Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
M'acaben de dir que ha firmat pel Girona molta sort
Cita de: arlekinat x sempre en 24 de Juliol de 2015, 12:51:47 pm M'acaben de dir que ha firmat pel Girona molta sortSí, confirmat.Es parla que podria venir Carles Mas cedit.
Sí marxa Isaac Becerra a un club de primera només falta que fitxin a Nauzet ...
Cita de: skatalites en 24 de Juliol de 2015, 19:48:15 pmSí marxa Isaac Becerra a un club de primera només falta que fitxin a Nauzet ...Nauzet diuen que ho té fet amb Osasuna...[/quoi aixó que és tan dolent! sembla que hem baixat a segona b només per culpa d´ell, només hi ha crítiques en vers a ell. i els que havíen de marcar gols? i els milers de regals dels defenses? no és salva cap ni un però Nauzet és l únic que está rebent tots els pals i el desfogament de tots.
Cita de: skatalites en 24 de Juliol de 2015, 19:48:15 pmSí marxa Isaac Becerra a un club de primera només falta que fitxin a Nauzet ...Nauzet diuen que ho té fet amb Osasuna...
Cita de: J.R.G. en 24 de Juliol de 2015, 19:59:17 pmCita de: skatalites en 24 de Juliol de 2015, 19:48:15 pmSí marxa Isaac Becerra a un club de primera només falta que fitxin a Nauzet ...Nauzet diuen que ho té fet amb Osasuna...Doncs que es preparin, aquest noi em recorda molt a Abraham Paz........
Cita de: visi en 26 de Juliol de 2015, 02:00:15 amCita de: J.R.G. en 24 de Juliol de 2015, 19:59:17 pmCita de: skatalites en 24 de Juliol de 2015, 19:48:15 pmSí marxa Isaac Becerra a un club de primera només falta que fitxin a Nauzet ...Nauzet diuen que ho té fet amb Osasuna...Doncs que es preparin, aquest noi em recorda molt a Abraham Paz........Ara entenc la selva indisposició contra el mateix Osasuna....