Craviotto
Pastells Agustín Alcañiz Valentín
Adama Batanero
P. Roigé Pirulo Fornies
Cortell
Recompro.Però algo em diu que no serà.Mai posen lo que aquí coincidim tots i així ens va sempre.Tothom ho veu menys el que ho te de veure
A mi m'agrada bastant, però hi faria dos retocs:
1) A la porteria crec que s'hauria de provar a S. Tienda. Aquesta és una temporada per construir un nou equip i no s'hauria de tenir por a provar joves jugadors. Ja hem vist les dificultats/mancances que té Cravioto en el joc aeri; per què no donar-li 3-4 partits a un altre porter i veure que passa? S'ha d'esperar a que Cravioto es lesioni per donar-li una oportunitat a Tienda? Que pot sortir malament, evidentment, ara per ara no sabem que passaria, però amb 21 anys crec que és un bon moment per començar a veure com respon a 2aB.
2) A la banda esquerra no em convenç l'opció Forniés. No té dribling, ni és un gran passador o centrador. Teòricament és consistent a nivell defensiu, però tot i això, jo no l'alinearia com a titular en aquesta posició. A l'Espanyol hi ha el cas de Víctor Álvarez que és semblant; un lateral esquerra que Sergio l'està ubicant més avançat. Per ara el rendiment és molt discutible; està tenint moltíssimes crítiques de l'afició perica. En el Sabadell prefereixo l'opció Vinicius (dreta) - Rogé (esquerra).
En fi, com diu david23, potser el mister ens sorprèn; igual aposta per Osado a la mitja punta o per Cortell a banda esquerra.
A veure si els hi surt un bon partit perquè, després d'Olot, Hercules i Levante, l'afició
s'ho té ben merescut.
Honor!