Autor Tema: J. 36 At. Balears-CE Sabadell Diumenge 1 de Maig a les 12:00  (Llegit 4590 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J. 36 At. Balears-CE Sabadell Diumenge 1 de Maig a les 12:00
« Respondre #20 el: 02 de Maig de 2016, 15:50:39 pm »
Jo també vaig pensar en un relleu a la banqueta a final de temporada, però veient la línia ascendent de l'equip, penso que mereix confiança.
Menció apart, el fet de la valentia de pujar jugadors del filial al primer equip, alguns de forma esporàdica, i alguns que s'han quedat definitivament.
El panorama ideal seria que no ens toquessin gaire l'equip base, per continuar el que ell ha començat, però llegint comentaris i rumors de que si Marc, Bruno...doncs serà difícil, però si marxen, en pujarem del filial.

Seamos realistas. Marc Fernández es un jugador de Segunda División. Ojalá que le pudieramos retener pero lo dudo mucho  :-\

Amb gairebé tota seguretat, Marc serà un dels que marxarà. No oblidem però, de la seva irregularitat lluny de Sabadell...... que tingui sort.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #21 el: 02 de Maig de 2016, 20:35:45 pm »
Bon resultat contra un equip que a la NCA a la 1a volta va jugar i competir força bé, i amb jugadors de qualitat per a la 2a B. Si es guanya al València B aquesta semana el punt d'ahir (més els tres de Lloseta) haurien de ser suficients per entrar a la copa.

Jo pel que fa al mister, no ho tinc tant clar. És evident que controla bé el vestidor, que és una persona constant, que ha donat minuts a jugadors del B (molt bé el tema Adri Díaz), que es va fer un partidàs al Mini, etc. Però també s'ha de dir que el rendiment de l'equip en bastants partits ha estat més aviat decepcionant. A més, ha portat a algún jugador que havent estat amb ell com havia estat, no m'ho explico; i el que és pitjor, a sobre donant-li moltíssims minuts al llarg de la temporada. Però el que més m'ha emprenyat és que ha tingut a un autèntic crack pel que és la categoría: BRUNO VINICIUS, i no li ha tret ni el 70% del rendiment que aquest jugador té. Quan tens un jugador així has de ser llest i saber-ho aprofitar, i si a més el pots associar amb Pol Rogé has de fer una millor primera volta.

En fi, a mi el mister em crea molts dubtes. Veurem que farà també la temporada vinent amb la portería

Honor!!!!
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2016, 23:38:01 pm per jarisacat »

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #22 el: 03 de Maig de 2016, 02:06:25 am »
Pues con lo que estamos pasando a nivel económico y jugadores y cuerpo técnico siguen dandonos alegrias!!! Una pena que se escaparan 2 puntos al final, pero el equipo luchó y con uno menos toda la segunda parte, pues por lo que escuché aguantamos bien!!!

Sobre lo que hablais del mister, yo lo he defendido siempre y creo que ha hecho una gran temporada!!! La plantilla no da para mucho mas y es que hace unos meses la mayoría de este foro se quería cargar a toda la plantilla, con lo que con lo que tenemos la cosa da para hacer la temporada que hemos hecho!!! Copa catalunya, veremos si conseguimos meternos en copa y la de jugadores del B que han jugado y van a jugar, sinceramente no creo que se pueda pedir mas!!! Otra cosa es que a todos nos gustaría estar primeros ahora y mas viniendo de 2ªA como venimos, pero la realidad es otra desgraciadamente.

También hay que decir que en la primera vuelta el equipo pudo hacer mas, pero era un equipo nuevo y había que dar con la clave y el mister le dió demasiadas oportunidades algunos como Osado o Pirulo, pero es que todo no puede ser perfecto y me quedo con que en muchos partidos el equipo ha jugado un futbol muy vistoso para lo que es la categoría y el año que viene, solo queda mejorar fuera de casa para meternos en play offs!!!

A por el Valencia Mestalla y disfrutar de la última tarde de futbol de esta temporada!!! :bandera