Jo ahir vaig ser al camp del Prat i realment vaig sortir amb bones sensacions. Per el que vaig veure Miguel Álvarez va fer el que cal a pretemporada, proves i més proves, sense equip titular ni suplent. Una barreja dels que hauran de ser 11 inicial amb variacions de banqueta, jugadors del filial i proves posicionals.
A la primera part vàrem jugar amb Craviotto, Pastells, Valentín, Lucas Viale, Alcañiz, Yeray, Roigé, Adrián, Alex, Pirulo i Sandro, mentre que a la segona part vàrem jugar amb Sergi, Agus, Agustín, Estellés, Forniés, De Val, Batanero, Marc Fernández, Juan Osado, Forgas i Cesc i es van veure coses molt positives. Intensitat, ganes, acció. Tant de bó al final de la temporada passada s'hagués vist l'actitud d'aquest jugadors que van jugar ahir.
Craviotto és el millor fitxatge que hem pogut fer sota pals, i Pastells té molta projecció, però costa destacar a gaires jugadors d'ahir, ja que realment els destacaria tots, sobretot per actitud. I quan hi havien dubtes, se sentia una veu a la banqueta, que donava confiança a Cesc (i a la següent jugada feia la passada de gol del 0-2), rectificava posicions a davant, parlava amb el capità del canvi tàctic rival o corregia les posicions defensives en un córner a favor.
Esperem que seguim veient progressió. Per ara, m'agrada el que veig