Autor Tema: J. 01: ELDENSE - SABADELL, Dissabte, 22 d'Agost, a les 20 hores.  (Llegit 17671 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J. 01: ELDENSE - SABADELL, Dissabte, 22 d'Agost, a les 20 hores.
« Respondre #100 el: 22 de Agost de 2015, 22:46:57 pm »
Despres de 45500 jornades perdent a domicili...aquest empat és molt bó i mes amb la plantilla 99% nova i que encara a de donar molt mes.Ara a guanyar al temple que ha de ser el nostre forti!!! A mes tinc clar que aquesta temporada guanyarem a domicili i serem candidats a play-off.
Estic il.lusionat aquesta temporada,se que aixó acaba de començar pero tinc bones sensacions...Quedar campions de grup serà dificil pero no imposible :ok (no es el mateix jugar una elminatoria d'ascens que jugar tres) Enhorabona a l'equip que aquest any si que lluiten com a gladiadors!!! TORNAREM :hurra
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat minuto90

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #101 el: 22 de Agost de 2015, 23:13:51 pm »
Empezar la temporada puntuando siempre es bueno y más si es fuera de casa. Hay que ir poco a poco.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #102 el: 23 de Agost de 2015, 01:24:21 am »
Un punt a fora és un bon resultat, al menys no començem la temporada perdent, també crec que a casa ens farem forts i serà difícil que gaires equips ens treguin punts, penso que farem un temporada tranquils però difícilment estarem entre els quatre primers.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #103 el: 23 de Agost de 2015, 07:06:43 am »
Me gusta las ganas que demuentran por querer ganar y hacerlo bien, no son solo palabras vacias como el año anterior. Ahora a pensar en el próximo partido en casa.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3983
« Respondre #104 el: 23 de Agost de 2015, 09:41:40 am »
Si soc optimista un punt a fora i molt lluitat sempre es positiu i si soc realista pesimista, em patit molt contra (a priori) una de les pitjors plantillas de la categoria, no se em que quedar-me

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #105 el: 23 de Agost de 2015, 10:05:07 am »
Si soc optimista un punt a fora i molt lluitat sempre es positiu i si soc realista pesimista, em patit molt contra (a priori) una de les pitjors plantillas de la categoria, no se em que quedar-me

Doncs aquesta plantilla acumula mes minuts a segona A i a segona B que els nostres osigui que tant dolents no seran..

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #106 el: 23 de Agost de 2015, 10:45:29 am »

Bon punt, puntuar a fora i guanyar a casa es el camí de estar a dalt, no ens enganyem, no hi haurá rival fàcil i així com ens apretarán a fora com ahir, a la NCA s´ens tancarán a cal i canto.

Punt positiu, sensacions positives (amb un altre arbrit haguéssim guanyat) i no ens oblidem que a terres de la Comunitat Valenciana ens han pintat la cara gairebé tots, desde Dénia fins a Villajoyosa, pasant per Orihuela, Ontinyent, Castellón, Alicante, Benidorm, Levante B, Yeclano....etc Tots!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #107 el: 23 de Agost de 2015, 10:48:28 am »

Doncs aquesta plantilla acumula mes minuts a segona A i a segona B que els nostres osigui que tant dolents no seran..

El company te rao,no entec fins i tot la euforia d'alguns,Per un simple empat al camp de l'eldense,que es un dels 4-5 pitjors equips del grup,i als 20 minuts podriem estar perdent 3-0 tranquilament..si fins i tot a la retransmisió de radio Sabadell es sorprenien al final dels comentarís positius de la gent..

I el fa gracia els que parlen del camp de l'eldense com si fos una ratonera típica de la categoria..i es tot el contrari!! Un camp nou bastant "coqueto" ample...en fi tot el contrari a una ratonera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #108 el: 23 de Agost de 2015, 11:04:41 am »

Bon punt, puntuar a fora i guanyar a casa es el camí de estar a dalt, no ens enganyem, no hi haurá rival fàcil i així com ens apretarán a fora com ahir, a la NCA s´ens tancarán a cal i canto.

Punt positiu, sensacions positives (amb un altre arbrit haguéssim guanyat) i no ens oblidem que a terres de la Comunitat Valenciana ens han pintat la cara gairebé tots, desde Dénia fins a Villajoyosa, pasant per Orihuela, Ontinyent, Castellón, Alicante, Benidorm, Levante B, Yeclano....etc Tots!

