Autor Tema: Recreativo - CE Sabadell FC, Dissabte, 23 de Maig a les 16.00 hores.  (Llegit 14725 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Com més o menys m'ha comentat aquesta matinada una persona a la que li tinc molt apreci...

Només m'agradaria dir, a part de fílies o fòbies que pugui tenir, que tard o dora surt tot i una mala planificació, no només esportiva, acaba resultant desastrosa, com hem patit aquesta temporada.

Anirem a Huelva a jugar-nos l'última carta, i potser tornem amb esperances o defenestrats, però no dubtaré de la majoria de jugadors, ja que un 80% d'ells són els mateixos amb els que ens van estar a punt de fer jugar un play-off fa sols 1 any.

Hidalgo, Anibal, De Navas, Olivas, ho han donat tot al camp. Juanjo Ciércoles o ahir Collantes han jugat lesionats i han intentat donar la cara. Jo no abandonaré al meu amor, perquè ja conec la Tercera divisió.

Ara cal treballar tots units, començar de nou i anar fomentant l'arlequinadisme. 5 anys abans d'Eibar, vam baixar a Tercera divisió. Es va treballar i es va arribar on estem, i més meritori, després d'un Irun fatídic.
El futbol, és treball, i superar tots els entrebancs que et surtin, sempre lluitant i TREBALLANT, des de dalt fins al soci base, i el treball, acaba donant alguna alegria.

CE Sabadell FC o mort.
« Darrera modificació: 22 de Maig de 2015, 11:18:54 am per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3128
  • Endavant Sabadell
Re:Recreativo - CE Sabadell FC, Dissabte, 23 de Maig a les 16.00 hores.
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2015, 10:10:00 am »
Com més o menys m'ha comentat aquesta matinada una persona a la que li tinc molt apreci...

Només m'agradaria dir, a part de fílies o fòbies que pugui tenir, que tard o dora surt tot i una mala planificació, no només esportiva, acaba resultant desastrosa, com hem patit aquesta temporada.

Anirem a Huelva a jugar-nos l'última carta, i potser tornem amb esperances o defenestrats, però no dubtaré de la majoria de jugadors, ja que un 80% d'ells són els mateixos amb els que ens van estar a punt de fer jugar un play-off fa sols 1 any.

Hidalgo, Anibal, De Navas, Olivas, ho han donat tot al camp. Juanjo Ciércoles o ahir Collantes han jugat lesionats i han intentat donar la cara. Jo no abandonaré al meu amor, perquè ja conec la Tercera divisió.

Ara cal treballar tots units, començar de nou i anar fomentant l'arlequinadisme. 5 anys abans d'Eibar, vam baixar a Tercera divisió. Es va treballar i es va arribar on estem, i més meritori, després d'un Irun fatídic.
El futbol, és treball, i superar tots els entrebancs que et surtin, sempre lluitant i TREBALLANT, des de dalt fins al soci base, i el treball, acaba donant alguna alegria.

CE Sabadell FC o mort.

:ok.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7255
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2015, 10:22:19 am »
Així es Birrero,

Jo fins que no siguem de 2aB no em rendeixo. Fins i tot, si baixem la jornada 41 peró tenim opcions d'acabar 19ens o 20ens, la darrera jornada a mort per acabar el més amunt possible, mai se sap.

Es parla d'equips com Albacete, Elx, Racing... que podrien baixar als despatxos, donc fins que no s'esbaeixi la darrera possibilitat, a mort amb l'equip.

EN EL FONS, s'hi deixen la pell peró surt el que surt.

A Huelva anem a per totes, espero poder treure un bon resultat i que s'acabi -per fi- aquesta mala sort que porta massa temps al nostre costat.

Si baixem, també espero trobar-me equips que res tindran a veure amb quan erem a 2aB: tots aquells equips que ens feien la guitza gràcies al totxo no en queda cap. Amb un equip apanyadet, mitja taula hauria d'estar garantida. També crec que el japonès deixaria el club i tornaria a mans locals, segons tinc entès. POTSER ÉS EL MAL MENOR!

Pero aixó si, aquest dissabte a mort ja que la darrera jornada, contra l'Osasuna, hem d'arribar vius.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #3 el: 21 de Maig de 2015, 10:35:41 am »
Jo ho tinc clarissim, els jugadors han donat tot el que han pogut i més, la culpa única i exclusivament es d'una directiva que penso ha forçat aquesta situació actual, ha planificat una plantilla sense invertir diners, descompensant totes les linees, fitxant dos entrenadors substituts, un sense cap experiència i un altre amb experiència en buidar estadis de futbol amb el seu anti futbol.

