Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cauen els primers 2 técnics el mateix día, Chapi Ferrer destituït al Còrdova i reemplaçat per Djukic i al Llevant Mendilíbar al carrer, sonen Alcaraz i Pepe Mel per la banqueta
Cita de: mss en 21 de Octubre de 2014, 08:38:59 amCauen els primers 2 técnics el mateix día, Chapi Ferrer destituït al Còrdova i reemplaçat per Djukic i al Llevant Mendilíbar al carrer, sonen Alcaraz i Pepe Mel per la banquetaFa 30 minuts a RadioMarca deien que el substitut de Chapi Ferrer seria Lúcas Alcaraz.Salut!
Cita de: Trivi VLR en 21 de Octubre de 2014, 12:38:27 pmCita de: mss en 21 de Octubre de 2014, 08:38:59 amCauen els primers 2 técnics el mateix día, Chapi Ferrer destituït al Còrdova i reemplaçat per Djukic i al Llevant Mendilíbar al carrer, sonen Alcaraz i Pepe Mel per la banquetaFa 30 minuts a RadioMarca deien que el substitut de Chapi Ferrer seria Lúcas Alcaraz.Salut!Lucas Alcaraz es el que substitueix a Mendilibar al Levante.
Estic molt enfadat amb el Barça, avui han adulterat la lliga. Em sap molt greu per l'Eibar, ja que a part dels records que em porta, és un equip que em cau bé i que suposo que molestava a primera divisió.
Cita de: carlesf en 24 de Maig de 2015, 01:20:19 amEstic molt enfadat amb el Barça, avui han adulterat la lliga. Em sap molt greu per l'Eibar, ja que a part dels records que em porta, és un equip que em cau bé i que suposo que molestava a primera divisió.encara recordo un any que el barça va perdre la darrera jornada a casa per 0-4 crec que... contra tot un Salamanca que es va salvar a costa d'un Tenerife que l'hi havia fet dos favors poc abans.El Barça és un equip que et ven una imatge peró és una altra.
Cita de: kitanovsky en 03 de Juny de 2015, 15:29:28 pmCita de: carlesf en 24 de Maig de 2015, 01:20:19 amEstic molt enfadat amb el Barça, avui han adulterat la lliga. Em sap molt greu per l'Eibar, ja que a part dels records que em porta, és un equip que em cau bé i que suposo que molestava a primera divisió.encara recordo un any que el barça va perdre la darrera jornada a casa per 0-4 crec que... contra tot un Salamanca que es va salvar a costa d'un Tenerife que l'hi havia fet dos favors poc abans.El Barça és un equip que et ven una imatge peró és una altra.Se suele decir que cuando uno escupe hacia arriba, tiene que tener mucho cuidado de que no le caiga encima.Pobre la gente del Racing de Santander que creían que estaban salvados con el 2-0, al final pues un 2-2 que salva al Osasuna y hunden al Santander, ¿qué pensarán ahora los seguidores del Racing? que hemos adulterado la liga.