Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.
Partidàs el del filial aquest diumenge davant la Montanyesa, si els guanyem tenim la oportunitat única per veure el B en playoff d'ascens a Segona B (encara que no pugui pujar). Si algu s'hi vol apropar fet que faré jo, les entrades costen 12 euros.
S'esta repitin masa la historia d'aquell any que el de tercera anava a dalt i despres va pasar el que va pasar
Cita de: Inda en 02 de Novembre de 2015, 21:49:15 pmS'esta repitin masa la historia d'aquell any que el de tercera anava a dalt i despres va pasar el que va pasar A quin any et refereixes? Si estàs pensant en el 93, un estava a Segona l´altra pujava de Primera Catalana i es van sustituir. Mai havien estat tan aprop A i B.
Cita de: psaltiveri98 en 02 de Novembre de 2015, 20:29:20 pmPartidàs el del filial aquest diumenge davant la Montanyesa, si els guanyem tenim la oportunitat única per veure el B en playoff d'ascens a Segona B (encara que no pugui pujar). Si algu s'hi vol apropar fet que faré jo, les entrades costen 12 euros.Tinc el dubte de que en el cas de que el primer equip no tingui opcions matemàtiques de pujar a Segona A si el filial podria jugar el "play-off" (que no pujar,òbviament).Recordo, però no estic segur, que algun any La Pobla de Mafumet havia jugat el "play-off" amb el Nàstic "anclat" a 2B.......algú pot afirmar si si o si no
Cita de: BLANC-I-BLAU en 02 de Novembre de 2015, 22:51:52 pmCita de: Inda en 02 de Novembre de 2015, 21:49:15 pmS'esta repitin masa la historia d'aquell any que el de tercera anava a dalt i despres va pasar el que va pasar A quin any et refereixes? Si estàs pensant en el 93, un estava a Segona l´altra pujava de Primera Catalana i es van sustituir. Mai havien estat tan aprop A i B.Cert no havien estat mai tant a prop pero es podria donar un cas semblant,de fet també dir que la primera catalana de llavors no era la d'ara.I no se fins quant l'equip que tenia de pujar a tercera ens va a salvar de no desapareixa del tot
Podria debutar el nou fitxatge, Xavi Civil:http://www.cesabadell.cat/ca_ES/-/xavi-civil-nova-incorporacio-del-sabadell-bDavanter centre Salut!
Cita de: BLANC-I-BLAU en 02 de Novembre de 2015, 20:40:12 pmCita de: psaltiveri98 en 02 de Novembre de 2015, 20:29:20 pmPartidàs el del filial aquest diumenge davant la Montanyesa, si els guanyem tenim la oportunitat única per veure el B en playoff d'ascens a Segona B (encara que no pugui pujar). Si algu s'hi vol apropar fet que faré jo, les entrades costen 12 euros.Tinc el dubte de que en el cas de que el primer equip no tingui opcions matemàtiques de pujar a Segona A si el filial podria jugar el "play-off" (que no pujar,òbviament).Recordo, però no estic segur, que algun any La Pobla de Mafumet havia jugat el "play-off" amb el Nàstic "anclat" a 2B.......algú pot afirmar si si o si noTranquil, que aquesta situación no es donarà. Des del club "ja avisarien" per intentar afluixar al tram final i no tenir una despesa extra jugant un "play-off" que no serviria per a res.Jo, em conformo amb una permanencia tranquila a 3a divisió.
Cita de: MUTIO en 03 de Novembre de 2015, 08:20:23 amCita de: BLANC-I-BLAU en 02 de Novembre de 2015, 20:40:12 pmCita de: psaltiveri98 en 02 de Novembre de 2015, 20:29:20 pmPartidàs el del filial aquest diumenge davant la Montanyesa, si els guanyem tenim la oportunitat única per veure el B en playoff d'ascens a Segona B (encara que no pugui pujar). Si algu s'hi vol apropar fet que faré jo, les entrades costen 12 euros.Tinc el dubte de que en el cas de que el primer equip no tingui opcions matemàtiques de pujar a Segona A si el filial podria jugar el "play-off" (que no pujar,òbviament).Recordo, però no estic segur, que algun any La Pobla de Mafumet havia jugat el "play-off" amb el Nàstic "anclat" a 2B.......algú pot afirmar si si o si noTranquil, que aquesta situación no es donarà. Des del club "ja avisarien" per intentar afluixar al tram final i no tenir una despesa extra jugant un "play-off" que no serviria per a res.Jo, em conformo amb una permanencia tranquila a 3a divisió.No es pot pujar a Segona B i vendre la plaça?
Cita de: xaviró en 03 de Novembre de 2015, 13:30:58 pmCita de: MUTIO en 03 de Novembre de 2015, 08:20:23 amCita de: BLANC-I-BLAU en 02 de Novembre de 2015, 20:40:12 pmCita de: psaltiveri98 en 02 de Novembre de 2015, 20:29:20 pmPartidàs el del filial aquest diumenge davant la Montanyesa, si els guanyem tenim la oportunitat única per veure el B en playoff d'ascens a Segona B (encara que no pugui pujar). Si algu s'hi vol apropar fet que faré jo, les entrades costen 12 euros.Tinc el dubte de que en el cas de que el primer equip no tingui opcions matemàtiques de pujar a Segona A si el filial podria jugar el "play-off" (que no pujar,òbviament).Recordo, però no estic segur, que algun any La Pobla de Mafumet havia jugat el "play-off" amb el Nàstic "anclat" a 2B.......algú pot afirmar si si o si noTranquil, que aquesta situación no es donarà. Des del club "ja avisarien" per intentar afluixar al tram final i no tenir una despesa extra jugant un "play-off" que no serviria per a res.Jo, em conformo amb una permanencia tranquila a 3a divisió.No es pot pujar a Segona B i vendre la plaça?No se si aixo es podria fer, tampoc se si podriem fer el playoff en cas que els grans no el fessin per promocionar a segona A. En quant als moviments al B, te pinta que Clotet o Manel pujaran al primer equip i el Civil sera una projeccio de cara al futur molt bona pel filial. En quan el partit del B, dir-vos per si algu s'hi apropa que les entrades son a 10€ ja que el CES ha denagat un acord entre clubs per posar les entrades a 5euros pels seus aficionats.
El filial sigue cumpliendo, los jugadores del filial están realizando una muy buena temporada, hoy en el campo de la Montanyesa han sacado un meritorio empate, sumando un punto más fuera de casa, situándose en 5º puesto con 22 puntos. ENHORABUENA a todos los componentes del filial.CF Montanyesa 0 - 0 CE Sabadell FC B
Hola familia, seria la coña marinera que bajara el A y subiera el B, camino llevamos.