Companys aquesta gentussa que tenim portant el club es a qui se'ls hi ha d'obrir la porta de sortida i que no tornin mai més, aquets els que molts a l'acabar la mitja part del partit d'ahir  van sortir de l'estadi corrent i d'amagat per no ser vistos.

Desconnectat Cristian1903

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Lanero
« Respondre #4 el: 21 de Maig de 2015, 10:56:26 am »
No sé per què, però relaciono aquest partir amb el de Chapín de fa uns anys, aquell que vam guanyar amb molta sort amb un gol de... Juvenal? La nostra situació a la taula era molt millor que l'actual, però a fora seguíem tenint els mateixos problemes. El Xerez no sé si es jugava la vida o ja havia baixat, però per diverses raons relaciono aquell partir amb aquesta final a Huelva. Tan de bo que tot surti igual, o semblant. Qui diu que no es pot? Hi ha equips pitjors que el nostre.

És millor salvar-se de carambola, d'aquelles vegades que no se sap com, però que salves el cul, que baixar a 2a B amb el record d'una temporada pèssima. Els resultats dels rivals han estat els que ens han mantigut amb vida, i fotrem tota la pena que volgueu, però estem a 3 puntos (hem arribat a estar-ne a vuit, si no m'erro!) i aquí s'ha de lluitar fins el final.

Ens pensavem que podiem enganxar l'Albacete, el Tenerife, etc etc i això ha estat el que ens ha decebut. Però fa unes jornades, la salvació era cosa de cinc equips, i no ens rendíem pas. Ara, la situació és la mateixa, i hem de fer valer el 0-0 del Sadar. Ho tenim a la mà. Que quedin 9 punts vol dir que hem perdut ja moltes ocasions d'or, però també vol dir que, si es dona una combinació molt bona, tenim molt poc temps per engegar-ho tot a rodar. I si sortim del descens l'última jornada, molt millor, perquè és llavors quan val el que treguem. No hem estat capaços de mantenir la 18a plaça més d'una jornada seguida. Si aconseguim agafar-la a l'última jornada, ja no podrà pendre'ns-la ningú, ni nosaltres mateixos. Ara mateix només tenim dos rivals: el Ràcing, que no pot posar-se per sobre de nosaltres (aviam què passa d'aquí a la 42a jornada), i l'Osasuna, que no pot anar-se'n més enllà de tres punts. Si mantenim aquestes dues situacions per a la 42a jornada, depenem de nosaltres mateixos.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #5 el: 21 de Maig de 2015, 10:59:30 am »
Algú hem podria dir com quedaria la classificació en cas de triple empat a punts i que guanyéssim a Osasuna?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #6 el: 21 de Maig de 2015, 11:04:26 am »
Crec que es salvaria el Racing, ja que li te guanyat el golaverage a Osasuna i a nosaltres.

Sóc cansino amb el tema del Girona, disculpeu, però es van salvar a la darrera jornada i depenien de moltes caramboles i finalment ho vàren aconseguir.

Jornada 27, posicio 21. Las Palmas 2 vs Girona 1
Jornada 28, posició 22. Girona 0 vs Córdoba 1
Jornada 29, posició 22. Sabadell 4 vs Girona 0.  Fitxen a Machin
Jornada 30, posició 22. Girona 0 vs Murcia 1
Jornada 31, posició 22. Sporting 3 vs Girona 1
Jornada 32, posició 22. Girona 3 vs Alcorcon 1
Jornada 33, posicio 21 Hercules 0 vs Girona 0
Jornada 34, posicio 21 Girona 4 vs Mirandes 0
Jornada 35, posició 22 Barça 2 vs Girona 1
Jornada 36, posició 22 Girona 2 vs Zaragoza 0
Jornada 37, posició 19 Tenerife 0 vs Girona 1
Jornada 38, posicio19 Girona 1 vs Castilla 1
Jornada 39, posició 21 Recre 1 vs Girona 0
Jornada 40, posició 20 Girona 1 vs Mallorca 1
Jornada 41, posició 19 Ponfe 1 vs Girona 2
Jornada 42, posició 15 Girona 3 vs Depor 1

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #7 el: 21 de Maig de 2015, 11:50:38 am »
Despues que los mataos del Tenerife nos metieran 3 en media hora todo puede pasar..

