El culpable de tot és el propi SAKAMOTO.
Tot i posar els diners per comprar el club, no té ni idea de res. Que si, que es cert que com si vol donar de baixa el club i vendre la plaça de 2aB i 3a al millor postor.
De fet, he arribat a pensar que Sakamoto havia comprat el club per poder pillar la pasta de la lfp cada any. Es a dir, inverteixo uns 3 milions d'euros (crec que no arriba) i a canvi cada any m'enduc un kilo i pico del club facturant coses rares. I ara, venc la plaça de 3a i adeu molt bones que ja he fet lo meu.
Suposo que tots estareu en que L'ERROR MÉS BESTIA D'EN SAKAMOTO va ser refiar-se dels qui volien fotre la pasta i fer fora en Joan Soteras, que era qui gestionava amb seny. A la seva manera peró amb seny.
La sortida de Joan Soteras va ser molt estranya i un cop ell va marxar, els veritables mercenaris van ser qui es van fer amb les decissions del club. Unes decissions que pagarem durant anys just quan aquests mercenaris, desapareixeran.
I així és la cançó, una vegada més, d'aquell club que volia peró sempre per alguna qüestió no podia. Ens ve el descens just quan el Girona pujarà a 1a i serà comprat per gent realment solvent (Jaume Roures de Mediapro i el germà de Pep Guardiola), just quan el Nàstic torna a 2a amb un bon projecte i nosaltres, un cop més al pou amb un pam de nas.
Alguna cosa em diu que d'aqui uns anys, no molts, deixarem de ser el tercer club de Catalunya en detriment d'un Girona de formigueta que va fent.
És el preu que es paga per no apostar per al club, es el que passa quan aposten els de fora per ell. Es el que l'hi pot passar -i passarà- a molts clubs que han estat comprats i son gestionats per persones variopintes que apareixen, i desapareixen.
Només espero que la propera temporada no haver d'anar a la jornada 38 a veure un Sabadell-Eldense per veure si salvem el cul d'un descens a 3a divisió. Espero veure un Sabadell que es classifica als play-offs i que es passat tot el campionat a dalt, donant-nos alegries en una lliga que promet ser molt i molt difícil.
Ojo amb els equips que ens trobarem: Hércules, Castelló, Barça B, Reus, Lleida,... peró fins i tot Múrcia, Huesca, Elx o Osasuna. Al lloro!
I sense menystenir equips que van a més, amb projecte i propietat de persones fiables com l'Olot.