Avui, per mi, hem jugat el millor partit de la temporada (de llarg). L'equip ha fet un partit bastant complert, amb intensitat, joc, ocasions, etc. No estic massa d'acord amb algunes coses que he sentit a la radio en relació a la situació de l'equip; potser entrarem en descens, però està clar que jugant així, aviat estarem a la part mitja de la classificació (ho sento però no tinc la sensació de que el vaixell s'enfonsa...). El problema és que els punts que ens hem deixat fins ara per tot arreu, ja no els recuperarem, i potser a final de temporada ens poden fer falta per optar a les posicions de la zona alta.
Gran partit de Vinicius
, gran partit de Pastells, partidàs de Valentin, bon partit d'Adri (s'entén am Yeray), d'Alcañiz, etc...
Però no s'ha pogut matar el partit Falta més, necessitem encara més. Jo apunto a un nom: Ñito. Jugador amb un físic privilegiat, amb definició i sacrifici. Mister, para cuando una oportunidad para Ñito en la media punta??? Y Cesc Clotet también está pidiendo una oportunidad (de inicio) desde hace días; el chaval juega un rato. Con lo de hoy (aun teniendo en cuenta la mejora) no nos da para lo que queremos. No podemos perder mas el tiempo mister!
PD. Molt bé la gespa, a veure si ara que comença el fred es manté en bon estat.