Ja fa temps que tinc un dubte que m'inquieta bastant, sí som dolents, sí no tenim actitud, sí som la rialla de les Espanyes, com es que alguns demaneu guanyar-li al 9º classificat, a domicili, equip que ha estat capaç de guanyar-li a Las Palmas, Betis i que te clares opcions i aspiracions de jugar playoff d'ascens, es bastant il-lògic.
Una cosa es el que tots voldríem i una altre del que som capaços i per a mi, l'empat a Butarque te un mèrit bestial.
Veníem de 9 jornades sense perdre, havent jugat a Montilivi i Zorrilla, entre d'altres i ara resulta que a l'equip li manquen pebrots.
Apareix un tal Mandiá que ens treu del pou i ens col-loca a falta de quatre jornades amb opcions de sortir del descens i depenen de nosaltres i resulta que per a molts el tio es un cagat i poc ambiciós.
Jo tinc la percepció que molts de vosaltres esteu acostumats a veure futbol de primera i quan us toca gaudir /petir amb la joguina de entretemps, no enteneu res.
No es fàcil ser d'un equip humil, calen anys d'entrenament, moltes llàgrimes i moooolta paciència.
Ser pacient , no vol dir ser benavolen, podem ser crítics i demanar millores, però ara i ja per una questió d'inteligència amb l'equip a mort.
Deixeu-vos d'0sties, la salvació depen de la Nova Creu Alta...