Autor Tema: Crec que tenim una plantilla força descompensada  (Llegit 1493 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Crec que tenim una plantilla força descompensada
« el: 13 de Agost de 2015, 08:36:02 am »
No em baso en la qualitat dels futbolistes que hem fitxat ja que segur tots són molt bons i donaran un gran rendiment. Tampoc he vist fins ara cap partit de pretemporada, i a més crec que tenim una plantilla amb moltes ganes i molt versàtil, on molts jugadors poden actuar en diferents posicions.

Ara bé, tot això no treu que trobi "una mica preocupant" que hi ha posicions on hi ha molts futbolistes i en d'altres on només n'hi ha 1 que realitizi aquella funció de manera específica.

Bàsicament hi ha 4 posicions que em trontollen una mica....... a l'extrem dret hi ha 4 futbolistes com Marc Fernández, Cortell, Vinicius i Pol Roigé. A l'extrem esquerra hi trobem només Forniés (que abans de la temporada anterior havia actuat com a lateral, tot i que a Lleida segons diuen ho va fer meravellosament bé jugant més avançat), i un nano del B, Cesc Clotet. Només tenim un davanter centre pur, Ernest Forgas i un organitzador, que podria ser Batanero, encara que a aquest el veig jugant en una posición més avançada.

Per tan, i segons la meva opinió, Javi Pérez, fins al moment, i com a màxim responsable de muntar la plantilla, no ha fet del tot bé la seva feina. Si que em dona seguretat, que Miguel Álvarez hagi estat clau en molts dels fitxatges. Es nota que la plantilla l'ha dissenyat més ell que no pas el director esportiu.

I ja sé que tirarem del B....i bla bla bla....però és la meva opinió, ara que pràcticament tenim la plantilla tancada. Igualment, espero que arribi alguna peça més que ajudi a equilibrar tot això.

I segur que fem una bona temporada dins el nostre nivell. Tan de bo siguem una de les sorpresas agradables de la lliga. Ja només per les ganes i actitud que están mostrant els futbolistes, és per estar contents.
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2015, 08:52:30 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
Re:Crec que tenim una plantilla força descompensada
« Respondre #1 el: 13 de Agost de 2015, 16:22:26 pm »
No em baso en la qualitat dels futbolistes que hem fitxat ja que segur tots són molt bons i donaran un gran rendiment. Tampoc he vist fins ara cap partit de pretemporada, i a més crec que tenim una plantilla amb moltes ganes i molt versàtil, on molts jugadors poden actuar en diferents posicions.

Ara bé, tot això no treu que trobi "una mica preocupant" que hi ha posicions on hi ha molts futbolistes i en d'altres on només n'hi ha 1 que realitizi aquella funció de manera específica.

Bàsicament hi ha 4 posicions que em trontollen una mica....... a l'extrem dret hi ha 4 futbolistes com Marc Fernández, Cortell, Vinicius i Pol Roigé. A l'extrem esquerra hi trobem només Forniés (que abans de la temporada anterior havia actuat com a lateral, tot i que a Lleida segons diuen ho va fer meravellosament bé jugant més avançat), i un nano del B, Cesc Clotet. Només tenim un davanter centre pur, Ernest Forgas i un organitzador, que podria ser Batanero, encara que a aquest el veig jugant en una posición més avançada.

Per tan, i segons la meva opinió, Javi Pérez, fins al moment, i com a màxim responsable de muntar la plantilla, no ha fet del tot bé la seva feina. Si que em dona seguretat, que Miguel Álvarez hagi estat clau en molts dels fitxatges. Es nota que la plantilla l'ha dissenyat més ell que no pas el director esportiu.

I ja sé que tirarem del B....i bla bla bla....però és la meva opinió, ara que pràcticament tenim la plantilla tancada. Igualment, espero que arribi alguna peça més que ajudi a equilibrar tot això.

I segur que fem una bona temporada dins el nostre nivell. Tan de bo siguem una de les sorpresas agradables de la lliga. Ja només per les ganes i actitud que están mostrant els futbolistes, és per estar contents.

Vagi per davant que respecto la teva opinió. Tot i això, penso que algunes coses que escrius són molt discutibles. Situes a Àlex Cortell en el grup dels extrems drets, quan aquest és un jugador més aviat punta o segona punta. Això no vol dir que el mister no li pugui situar puntualment (ja ho va fer el dia del Nàstic i en alguna estona per la banda esquerra !!!!!), però  baja, serà millor o pitjor (això no t'ho discuteixo), però extrem extrem no ho ha estat mai.

Després, no situar en el grup dels organitzadors a De Val és també molt discutible. Aquest noi és un bon mig centre, amb qualitat per distribuir la pilota i amb molt de criteri.

En el que sí que estic d'acord amb tu és en que a la plantilla tenim alguns jugadors molt versàtils, capaços de jugar en diverses posicions. Forniés, Vinicius, Pirulo, Marc F, etc.
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2015, 16:27:18 pm per jarisacat »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 13 de Agost de 2015, 19:47:46 pm »
Jo no he parlat de qualitat, ni si són bons o no eh!!
 Cortell no és un davanter "referència"....segona punta, correcte. Seguim amb només Forgas.

Del Val, correcte a que pot treure bé la pilota i bo tècnicament. Migcentre de caràcter defensiu i que la darrere mitja temporada va actuar de central (per les necessitats de l'equip, és veritat), al Córdoba B.
En quan a Vnicius per exemple, el mateix Miguel Álvarez, ja va comentar després de Palamós, que la seva posició natural és a l'extrem ....i si veràtil....però la posició on millor pot rendir un futbolista, és la que és.

Com ja he dit, penso que hi ha posicions importants amb massa pocs efectius.
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2015, 08:16:51 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 19 de Agost de 2015, 19:34:59 pm »
En falta un devanter i un mitgcamp com el respirar.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2015, 08:38:07 am »
En falta un devanter i un mitgcamp com el respirar.

Toatalment d'acord. O arriba alguna peça abans que es tanqui el mercat, o seguiré pensant que Javi Pérez no ha fet bé la seva feina.
Tot i així, crec que alguna sorpresa de darrere hora tindrem.

www.miequipo.es