Autor Tema: Amistosos pretemporada i Presentació  (Llegit 26422 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Amistosos pretemporada i Presentació
« Respondre #60 el: 08 de Agost de 2015, 23:00:05 pm »
FIN DEL PARTIDO

CE SABADELL FC  0  -  0  GIMNASTIC DE TARRAGONA

Una parte para cada equipo, en la primera claro dominador el Nástic y después del descanso, el Sabadell corrigió errores y tuvo sus oportunidades

Oir eso y Sabadell en la misma frase es algo que me emocióna.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3984
« Respondre #61 el: 08 de Agost de 2015, 23:03:30 pm »
Darrera bastant bé, devant no existim

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 08 de Agost de 2015, 23:23:49 pm »
Molt bon partit nostre, construïnt amb paciència, treballant molt bé les ajudes defensives, molta intensitat i ganes de fer bé les coses. Ha faltat encert a davant per acabar guanyant el partit.

El rival, ho defineixo com que la temporada passada el clan de Tarragona ens va intentar deixar la caixa buida i avui el Nàstic de Tarragona ens ha intentat omplir la infermeria. Molt bruscs, amb massa condescendència arbitral.

Tenim dos partits més per veure si corregim quatre errors puntuals i tocarà funcionar amb el que tenim, ja que pressupost per a reforços, no n'hi ha.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #63 el: 08 de Agost de 2015, 23:34:58 pm »
Pues llego a casa bastante contento!!! El partido ha sido poco vistoso, pero eso ahora mismo es lo de menos. Los chavales le ponen un par!!! Se intenta jugar desde atrás y personalmente me gusta el intentar salir con la pelota jugada y mas con las ganas que le ponen!!!

Hemos jugado con un equipo de mayor categoría y apenas nos han creado alguna ocasión, con lo que el trabajo defensivo ha sido buenísimo!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #64 el: 09 de Agost de 2015, 10:25:25 am »
Dels 3 amistosos, només vaig veure el d'ahir.
Em va agradar força la manera de jugar,  amb bones combinacions i criteri a la hora de jugar la pilota.
Pirulo moly atrevit, amb ganes de ser el pilar de la part mig-ofensiva.
Marc Fdz molt entonat, Pol molt bé la poca pilota que va tocar, i serietat defensiva.
Forgas molt lluitador i prou, ens haurem d'espavilar amb els altres jugadors perquè no el veig preparat per ser el nostre 9.
Un dubte em va quedar, i per això pregunto a qui va veure els altres dos partits:
Em vaig fixar que vam bascular molt el joc per bamda dreta, i molt poc per banda esquerre...els altres dos partits va ser així?

• Secretari Tècnic
« Respondre #65 el: 09 de Agost de 2015, 10:32:12 am »
1167 espectadors un dissabte al vespre del mes d'agost em sembla una molt bona entrada, podem estar contents ahir la tribuna feia goig

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #66 el: 09 de Agost de 2015, 10:56:09 am »
El partit em va oferir bones sensacions....vaig veure a la part defensiva molt segura (potser s´arrisca massa en els passes defensius) i nomes va faltar definir una mica mes davant, és clar que davant teniem un equip de Segona A que va portar a terme una funció defensiva tant bona com la nostra....tot i així algún fitxatge mes a la davantera no vindria malament.

A l´equip se´l va veure lluitador, sense regalar pilotes i amb ganes de començar bé la temporada.

Volia destacar dos noms, un és Pirulo, que a mes a mes de realitzar un bon joc ens va mostrar un nou recurs atacant com és l´aprofitament dels còrners, si no marca directament un gol "olímpic" com va fer a Gavà i com quasi logra ahir, com a mínim es crea una situació de perill dintre de l´àrea.  L´altre crec que era Pastells, pels laterial, un jugador que es desplaça amb molta velocitat per la banda i al que es difícil prendre-li la pilota.   Per parlar de dos noms mes, a Craviotto se´l va veure amb sobrietat i a Osado molt incissiu.

