El meu fill i jo avui a Cornella, per cert, encara que portare GPS, sobre tot company KILLERSBD, donam la millor ruta per anar...es va per BCNA, per la B30? i quan temps hi ha aproximadament de Sbdell fins l'estadi del Cornella?
Informació Important.Les guixetes obriran 1h 30min abans del partit. Jo he tornat anar aquest mati i res. Que torni per la tarda. El Parking del Splau es GratuitHi ha bars oberts al Splau i es pot accedir a l'estadi al camp del Cornella per els accesos del Splau que us posare abaixCom arribar-hi Es molt facil.
1. Agafeu la Ronda de Dalt direcció Baix Llobregat
2. A la sortida 15, veureu que posa "Cornella" i Veureu a la dreta un Corte Ingles.
Aquesta NO ES la SORTIDA que ENS INTERESSAUs ho poso en imatges.
3. Una vegada passeu de llarg de la sortida 15, col·loqueu-vos immediatament al carril dret fins que en uns 200m veieu aquest senyal i agafeu la sortida de la dreta.
4. Una vegada heu agafat la sortida que us he dit, NO US canvieu de carril. Quedeu-vos al dret, ja que en pocs metres agafeu la següent sortida:
5. Una vegada hàgiu agafat la sortida, incorporeu-vos a la rotonda i agafeu la primera sortida cap a la dreta.
6. Abans de arribar a la següent rotonda, gireu a la dreta i la propera a la dreta també. (Veureu que posa "Parking Splau"). Hi ja abreu arribat.
Altre Informació Important.-Hi ha dos formes de aparcar i les dues son gratuïtes. O be aparequeu al parking del Splau o be a les zones verdes que hi poso a las fotografies d'abaix. Penseu que es un parking de terra.
- Per accedir des de el parking del Splau al camp del cornella, teniu que pujar a la segona planta del Centre Comercial, i seguir les indicacions que posa "Accés a l'estadi". Despres només teniu que rodejar el estadi del Espanyol i arribareu (Us ho marco amb l'estrella groga que os estan les guixetes)
- Si decidiu aparcar en el parking de terra, esta mes aprop, i nomes teniu que pujar unes ecales i arribareu en un moment.