Amb 2 correctius de 5-0 a Villajoyosa i Alicante inclosos....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #109 el: 23 de Agost de 2015, 11:15:04 am »

El company te rao,no entec fins i tot la euforia d'alguns,Per un simple empat al camp de l'eldense,que es un dels 4-5 pitjors equips del grup,i als 20 minuts podriem estar perdent 3-0 tranquilament..si fins i tot a la retransmisió de radio Sabadell es sorprenien al final dels comentarís positius de la gent..

I el fa gracia els que parlen del camp de l'eldense com si fos una ratonera típica de la categoria..i es tot el contrari!! Un camp nou bastant "coqueto" ample...en fi tot el contrari a una ratonera

A veure, son 22 tios nous a conjuntar, això no és fàcil.

I això dels 4 o 5 pitjors....aquesta categoria és molt igualada, mira l´Huracán p.e.  primera punxada i és que consideres la plantilla del Cornellà molt millor que la del Eldense?  Doncs van estar ballant durant tota la primera part al gran Barça B dels Samper i Dongou.

Aquest l´equip va "complir" simplement.  Es podia haver guanyat via penaltys però també hagués pogut marcar algun altre gol Cañadas o haguéssin pogut expulsar Del Val, desnivellant el partit.....pas a pas, que el recent descendits acostumen a mossegar el pols en el primer partit i nosaltres al menys hem empatat i amb una ràpida reacció.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #110 el: 23 de Agost de 2015, 15:28:10 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. aquí ens n'anem d'una banda a l'altre, per alguns hauríem de passejar.nos per la categoria i per altres un empat a camp del tot poderós Eldense q es va salvar de miracle l'any passat és un èxit, no entenc res.

Ens em d'oblidar de la mala ratxa de l'any passat a fora de casa, jugàvem contra històrics del futbol espanyol, a 2ª A i amb jugadors totalment diferents. Ara sóm a 2ª B i juguem amb equips en la majoria de casos d'un nivell moooooooooolt inferior als q jugàvem la temporada passada, ho sento però no puc conformar.me ni estar content començant la temporada amb un empat contra un equip q fins q no es demostri el contrari lluitarà per a no baixar. Està clar q l'equip necessita temps, estem a la jornada 1 i encara gràcies q tal com han anat les coses últimament tinguem futbol de 2ª B a Sabadell, però tampoc cal ser tan conformistes. Sé q no aspirem a estar a dalt però tampoc celebraré cada punt q aconseguim en un pou com la 2a B.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #111 el: 23 de Agost de 2015, 16:12:03 pm »
No és el començament ideal però tampoc una sotragada gaire important. El que ja s' ha comentat: es va saber reaccionar després de cada gol encaixat i es van fer dos gols que podien haver estat més. A veure la setmana que ve com va la cosa. El mister a la presentació va demanar una mica de temps per agafar bé el nivell i crec que és bastant lògic.

A veure que fan avui els del B; alguns ben aviat haurien de ser importants en el primer equip. Estellés p. ex. va fer una excel.lent pretemporada.

Honor!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2996
  • Endavant Sabadell
« Respondre #112 el: 23 de Agost de 2015, 17:07:05 pm »
Jo passo de falses modesties i tiro d'escut i el Sabadell te que està lluitant per retornar a 2A i tot el que no sigui així serà un fracàs. Sí algú diu que hem de donar gràcies de poder estar competint a 2B doncs que doni un pas al devant i ho demostri.
Estic una mica cansat de "run run" amb poc fundament. m'he tirat tot l'estiu buscant informació, escoltant tertulies i demés i encara no se quina es la situació.
Aquí sembla que en comptes d'haver baixat a 2B haguem pujat a 1ª, salvar la permanència?
No entenia la beligerància de l'any passat i ara tampoc entenc aquesta neutralitat desmesurada.
Tothom ens dona per a favorits o aspirants al playoff i desde dins ho dinamitem amb comformismes.
Es parla amb por dels nostres rivals i ni tans sols han jugat per saber el nivell que tenen, sí son tant bons que vinguin el temple i ens pintin la cara sí, poden. Que som el Sabadell ...
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #113 el: 23 de Agost de 2015, 17:54:49 pm »
Jo passo de falses modesties i tiro d'escut i el Sabadell te que està lluitant per retornar a 2A i tot el que no sigui així serà un fracàs. Sí algú diu que hem de donar gràcies de poder estar competint a 2B doncs que doni un pas al devant i ho demostri.
Estic una mica cansat de "run run" amb poc fundament. m'he tirat tot l'estiu buscant informació, escoltant tertulies i demés i encara no se quina es la situació.
Aquí sembla que en comptes d'haver baixat a 2B haguem pujat a 1ª, salvar la permanència?
No entenia la beligerància de l'any passat i ara tampoc entenc aquesta neutralitat desmesurada.
Tothom ens dona per a favorits o aspirants al playoff i desde dins ho dinamitem amb comformismes.
Es parla amb por dels nostres rivals i ni tans sols han jugat per saber el nivell que tenen, sí son tant bons que vinguin el temple i ens pintin la cara sí, poden. Que som el Sabadell ...

