Sóc soci de tribuna i com molt bé heu dit aquí, és, de llarg, el carnet més barat que jo hauré pagat en tots els anys que porto de soci i ja en són uns quants.
En etapes anteriors a Segona B el carnet de tribuna i també la resta eren, segur, força més cars. Estem parlant d'una rebaixa de 180 euros per fer-se soci de tribuna... Això, a casa meva, són molts calers.
Crec que són preus més que correctes. De fet, fer pagar a un aturat 75 euros per fer-se soci de gol i poder veure 19 partits de lliga i tots els equips de la base, inclós filial, em sembla gairebé un regal.
És evident que tothom "se sabe lo suyo" i que les butxaques de tots plegats van com van, però dubto que es pugui afirmar que els preus són elevats o que espantaran algú a l'hora de renovar el seu carnet o inclús donar-se d'alta.
Sense anar més lluny, avui mateix el Lleida ha publicat la seva campanya de socis i són més elevats que els anunciats avui pel Sabadell.
Molt probablement, per desgràcia, no arribarem als 3000 socis, però crec que val la pena que tots els que sí hem sigut socis aquest fem una reflexió profunda i pensem com d'important és en aquests moments pel club que seguim al seu costat, ara més que mai! Tan de bo algún dia d'aquests el club pogués anunciar que el ritme de renovacions i inclús d'altes és més elevat que l'esperat... Tan de bo!