Autor Tema: Els partits a la Nova Creu Alta es jugaran a les 12h  (Llegit 6807 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Els partits a la Nova Creu Alta es jugaran a les 12h
« Respondre #20 el: 17 de Juliol de 2015, 14:57:34 pm »
Ideal per als socis de Barça i Espanyol que els anirà perfecte per no perdre's cap partit. I si vé algú se Zaragoza, no arribarà tard a casa als vespres.

Sort que m'he fet soci de gol aquesta temporada, si no, ara mateix m'estaria fotent cops de cap a la paret d'haver llançat els calés, ja que si no canvia la cosa, en bastants partits no podré ni anar al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #21 el: 17 de Juliol de 2015, 15:08:18 pm »
Con la vuelta a 2ºB, la única parte buena era que teniamos mas desplazamientos cercanos y que volverían los partidos de domingo a las 17:00 (horario de toda la vida al Templo!!!), yo podré ir a las 12:00 pero no me gusta un pelo :rant: :rant:

Hay que tener en cuenta el futbol base y ese horario suele ser para equipos amateurs y demas, sinceramente me parece muy mal!!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #22 el: 17 de Juliol de 2015, 15:38:33 pm »
Per cert , voldria fer un petició a les persones que porten el so i la música de l’estadi  i que fan una excel•lent feina cada cap de setmana que el Sabadell juga a la Nova Creu Alta:

Si podeu canvieu el cd aquesta temporada si us plau , cada cop que escolto la mateixa banda sonora de la passada temporada m’entra un atac d’angoixa i recordo amargament el descens i si pot ser baixeu una mica el volum ja que no puc ni parlar amb el que tinc al costat , gràcies.

Mi apunto  :ok :mmmm
Me apunto yo también.

Sóc un apasionat del rock dur i el heavy, però ahir quant vaig sentir a tota llet els AC/DC em pensava que m'agafava un jamacuco  :Hecho_polvo: Per moments vaig imaginar-me a Nauzet i Sotan escalfant, quin horror  :-\
Per favor, canvieu la banda sonora de l'any passat, no vull ni recordar-la i baixeu el volum que no estem en concert i volem parlar amb les persones del costat.

Gràcies !!!!  :beer2

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2989
  • Endavant Sabadell
« Respondre #23 el: 17 de Juliol de 2015, 16:32:14 pm »
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #24 el: 17 de Juliol de 2015, 17:10:12 pm »
A mi personalmente me da igual a las 12 que a las 17.....Pero las 17 es la hora histórica del futbol de toda la vida,a esa hora no hay ni futbol formativo ni futbol amateur.... que siempre suman a la asistencia de público.
También es una hora que en domingo rara vez juegan Barça, Madrid o Atleti por la tele.

Pienso que sería un error no jugar domingo a esa hora....Frio?? Como mucho un par de semanas en Sabadell y venimos de jugar muchos partidos a las 18, 20 o incluso 21 horas.

Ahh, otro tema que me preocupa ,es el horario del tercera. Veo que juega de local cuando el segunda B lo hace de visitante...espero que busquemos un horario que no coincida con el primer equipo ya que estoy seguro que muchos nos desplazaremos por la geografia catalana, pero nos sabria mal no apoyar y seguir al B.  Si el año pasado lo tuvimos en cuenta en Castellar en algunas ocasiones , este año que jugaremos en casa con más motivo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #25 el: 18 de Juliol de 2015, 02:15:03 am »
A mi personalment no m'agrada aquest horari, també pensava que, com altres, tornariem a jugar a les 17:00 com els anys anteriors, també pensava que treurien les valles i podriem anar a qualsevol zona de la general, però tampoc, la resta d'equips de segona B també tenen les zones dels seus camps separades per valles ? diria que no.
En fí, farem el que ens digui el que mana, que no sabem ni quí és.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 18 de Juliol de 2015, 05:52:13 am »
A mi personalment no m'agrada aquest horari, també pensava que, com altres, tornariem a jugar a les 17:00 com els anys anteriors, també pensava que treurien les valles i podriem anar a qualsevol zona de la general, però tampoc, la resta d'equips de segona B també tenen les zones dels seus camps separades per valles ? diria que no.