Estic d, acord!
Sembla que hi ha gent que está encantada d estar a segona b, per anar de costellada i tal, a mi em fastigeixa bastant i crec que el Sabadell ha de vendre il lussió i ha de lluitar per assolir la plaça de segona A que ens pertoca, com a mímim segona A.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #114 el: 23 de Agost de 2015, 18:32:07 pm »
Senyors, siguem realistes. Acabem de baixar de Segona A i hem canviat TOTA la plantilla menys Ciércoles (lesionat encara) i quatre nois del filial que debuten a la categoria.

Ahir, a Elda, abans del partit alguns propis jugadors i equip tècnic firmaven l'empat. Buscaven desequilibrar a pilota aturada confiant en Cañadas i poc més. El 2-2 els sap a glòria per molt que de cara a la galeria venguin que podien haver guanyat (qualsevol en els últims minuts ho podia haver fet).

Estem en una categoria que no té RES a veure amb Segona A. Aquí els àrbitres a la que els condicionen una mica, xiulen cap al de casa, total, no hi han gaires imatges per que els sancionin i si tenen 'nota' ho saben abans de xiular.

El més important, és que queden 44 punts per el primer objectiu que sempre s'ha d'aconseguir a Segona B, que son els 45 punts de la salvació. Recordeu que amb una plantilla espectacular, l'últim cop vàrem baixar a Tercera. Ara en tenim una amb futur, intentem anar pas a pas i no *****-la.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #115 el: 23 de Agost de 2015, 18:49:02 pm »

Estic d, acord!
Sembla que hi ha gent que está encantada d estar a segona b, per anar de costellada i tal, a mi em fastigeixa bastant i crec que el Sabadell ha de vendre il lussió i ha de lluitar per assolir la plaça de segona A que ens pertoca, com a mímim segona A.

Estar clar que quedar a dalt i guanyar o empatar a Badalona, a Reus, a Torrent, a Lleida, a Alacant, etc... no serà fàcil. Que no tenim un golejador que et garanteixi 12-15 gols per temporada (qui el té a 2a B???) també, però compte, nosaltres tenim una cosa importantíssima que ningú més té: un bon filial a 3a; això no té preu i podria ser clau al llarg de la temporada.

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #116 el: 23 de Agost de 2015, 20:57:00 pm »

Imagino que conoces las 20 plantillas del grupo para afirmar que el Eldense está entre las 4 peores... o igual es hablar por hablar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #117 el: 23 de Agost de 2015, 21:58:12 pm »
No hi ha cap resum????

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #118 el: 24 de Agost de 2015, 01:56:30 am »

Ho porto dient des de la temporada passada... Estic fins els coll0ns del conformisme. Si no aspirem mai a res i ens conformem amb poc, mai créixerem de ningúna forma.

El club portà des de l'estiu utilitzant l'etiqueta "#tornarem" a les xarxes socials, es a dir, el club vol fer que el Sabadell torni a 2°A... Dons hauríem d'estar de celebració que el volgui créixer coll0na...

La setmana que ve a guanyar que som el Sabadell i a equips com el Spòrting, Zaragoza, Ràcing i fins i tot al Real Madrid els hi hem pintat la cara.

Honor al Sabadell i per totes

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #119 el: 24 de Agost de 2015, 08:32:29 am »
No hi ha cap resum????
h

Ho dubto. Ja l'any passat costava aconseguir imatges d'equips catalans a camps del Pais Valencià.

Tant de bo m'equivoqui
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!