Almenys, jugant casa, crec que si l'equip no guanya serà zenzillament perquè no haurà pogut. Sincerament, en el partit que molt, molt probablement suposarà l'acomiadament del club del futbol professional i també de molts dels futbolistes de l'actual plantilla que sí senten aquests quadres, dubto molt que assistim a una arrossegada, almenys, col.lectiva.
Torno a dir que si no guanyem serà perquè no donem més de sí o perquè Osasuna serà millor que nosaltres, així ho crec. Kiko Olivas, Aníbal Zurdo, Clerc, Carlos Hernández crec que són alguns dels futbolistes que ni por lo más remoto arronsaran la cama o s'arriscaran a deixar en el seu últim partit amb la nostra samarreta la sensació de que se'ls enfot el que passi ja a partir d'ara amb nosaltres.
No us negaré que d'altres futbolistes és probable que sí es trobin en aquest moment de "para lo que me queda en el convento", però vull creure i estic segur que la major part d'ells intentaran com sigui sumar aquests darrers tres punts.
M'entristeix fins a l'infinit la possibilitat més que real i factible de veure una Nova Creu Alta semi-deserta que l'únic propòsit que tindrà en la seva major part serà, directament, insultar als seus futbolistes i disparar contra tot el que es mogui. Aquesta no és l'afició que jo conec, aquesta no vull que sigui la darrera imatge que aquest club i la seva gent donin en el seu adéu al futbol professional. Sóc perfectament conscient que és humà, legítim, lògic, normal, inclús de justícia si voleu, però insisteixo, no és el millor ni pel club ni per nosaltres mateixos com afició. Al final tot plegat, per què? Per fer palès el nostre malestar i emprenyamenta col.lectiva, perquè ens sentin i se n'enterin que n'estem fins al cadpdamunt d'ells... Ok! Ho entenc! Però, ho sento, a mi no m'hi trobareu.
D'entrada Osasuna és un club TRAMPÓS, és un fet sobradament demostrat i em reventa que malgrat tot se'n vagin de rositas i a sobre davant dels nostres morros salvin la categoria. Que l'afició del Sabadell, per anar en contra del seu equip, acabi directa o indirectament beneficiant a un club com aquest, ho trobo patètic, sento dir-ho!
Vull guanyar aquest partit, vull que el Sabadell sumi aquests tres punts, per una sola raó sóc del Sabadell, i cap altra equip rebrà MAI el meu suport ni res que el pugui beneficiar en detriment del meu equip.
Algú sap si aquest partit pot ser l'últim de De Navas, per exemple? El que sí és segur és que serà l'últim d'Aníbal Zurdo o Clerc, i per res del món m'agradaria que el darrer record que s'emportessin d'aquí fos un camp ple de mocadors i cridant el nom del porc. No s'ho mereixen, més enllà dels resultats esportius.
El que realment senten aquests colors lamentaran, i molt, amb tota seguretat, aquest descens, i als que se la bufa tot plegat, per molt que els insultem o diguem el que ens passi pel cap, es quedaran igual que estaven essent l'únic perjudicat el club i una afició que d'aquesta manera lo únic que aconseguirà serà fer més gran la ferida.
Des del respecte total i absolut per totes les opinions i actituts, i inclús des de la comprensió, avui , més que mai, dic VISCA EL SABADELL I A GUANYAR DIUMENGE!