Ara que comentes això de les tanques que divideix el camp per zones, s'ha m'acudeix una pregunta:tots sabem que el lateral es mes car que el gol, que faria-u en cas d'eliminar-les:

pujar el preu del gol a lateral
baixar el preu de lateral a gol
fer un entremig

:mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #27 el: 18 de Juliol de 2015, 07:37:59 am »

Ara que comentes això de les tanques que divideix el camp per zones, s'ha m'acudeix una pregunta:tots sabem que el lateral es mes car que el gol, que faria-u en cas d'eliminar-les:

pujar el preu del gol a lateral
baixar el preu de lateral a gol
fer un entremig

:mmmm :mmmm
A mi el que m'agradaria és poder-me canviar de gol depenent d'on ataqui l'equip....Vaja el que hem fet sempre (fins que vam pujar). Sempre suma animar a l'equip a la zona on ataca.

Però entenc que és complicat per controlar que la gent no es quedi al lateral  i els socis o aficionats d'aquella zona es podrien molestar i amb raó,ja que estan pagant més que els socis de gol.

Penso que encara que haguem tornat a segona B , aquest funcionament serà com el de Liga Adelante.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #28 el: 18 de Juliol de 2015, 08:49:46 am »
Antigament jo també em posava darrera la porteria on atacaven, però ara prefereixo estar a lateral per veure millor el posicionamient dels jugadors. (seré raro però a vegades m'agrada mirar com els equips trecen línies, com ordenen o inclús mirar els moviments de qui no té la pilota)  :laugh2:
No obstant, suposo que els qui han baixat recentment (Hercules, Cartagena, Jaen, Guadalajara...) no crec que hagin tret les valles, ja que suposa un cost, i com que l'equip que baixa té la mitja obligació de pujar en poc temps, tindria el sobrecost de tornar a posar-les.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 18 de Juliol de 2015, 09:39:06 am »
Antigament jo també em posava darrera la porteria on atacaven, però ara prefereixo estar a lateral per veure millor el posicionamient dels jugadors. (seré raro però a vegades m'agrada mirar com els equips trecen línies, com ordenen o inclús mirar els moviments de qui no té la pilota)  :laugh2:
No obstant, suposo que els qui han baixat recentment (Hercules, Cartagena, Jaen, Guadalajara...) no crec que hagin tret les valles, ja que suposa un cost, i com que l'equip que baixa té la mitja obligació de pujar en poc temps, tindria el sobrecost de tornar a posar-les.

No treure les tanques també te un cost posar al menys un parell de vigilants a les portes que si quedessin obertes no faria falta :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #30 el: 18 de Juliol de 2015, 13:19:56 pm »
En quant al tema de l'horari, us faig un resum dels possibles horaris per a cada partit. He posat la hora màxima a la qual es podria disputar el partit sense necessitat d'il·luminar el terreny de joc, tal i com vol l'ajuntament.

J2: Sabadell-Olímpic (30A)--17:45
J4: Sabadell-Pobla de Mafumet (13S) --17:30
J6: Sabadell-Hospitalet (27S)-- 17:00
J8: Sabadell-Hércules (11O)-- 16:30

...
A partir d'aqui hauriem de fer jornada matinal fins la jornada 28
...
J28: Sabadell-Levante B (6M)-- 16:00
J30: Sabadell-Villarreal B (20M)-- 16:00
J32: Sabadell-Reus (3A)-- 17:30
J34: Sabadell-Badalona (17A)--17:45
J37: Sabadell-Valencia Mestalla (6M) -18:00

Evidentment, si algun dia està molt ennuvolat o plou, s'hauran d'encendre les llums per collons.
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2015, 13:24:23 pm per xaviró »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #31 el: 18 de Juliol de 2015, 14:01:31 pm »
Vaya m***** jugar a las 12h, el fútbol me gusta más verlo de noche.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #32 el: 18 de Juliol de 2015, 18:42:34 pm »
Els partits de la copa del rei també els jugarem els dimecres a les 12 del migdia, o al vespre com sempre i portant linternes l'afició que anem al camp ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2989
  • Endavant Sabadell
« Respondre #33 el: 18 de Juliol de 2015, 19:38:46 pm »
Quizas esta conya de la luz, sea el primer paso para justificar que acabemos jugando en Aragón.   :icon_idea:
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #34 el: 18 de Juliol de 2015, 20:17:06 pm »
Acmi personalment l horari m encaixa i m agrada força...a la dona encara mes,,,posats a fer millor a les 11:30....despres temps pel vermutillo i a dinar...hem de tenir en compte ke les dones no futboleres com la meva ho celebraran....a mes de no tenir futbol televisat kuan juguem a fora com a molt radio sabadell...de tant en tant algun desplaçament per es fara..Salut