Autor Tema: Sakamoto e queda (de moment)  (Llegit 15429 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Sakamoto e queda (de moment)
« Respondre #20 el: 01 de Juliol de 2015, 18:39:14 pm »
Be doncs el Saka ja a venut les seves accions pero encara continuarà de conseller de moment i marxen tots els japos :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #21 el: 01 de Juliol de 2015, 18:41:05 pm »
Resumen de la rueda de prensa de hoy.

"Bla bla bla bla bla bla bla"

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #22 el: 01 de Juliol de 2015, 19:28:18 pm »
Si us plau, algú podria informar del que ha passat a la roda de premsa?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #23 el: 01 de Juliol de 2015, 19:39:52 pm »
Sakamoto ha venut el club a un grup inversor español.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #24 el: 01 de Juliol de 2015, 19:41:31 pm »
aqui tens el resum oficial
http://www.c****n-grupo-inversor-de-aqui      busco a la pagina del ces perque amb els filtres del forum no hi ha manera de posar un enllaç

Hi ha una cosa que discrepo del enunciat de la noticia... Sakamoto s'ha venut les seves accions que no el club encara que pugui semblar el mateix  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #25 el: 01 de Juliol de 2015, 20:14:34 pm »
 ***** jugadors mantes...han destrosat el club,espero que els hi vagi FATAL en la m**** de carrera esportiva,que els hi queda???? malparits!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

• Secretari Tècnic
« Respondre #26 el: 01 de Juliol de 2015, 20:15:57 pm »
Moltes gràcies skatalites e inda, això vol dir que sortim del foc i ens posem a les brases? No em fa gens de gràcia, jo personalment prefereixo està a tercera però amb gent de casa, una altre vegada sa demostrat que la gent de la ciutat molt bla bla bla, tots xerren molt, però a l'hora de la veritat no posen ni un euro

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #27 el: 01 de Juliol de 2015, 20:21:52 pm »
Moltes gràcies skatalites e inda, això vol dir que sortim del foc i ens posem a les brases? No em fa gens de gràcia, jo personalment prefereixo està a tercera però amb gent de casa, una altre vegada sa demostrat que la gent de la ciutat molt bla bla bla, tots xerren molt, però a l'hora de la veritat no posen ni un euro
De moment sembla que amb qui s'haurà de parlar no estarà tant lluny  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 01 de Juliol de 2015, 20:31:56 pm »
En resum...

Ens diuen... Sakamoto ven les accions a un grup d'aquí que serà el nou propietari del club. Lozano, Farrés i tots els consellers japonesos marxen. Volen donar continuïtat al model de club que creuen que és viable. L'inversor porta ja 1.8 milions d'€ invertits al club.

També, jo aporto... Sakamoto seguirà com a president, però ho farà ara amb sols el 2% de les accions. El nou propietari és un constructor d'obra civil que ja coneix el club per dintre, es diu que al final s'ha pagat a Sakamoto 50.000€ per les accions cosa que trobo estranya. També em comenten que el futur del club passa per fomentar doble via al futbol base (una d'élit que tindrà despeses i una 'social' que aportarà ingressos).

Opinió... M'alegro d'alguna sortida del consell. Dels que estaven allà per ser simplement amics del presi, un altre per simple interès. M'alegro que Reguant es quedi, crec que pot aportar molt. M'alegra la doble via al futbol base. Amb el segon camp a Olímpia, si es gestiona bé, podem tenir una economia molt estable.

Em preocupa que es queden al club remenant durant dues setmanes algun autèntic inepte com el comercial Ramon Ferrer o una persona que se li han escapat moltes coses de les mans com és en Monclús. També em preocupa que no caiguem de nou en l'amiguisme i endollisme que hi ha hagut en temps passats, nombrant amics directius o deixant que el papa convidi amics a la llotja. Siguem realistes amb la nostre economia i mirem que no s'escapi ni un cèntim.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 01 de Juliol de 2015, 20:37:23 pm »
En resum...

Ens diuen... Sakamoto ven les accions a un grup d'aquí que serà el nou propietari del club. Lozano, Farrés i tots els consellers japonesos marxen. Volen donar continuïtat al model de club que creuen que és viable. L'inversor porta ja 1.8 milions d'€ invertits al club.

