el Barça B gana en Miranda, todo lo que no sea ganar 3 de los 4 partidos nos manda a 2º B, con lo que alguien le vaya contando a Mandiá que esto del 0 a 0 ya no sirve, que es capaz de seguir jugando así los 4 partidos que quedan y todos contentos porque no nos metan 4.

Lo siento y no me gusta ser crítico y menos despues de un partido tan desastroso, pero es que no puedo mas la imagen del equipo es lamentable y llevamos semanas haciendo cuentas y pensando que los demas lo estaban haciendo muy mal, pero es que estaba claro que los de abajo iban a sumar al final y es que siempre pasa igual, al final los de abajo aprietan y suman muchos puntos y nosotros jugando al 0 a 0 es imposible salir de ahí abajo :paret :paret

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #127 el: 16 de Maig de 2015, 22:38:27 pm »
Com deia un company no fa gaire...tinc unes ganes que acabi aquesta temporada!!!! lo fotut del cas es que si quedem entre els 4 ultims, potser haurem d'esperar fins el 30 de juny per saber si hi han descensos administratius...qu e llarg que es fa aixo i quin fart de patir...
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #128 el: 17 de Maig de 2015, 00:42:59 am »
Feia moltes temporades que no patia tant com aquesta, estic d'acord amb el Jaume, a veure si acaba ja aquest patiment, mentrestant a guanyar com sigui al Tenerife, a veure si es pot treure un puntet del Molinón i pregar perquè quan anem a Huelva aquest ja estigui matemàticament descendit, llavors l'últim partit a casa podria ser una olla a pressió.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #129 el: 17 de Maig de 2015, 07:39:12 am »
ATENCIÓ: un arlequinat paga per patir fins al darrer minut, pq som del Sabadell.
Fins al minut 95 de la darrera jornada patirem com animals!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #130 el: 17 de Maig de 2015, 10:53:39 am »
Company Kitanovsky, i tant que ho entenc no sóc un il.lús porto molts anys anant al Temple i veient el nostre club. El que tu dius és ben cert i jo també ho veig així, però això no invalida el que us dic.
Sóc el primer que em vull etivocar i veur-ho factible. Possible esclar que ho és, però després dels resoltats d'ahir... penseu que la imatge oferta el dia de l'Alcorcon i ahir fins hi tot traient un punt la veritat és que costa molt creure-s'ho.
Tant debò sigui així.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #131 el: 17 de Maig de 2015, 11:32:51 am »
Company Kitanovsky, i tant que ho entenc no sóc un il.lús porto molts anys anant al Temple i veient el nostre club. El que tu dius és ben cert i jo també ho veig així, però això no invalida el que us dic.
Sóc el primer que em vull etivocar i veur-ho factible. Possible esclar que ho és, però després dels resoltats d'ahir... penseu que la imatge oferta el dia de l'Alcorcon i ahir fins hi tot traient un punt la veritat és que costa molt creure-s'ho.
Tant debò sigui així.

I la imatge de tots els altres es impecable? Quantes aficions deuen dir el mateix q nosaltres?

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #132 el: 17 de Maig de 2015, 12:31:22 pm »
Tant debò sigui així.

I la imatge de tots els altres es impecable? Quantes aficions deuen dir el mateix q nosaltres?

Pues todos los que estamos metidos en el lio. Que si somos los más malos, que si somos de 2B... El unico que mejor juego mostraba hace jornadas atras era el Albacete y es el que escapo, los demas temporada de suspenso. Tenemos que intertar ser los menos malos y salvarnos, no queda otra.
Por otro lado, el equipo lo intenta, si no ya estariamos hace semanas peor que el Recre, que pinta tenia, con lo que tenemos que estar pensando que nos salvamos hasta el final.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #133 el: 18 de Maig de 2015, 11:58:44 am »
Jo vaig veure un equip que intentava almenys puntuar (de fet, es va empatar anant per darrera el marcador), però que després es va enfonsar físicament.

Crec que les 10 setmanes amb l'antic 'entrenador' i la deficient planificació d'aquesta temporada, ens està castigant molt fort. Un punt més i a intentar salvar els mobles.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #134 el: 18 de Maig de 2015, 14:21:35 pm »
Jo vaig veure un equip que intentava almenys puntuar (de fet, es va empatar anant per darrera el marcador), però que després es va enfonsar físicament.

Crec que les 10 setmanes amb l'antic 'entrenador' i la deficient planificació d'aquesta temporada, ens està castigant molt fort. Un punt més i a intentar salvar els mobles.

salvar els mobles, els armaris, la cuina...

Penseu que per Manresa ja s'està pensant en donar la campanada al camp de Real Madrid i salvar el descens de l'ACB sense esperar si un equip deixa de pujar per diners.