En resum...
Ens diuen... Sakamoto ven les accions a un grup d'aquí que serà el nou propietari del club. Lozano, Farrés i tots els consellers japonesos marxen. Volen donar continuïtat al model de club que creuen que és viable. L'inversor porta ja 1.8 milions d'€ invertits al club.
També, jo aporto... Sakamoto seguirà com a president, però ho farà ara amb sols el 2% de les accions. El nou propietari és un constructor d'obra civil que ja coneix el club per dintre, es diu que al final s'ha pagat a Sakamoto 50.000€ per les accions cosa que trobo estranya. També em comenten que el futur del club passa per fomentar doble via al futbol base (una d'élit que tindrà despeses i una 'social' que aportarà ingressos).
Opinió... M'alegro d'alguna sortida del consell. Dels que estaven allà per ser simplement amics del presi, un altre per simple interès. M'alegro que Reguant es quedi, crec que pot aportar molt. M'alegra la doble via al futbol base. Amb el segon camp a Olímpia, si es gestiona bé, podem tenir una economia molt estable.
Em preocupa que es queden al club remenant durant dues setmanes algun autèntic inepte com el comercial Ramon Ferrer o una persona que se li han escapat moltes coses de les mans com és en Monclús. També em preocupa que no caiguem de nou en l'amiguisme i endollisme que hi ha hagut en temps passats, nombrant amics directius o deixant que el papa convidi amics a la llotja. Siguem realistes amb la nostre economia i mirem que no s'escapi ni un cèntim.