Dia trist, dia de tornar cap a 2ª B.
Poques coses q comentar q no sapigueu els d'aquí:
- En primer lloc m'ha fet molta ràbia el veure q avui q ja no ens jugàvem res l'equip si q hi ha possat les ganes i l'empenta q no a tingut nassos de possar en els últims partits on si q ens hi jugàvem la vida. K passa q només són capaços de córrer la setmana q vé el gran jefe japonés ? Molt poca professionalitat la major part d plantilla, excepte De Navas, Pol, Yerai i algun més la resta ja poden fotre el camp com més lluny millor. No els necessitem i crec q jugadors iguals o millors q aquests en podem trobar per qualsevol planter de 2ª B, i segurament amb més ilusió, motivació i respecte envers a l'escut q vesteixen.
- En segon lloc la nostre afició, q podem dir ? Avui erem els 4 gats malcontats q segurament quedem pels propers anys. Estic d'acord q ja no ens jugàvem res i q era un dia idoni per anar a remullar.nos els peus porai però crec q avui era un dia per ser.hi tots, i perq féssim sentir el nostre malestar, abans del partit, durant i després. Resultat ?¿ La única animació l'han possat els 60 anglesos dels Bristols abans de començar el partit junt a alguns membres del gol nord, durant el partit aplaudiments i indiferència total envers a uns jugadors q se n'han enfotut de nosaltres durant tota la temporada i per rematar quan acaba el partit em pensava q per tribuna encara hi hauria gent demostrant la seva disconformitat amb la temporada q em fet i la única cosa q m'hi trobo és canalleta fent.se fotos amb els jugadors i demanant autògrafs. En fi.... indiferència i passotisme total de la ciutat i dels 4 q anem al camp. Sembla q ens vagi bé el baixar de categoria, lo d sempre, considero q tenim el q ens mereixem i no és gaire més q un equip a 2ª B.
- Tema seguretat avui a sigut horrible. Quan veus tan control a l'entrada del lateral, registres i pijades q si no es pot entrar dret q si no es poden entrar taps d'ampolles q si històries vàries i després veus com una vegada més (ja va passar amb el Betis) l'afició visitant es pixa a la cara de tota la seguretat a base d saltar a la gespa sense cap tipus d'oposició, encendre bengales.... etc etc..... molt deplorable tot plegat. Membres de seguretat incapaços de retenir a ningú de cap manera, qualsevol de nosaltres hauria portat la situació molt més controlada.Després surten els Mossos i més del mateix, incapacitat total de controlar absolutament a NINGÚ dels q han saltat. A més a més a mitja part la gent d'Osasuna pregant q algú del lateral els hi portés aigua o els hi compressin beguda perq no en tenien al gol sud, vaja totalment nefast i mooooooolt trist el q he vist aquesta tarda. Incompetencia total, aquest pas ni tenim ni tindrem mai afició visitant ni gent nova de Sabadell al camp, amb un tracte així serà ben difícil.
- Per últim parlaré de l'afició d'Osasuna. De primeres diré q tinc sana enveja de veure com aquesta gent han movilitzat a gairebé 3000 persones per un desplaçament llunyà pel simple fet d jugar.se la permanència. Aquesta gent fa 13 mesos eren a 1ª Divisió i malgrat venir maldades avui han demostrat q tenen una afició extraordinaria. Desde les 12 del migdia cantant per l'Eix Macià i animant al seu equip sense parar. En els moments previs al partit intercanviant opinions i càntics amb l'afició arlekinada q erem als bars de tribuna, inclús alguns han cantat: SABADELL, SABADELL però han parat veient q ningú de nosaltres ni els seguíem cantant.
Durant el partit s'han dedicat a animar al seu equip el q si q part de la seva afició (majoritariament provinent del sector més juvenil) veient l'empenta dels nostres i tal com anava el partit els nervis i la impotència de veure q se n'anaven de cap a 2ª B els a dut a dedicar.nos alguns insults q ens han fet encendre a tots. Per a rematar amb el segon gol d'ells alguns han saltat al camp hi han montat un autèntic circ de vacileo a la seguretat i menyspreu amb gestos a la nostre afició q fràncament a sigut bastant vergonyós i molt poc digne de 2ª A. D totes maneres res del q han fet ells em sorprén ni considero q cap de nosaltres no hauríem fet veient q estàs jugant contra un equip q no es juguen res, q fa 2 mesos q arrosseguen les botes i avui semblava q els hi anés la vida.... i lo de saltar al camp? No ho justifico però si q diré q és plena culpa de la nefasta seguretat del nostre camp, això enlloc passa perq enlloc tenen a gent tan incompetent com nosaltres......
En fi, poca cosa més a dir. No cal buscar enemics ni enfadaments per 4 ximpleries de gent i aficions q tardarem bastants anys en retrobar.nos. Millor fem una mica d'autocrítica de TOOOOOOT el q tenim: directiva, entrenador ,jugadors, seguretat, afició i ciutadania de Sabadell q **** feina tenim tots plegats.
Ens veiem la temporada vinent, els 1000,1500 o 2000 q erem avui. La resta ? A ballar passos dobles al Parc Catalunya o sardanes al passeig q per ells és més interessant q anar a veure els de la samarreta de quadres. K cadascú foti el q li surti dels nassos però vaja q ningú exigeixi tornar a 2ª A fins q no tinguem algun mínim detall d'equip gran.