Bon resultat contra un equip que a la NCA a la 1a volta va jugar i competir força bé, i amb jugadors de qualitat per a la 2a B. Si es guanya al València B aquesta semana el punt d'ahir (més els tres de Lloseta) haurien de ser suficients per entrar a la copa.
Jo pel que fa al mister, no ho tinc tant clar. És evident que controla bé el vestidor, que és una persona constant, que ha donat minuts a jugadors del B (molt bé el tema Adri Díaz), que es va fer un partidàs al Mini, etc. Però també s'ha de dir que el rendiment de l'equip en bastants partits ha estat més aviat decepcionant. A més, ha portat a algún jugador que havent estat amb ell com havia estat, no m'ho explico; i el que és pitjor, a sobre donant-li moltíssims minuts al llarg de la temporada. Però el que més m'ha emprenyat és que ha tingut a un autèntic crack pel que és la categoría: BRUNO VINICIUS, i no li ha tret ni el 70% del rendiment que aquest jugador té. Quan tens un jugador així has de ser llest i saber-ho aprofitar, i si a més el pots associar amb Pol Rogé has de fer una millor primera volta.
En fi, a mi el mister em crea molts dubtes. Veurem que farà també la temporada vinent amb la portería
Honor!!!!