Autor Tema: J.05: RCD Espanyol B - C.E.SABADELL , Dissabte 19/09/15 a les 17:00h  (Llegit 15179 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
  • Gènere: Masculí
Re:J.05: RCD Espanyol B - C.E.SABADELL , Dissabte 19/09/15 a les 17:00h
« Respondre #80 el: 21 de Setembre de 2015, 08:16:32 am »

Una mica preocupat sí, pero cap equip destaca en aquest grup tret del Cornellà que supos que amb el temps anirà afluixant, la por em ve cuan analitzo el calendari inicial que teníem (per anar líders) i el que em fet es puntuar contra Eldense, Olímpic i Pobla, equips cridats a ser carn de 3ª i la que em jugat contra un equip una mica treballat em palmat.
Espero que començem a guanyar amb solvencia i no 1-0 pelat contra equips d´avall per guanyar en confiança i crèdit, Bruno, Adama i si acaba arribant Christian Alfonso espero que siguin jugadors que ens donin aquell plus per canviar els resultats (el joc es del tot correcte)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #81 el: 21 de Setembre de 2015, 09:03:54 am »

Una mica preocupat sí, pero cap equip destaca en aquest grup tret del Cornellà que supos que amb el temps anirà afluixant, la por em ve cuan analitzo el calendari inicial que teníem (per anar líders) i el que em fet es puntuar contra Eldense, Olímpic i Pobla, equips cridats a ser carn de 3ª i la que em jugat contra un equip una mica treballat em palmat.
Espero que començem a guanyar amb solvencia i no 1-0 pelat contra equips d´avall per guanyar en confiança i crèdit, Bruno, Adama i si acaba arribant Christian Alfonso espero que siguin jugadors que ens donin aquell plus per canviar els resultats (el joc es del tot correcte)
Em passa igual que tu company, que pasara quan juguem contra els equips teòricament forts?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #82 el: 21 de Setembre de 2015, 09:23:43 am »
Be això acaba de començar i l'equip es totalment nou fins quasi a la segona volta no crec que es pugui fer una valoració amb certesa dit això hi ha un tic al equip que hem preocupa la similituts de joc amb el que feia el carreras tocar molt la pilota de mig camp avall i en prou feines arribar amb claredat a porteria, espero que acabi igual de quant havem acabar a segona B amb ell  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #83 el: 21 de Setembre de 2015, 13:50:34 pm »
Tranquils, són les primeres jornades i l'equip és tot nou, tot. Tinguem paciència que aixó no serà un passeig. El que estaria bé seria acabar la primera volta amb uns 30 punts i ara portem mitja de 27.

L'important es arribar amb uns 30 i apretar la 2a volta. Play-offs? Per què no? Tampoc hi han superequipassos com fa 10-15 anys.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #84 el: 21 de Setembre de 2015, 15:56:52 pm »

Esto de acuerdo contigo en todo, excepto con lo último. Nuestro objetivo a de ser luchar por llegar a playoff de ascenso, luego los rivales y la suerte dirán. El tema es que es muy sencillo quitarse presión de encima marcando como objetivo la permanencia, sí llegas a playoff eres un fenomeno y sí salvas la categoria en el último suspiro también.
A eso se le llama falta de ambición.
Más o menos voy siguiendo nuestro grupo de categoria y todavía no he visto mejores plantillas que la nuestra.

No ens equivoquem en això. Cert que hi ha molta igualtat en la categoría, però la plantilla del Sabadell és inferior o molt inferior a força equips... Hércules, Reus, Vila-real B, Alcoyano, Baleares, LLeida, Huracán etc etc.....
El nostre objectiu, almenys per aquesta temporada, ha de ser una permanència tranquila. Res més. No crec que sigui falta d'ambició, sino realisme absolut i no posar pressió sobre un equip que no la mereix. La mereixen els de la llotja que alguns són els que ens han fotut aquí, i encara escalfen una cadira.
I crec, un tema, aquest si, gravíssim, i que ens afectarà, sino ens ha afectat ja, i és la descompensació terrible de la plantilla.
Molts segones puntes i extrems, i cap recanvi per Batanero i CAP davanter centre. Forgas, per mi no és per 2a B i la resta no compleixen la funció de 9. Per tan, qui ha dissenyat la plantilla, al meu entendre, s'ha ben lluit.
I espero que Craviotto, que penso que és un molt bon porter, vagi espavilant aviat....
« Darrera modificació: 22 de Setembre de 2015, 08:28:32 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #85 el: 21 de Setembre de 2015, 21:31:08 pm »
Per mi jugadors com p. ex. Cortell, Forgas o Osado la veritat és que fins ara no han estat gaire bé. Són joves (sobretot Forgas i Cortell) i tenen marge de millora, però han de treballar dur, això també. Sé d'algun gran davanter que en els seus inicis s'ho va currar moltíssim especialment en els entrenaments (no tot és talent). Caldria (si no ho fan ja) que treballessin a fons desmarcs, controls orientats, remats, etc. dintre dels entrenaments o a vegades a l'acabar aquests. En el món del futbol el sacrifici i el treball ajuda sempre moltíssim. I no estic parlant només dels gols o d'afinar en la definició, és el joc al primer toc, és el protegir la pilota, és el moure's molt més al llarg del partit...

Han d'estar tranquils sabent que tindran més temps per trobar aquesta progressió i que el club confia en ells, però repeteixo: hi ha coses que s'han de maxacar intensament sense desànim. Potser ja ho fan, si és així, els resultats es notaran aviat.

Honor!!!  :bandera
« Darrera modificació: 21 de Setembre de 2015, 21:37:49 pm per jarisacat »