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #8 el: 21 de Maig de 2015, 13:15:51 pm »
Despues que los mataos del Tenerife nos metieran 3 en media hora todo puede pasar..

Hoy en el diario de tenerife adjuntan una copia del dvd del partido de ayer "Suso y su trabuko".
Esta mañana Suso y Agné han estado 2 horas pellizcándose para saber sí lo de ayer fué un sueño.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #9 el: 21 de Maig de 2015, 13:24:36 pm »
Quedaria aixi:
9 Racing (3-0-1)
7 Sabadell (2-1-2)
1 Osasuna (0-1-3)

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #10 el: 21 de Maig de 2015, 13:26:06 pm »
Y un disfraz de del fantasma de la opera firmado por Camara. Lo que tenemos que aguantar también con el 0 a 3, no es mi estilo pero a este personaje le deseo todo lo peor deportivamente.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #11 el: 21 de Maig de 2015, 13:58:14 pm »
Mi alineación:

Nauzet

Cristian   Kiko   Carlos   Clerc

Juanjo

Longas        Eguaras

Collantes               Marcos   

Anibal

Así, todos en su posición, c******. NO MAS INVENTOS MANDIÁ.

He leído que Longas ya entrena con el grupo, tiene que jugar si o si.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5156
« Respondre #12 el: 21 de Maig de 2015, 14:09:53 pm »
Mandiá va dir que Longás no estaria ni per ahir ni per dissabte.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #13 el: 21 de Maig de 2015, 14:41:56 pm »
Jo posaria la Verge en comptes de Longás, donc.

A veure si se'ns apareix i fa que avui guani el Betis, i que el 'finde' guanyem a Huelva.
I ja de pas, que el Leganés guanyi a Osasuna, Las Palmas al Barça B, Numancia guanyi al Racing.

I per si l'hi queden miracles disponibles, que Valladolid guanyi al Zaragoza, Ponferradina al Lugo, Girona al Llagostera i el Tenerife a Gijón, per que posi més complicades les coses en futures jornades als nostres rivals.

Ai Verge, si és de menester...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 21 de Maig de 2015, 15:39:37 pm »
La veritat és que veient la mala fortuna, més el desastrós entramat defensiu, més el que "no juguem a res" (penjar pilotades a Anibal) i que no fem una centrada en condicions.... la veritat, crec que ho tenim difícil.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 21 de Maig de 2015, 15:47:27 pm »
Hoy en el diario de tenerife adjuntan una copia del dvd del partido de ayer "Suso y su trabuko".
Esta mañana Suso y Agné han estado 2 horas pellizcándose para saber sí lo de ayer fué un sueño.
Fins i tot estan rodant una versió X amb Nacho Vidal de protagonista. Poques vegades he vist tanta facilitat en ficar-la...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #16 el: 22 de Maig de 2015, 05:31:16 am »
Última bala tanto para el Recre como para nosotros. Sólo espero que no nos disparemos en el pie y hagamos los deberes de una vez. Y juegue quien juegue, que sepa lo que hay en juego y si no está mentalizado, que deje paso a quien sí lo esté.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #17 el: 22 de Maig de 2015, 09:39:26 am »
He estado mirando el foro del numancia y todavia confian con el playoff.
No se lo pondran facil al racing.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3673
  • You will never walk alone
« Respondre #18 el: 22 de Maig de 2015, 09:49:36 am »
Hem de ser una còpia del Tenerife que ens va visitar dimecres. La clau estarà en marcar 1 golet per posar nerviós al Degà. Només si guanyem podem mantenir opcions de salvació. Gràcies a la manca de nivell dels 5 últims classificats a Segona A encara tenim opcions, aprofitem-les!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5826
« Respondre #19 el: 22 de Maig de 2015, 11:10:09 am »
Un cop passada la emprenyamenta, només ens queda somiar amb una victoria al camp del recre per a poder seguir lluitant una semana mes. Al camp del sporting ho tenim fomut pero els partits s' han de jugar... Jo crec en l'esforç d'aquests jugadors... i encara que som dolents, els demés no son millors... osigui que ho hem de continuar intentant.

Aposto per un 0 a 2 i allargar una setmana mes l'agonia.