Trist, preocupat però en absolut segur de l'adveniment de cap desastre. És evident, no guanyem i anem cap avall, i això és tan real com que avui és diumenge. Ara bé, també crec que aquests mateixos jugadors seran els mateixos als que lloarem en unes setmanes, n'estic segur.
Malgrat les nostres limitacions i mancances, encara ara no he vist a cap equip que hagi sigut superior a nosaltres o que ens hagi esborrat del mapa. És més, cap de les dues derrotes que hem patit a casa han sigut merescudes, inclús la del Lleida, inclús aquesta. Realment han estat petits detalls, que sempre han sigut contraris, els que ens han condemnat en molts partits. Tot plegat, és clar, sense discutir que realment tenim problemes a nivell ofensiu evidents i que cal millorar en molts aspectes.
Sincerament em sabria greu veure el proper diumenge una Nova Creu Alta en peu de guerra contra el seu propi equip. Veterans com Valentin, Agustín o Craviotto ho podran assumir, però nanos com Pastells, Agus, Pol Roigé, Batanero, etc. difícilment crec que podran entrendre i saber-ho portar amb naturalitat. Entenent l'emprenyamenta col.lectiva que enguany tenim, també aposto per seguir, malgrat tot, donant un marge de confiança a aquest equip. Diumenge tenim un partit massa complicat i important com per donar a sobre la ventatge al nostre rival de girar-li l'esquena al nostre equip.
Sé que estic demanant gairebé un acte de fe, però un cop més haurem de tirar del carro nosaltres, els de sempre, els que patim, estimem i vivim aquests quadres centenaris. L'equip ens necessita més del que ens creiem. Seria una empenta brutal que ja des de l'escalfament aquests nanos sentissin l'alé de la seva afició. És massa fàcil i inclús superflu fer mosaics, aplaudir i menjar l'orella a un equip que està dalt. En els moments que estem vivint, qualsevol iniciativa que vagi en aquesta direcció, i qualsevol és qualsevol, serà segur benvinguda i més necessària que mai, no en tingueu cap dubte.
Temps hi haurà per exigir i a més, enèrgicament, responsabilitats a la llotja, però ara mateix girar l'esquena a aquests nanos pot representar acabar de cavar la fossa en la que el nostre club ara mateix es troba.
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!