El Nàstic??  Bons fonaments tècnics però ha de millorar encara bastant, i massa duresa....també es bo que vagin coneixent el que es poden trobar a la categoria i que a mes a mes de rebre hem de "rascar" nomes també quan convingui.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #67 el: 09 de Agost de 2015, 11:10:49 am »
Buen ambiente sin duda pese a las palomas cagonas...
Vi un juego bastante amarrategui en la primera parte, queriendo sacar el balón en largo con demasiada frecuencia , pero hay que tener en cuenta que el Nastic presionaba muy arriba.
La segunda parte me gustó mucho más, sobre todo la presencia de Yeray y la velocidad de Pastells, que llegué a pensar que jugaba de extremo.
Lo de he nos puede faltar un punta es cierto. Pero confío que algo caerá de aquí a que empiece la liga.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #68 el: 09 de Agost de 2015, 12:05:59 pm »
Esta mañana han anunciado el fichaje para el filial de Bruno Vinicius, pero para el B?

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #69 el: 09 de Agost de 2015, 12:17:28 pm »
Esta mañana han anunciado el fichaje para el filial de Bruno Vinicius, pero para el B?

jajaja ya me extrañaba, han rectificado.. El ex del Castilla y del Sant Andreu al primer equipo. Gran fichaje  :clap2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 09 de Agost de 2015, 16:49:46 pm »
Em vaig fixar que vam bascular molt el joc per bamda dreta, i molt poc per banda esquerre...els altres dos partits va ser així?

Contra el Prat la majoria del perill i el segon gol va venir per l'esquerra i contra el Gavà a la primera part més joc per l'esquerra a la primera part i més per la dreta a la segona menys internades de Sandro per l'esquerra.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #71 el: 09 de Agost de 2015, 16:59:17 pm »

Contra el Prat la majoria del perill i el segon gol va venir per l'esquerra i contra el Gavà a la primera part més joc per l'esquerra a la primera part i més per la dreta a la segona menys internades de Sandro per l'esquerra.
ok merci!
És que ahir em vaig fixar que la gran majoria de vegades, s' iniciava la jugada des de la defensa cap al.cantó dret, i fins i tot, vaig veure a Pol anar força cap al mig per buscar pilota.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #72 el: 09 de Agost de 2015, 21:30:33 pm »
Yo no pude asistir al partido, algunos nombres ya han salido....pero ¿que tal visteis al centro del campo?  De Val, Batanero o Yeray en la segunda parte..
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #73 el: 09 de Agost de 2015, 21:45:47 pm »
Yo no pude asistir al partido, algunos nombres ya han salido....pero ¿que tal visteis al centro del campo?  De Val, Batanero o Yeray en la segunda parte..
Yo lo vi pobre, prefiero que el equipo juegue con un 4-3-3.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #74 el: 09 de Agost de 2015, 21:49:57 pm »
Yo lo vi pobre, prefiero que el equipo juegue con un 4-3-3.
Gracias Evir, es una posición clave y a Juanjo le queda...
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #75 el: 11 de Agost de 2015, 12:34:13 pm »
Se sap si disabte será d entrada gratuita???

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #76 el: 12 de Agost de 2015, 19:56:23 pm »
Alineación del amistoso de hoy:

Tienda

Agus   Agustín  Alcañiz   Pastells

Yeray      Batanero

Marc F        Osado       P. Roigé

Cortell

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #77 el: 12 de Agost de 2015, 20:44:00 pm »
Gol del Sabadell, gol de Osado
Hem tornat !

• Secretari Tècnic
« Respondre #78 el: 12 de Agost de 2015, 20:47:02 pm »
Gràcies companys per la informació, això comença be

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #79 el: 12 de Agost de 2015, 20:48:06 pm »
Minut 5 empata el Palamos, quin començament...
Hem tornat !