També, jo aporto... Sakamoto seguirà com a president, però ho farà ara amb sols el 2% de les accions. El nou propietari és un constructor d'obra civil que ja coneix el club per dintre, es diu que al final s'ha pagat a Sakamoto 50.000€ per les accions cosa que trobo estranya. També em comenten que el futur del club passa per fomentar doble via al futbol base (una d'élit que tindrà despeses i una 'social' que aportarà ingressos).

Opinió... M'alegro d'alguna sortida del consell. Dels que estaven allà per ser simplement amics del presi, un altre per simple interès. M'alegro que Reguant es quedi, crec que pot aportar molt. M'alegra la doble via al futbol base. Amb el segon camp a Olímpia, si es gestiona bé, podem tenir una economia molt estable.

Em preocupa que es queden al club remenant durant dues setmanes algun autèntic inepte com el comercial Ramon Ferrer o una persona que se li han escapat moltes coses de les mans com és en Monclús. També em preocupa que no caiguem de nou en l'amiguisme i endollisme que hi ha hagut en temps passats, nombrant amics directius o deixant que el papa convidi amics a la llotja. Siguem realistes amb la nostre economia i mirem que no s'escapi ni un cèntim.

Be jo no hi entes que se li hagin pagat 50.000 € si no que li han comprat 51.000 accions de cales jo no he sentit que en parlesin, dic jo :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 01 de Juliol de 2015, 20:54:33 pm »
Be jo no hi entes que se li hagin pagat 50.000 € si no que li han comprat 51.000 accions de cales jo no he sentit que en parlesin, dic jo :mmmm

Això és ja coses que afegeixo del que m'han arribat. Ha vengut per 50.000€ segons el periodista Albert Robledillo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 01 de Juliol de 2015, 21:12:13 pm »

Això és ja coses que afegeixo del que m'han arribat. Ha vengut per 50.000€ segons el periodista Albert Robledillo.

******* per aquest preu quasi que me les hagues pogut quedar jo, a no ser que en el tracte hi entri els quasi dos milions que varen posar els nous inversors durant la passada temporada  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 01 de Juliol de 2015, 21:18:28 pm »

******* per aquest preu quasi que me les hagues pogut quedar jo, a no ser que en el tracte hi entri els quasi dos milions que varen posar els nous inversors durant la passada temporada  :mmmm

Ha venut les 50.000 accions a 1 euro per acció amb la condició que el nou propietari es faci càrrec dels deutes
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #33 el: 01 de Juliol de 2015, 21:25:59 pm »

Ha venut les 50.000 accions a 1 euro per acció amb la condició que el nou propietari es faci càrrec dels deutes
:ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #34 el: 01 de Juliol de 2015, 21:32:15 pm »
Molt bona notícia la continuitat de Reguant; i sobretot la neteja.
També estaria bé saber quins plans té el nou alcalde (o els dos que hi haurà) en relació al club.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #35 el: 01 de Juliol de 2015, 22:06:38 pm »
Una pregunta que no ha fet cap periodista en la roda de premsa i penso que és molt important.

Es poden portar el club a un altre ciutat?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #36 el: 01 de Juliol de 2015, 22:14:30 pm »
Una pregunta que no ha fet cap periodista en la roda de premsa i penso que és molt important.

Es poden portar el club a un altre ciutat?

Abans em el sakamoto no ara no ho se dependrà de si hi ha una clàusula que ho digui  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #37 el: 01 de Juliol de 2015, 22:15:57 pm »
Si, abans hi havia una clàusula, però  no han dit res. El que no sé és com els periodistes no ho han preguntat, vaja, penso que era una cosa important.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #38 el: 01 de Juliol de 2015, 22:20:30 pm »
Diari Sabadell ha pogut saber una mica més del misteri del nou accionista , es d'Aragó.

http://www.diaridesabadell.c****n-el-centre-desports-keisuke-sakamoto-vende-sus-acciones-a-un-grupo-aragones/
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 01 de Juliol de 2015, 22:31:55 pm »
Esperem que no acabem siguem el Pilarica CF