La veritat és que avui tots plegats esperàvem alguna cosa més del partit d'Olot, però crec que tenint en compte que som un equip nou i molt jove que arriba a un club on, de nou, les urgències històriques, apreten de valent...Haver sumat 11 puntets a aquestes alçades no em sembla un mal vagatge.
Crec que es comet l'error d'analitzar el nostre present des de la perspectiva de que hauríem de seguir encara a 2aA i no ser on som. És respectable i inclús comprensible, però si ens teletransportem de nou a la nostra etapa anterior a l'ascens, segur que veure'ns cinquens o sisens i a dos puntets dels de dalt seria considerat molt positivament per tots plegats.
Segurament no tindrem de les millors plantilles del grup, però si sense estar encara conjuntats i prenent el pols a la categoria hem sigut capaços de només perdre dos partits i guanyar tots els de casa, lloc on a més encara no hem encaixat un sol gol...Per què no el futur encara pot ser millor?
Som un club amb mil problemes i dificultats, tenim el que tenim, però jo, ara mateix, no em canvio per cap altre equip del nostre grup. Tenim un equip amb mancances i millorable, segur, però amb una actitud i compromís encomiables que mereix el nostre més absolut recolzament. Estic convençut que ens esperen molt bones tardes amb aquests nanos.
Som-hi!!