Autor Tema: J. 18 Valencia Mestalla - CE Sabadell 20/12/15 a les 12h  (Llegit 10692 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Valencia Mestalla - CE Sabadell 20/12/15 a les 12h
« Respondre #60 el: 21 de Desembre de 2015, 08:53:53 am »
Vaig escoltar el partit per RS, i la primera part va ser seva, pwrò tot i la expulsió només començar la segona, pel que vaig sentir, va ser nostra...
Llàstima tornar de buit, perquè crec que no ho mereixíem.
Esperem començar el 2016 amb 6 pts a casa, i anar tranquils al primer desplaçament de l'any.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #61 el: 21 de Desembre de 2015, 09:35:48 am »
A mi mes que el tema de no guanyar fora em preocupa la falta de contundència defensiva que es repeteix partit rera partit;  Barça B, Lleida, At.Baleares, Levante B, Espanyol B, Hércules, no acabariem..... Moltes vegades, rifar la pilota de manera inadeqüada a l´àrea i no fotre-la a la grada, ens està costant una pila de punts que trobarem a faltar.

Totalment d'acord. A darrera som unes mares, amb laterals amb més projecció ofensiva que defensiva i badades dels centrals cada tres per quatre... L'única opció per guanyar és que ells no passin del mig camp, quan passen tenen grans probabilitats de crear-nos perill.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 21 de Desembre de 2015, 13:07:30 pm »
Doncs hem acabat el 2015 sense saber que és guanyar en lliga fora de casa, i el que és pitjor, és que ho fem amb derrota. Pesa molt no saber guanyar des d'Octubre de 2014, però tenim la sort de que comencem ara el 2016 amb dos partits a casa, que a veure si sumem els 6 punts i ens allunyem del tot de baix.

I la llàstima de primera part que es va fer ahir, és preocupant, però ens comencem a acostumar a això.  :confused:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #63 el: 21 de Desembre de 2015, 14:55:45 pm »
Que trist es per un equip que acaba de baixar de categoria, pensar que si guanyem els 2 propers partits ens allunyem de la zona perillosa i d'un altre descens...pero es la dura realitat...
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #64 el: 21 de Desembre de 2015, 17:57:06 pm »
Després de veure el resum, he defensat molt a craviotto pero crec que hauriem d'EXIGIR un canvi a la porteria, i  no em refreixo a tienda.

No pot ser que ens marquin els gols que ens marquen aquest any. No pot ser.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #65 el: 21 de Desembre de 2015, 19:28:43 pm »
Jo que he estat un defensor d'Alcañiz haig de dir que ahir el que va fer en l'acció de la segona tarja és increïble. Un professional acutar així..... Segurament l'entrenador a la mitja part li havia d'haver recordat el tema, però no és excusa, un jugador amb la seva experiència no pot fer una cagada així. Fos o no tarja, l'acció és totalment arriscada i equivocada.

Després del partit, a més, a l'entrevista gravada, el tio  va i diu que la segunda targeta ha sido bastante injusta porque al tener una antes no le tenían que haber enseñado la segunda. Patétic, que el mister el protegeixi s'entén, però el que diu ell és ridícul. Millor haver reconegut l'error.

Jo per això crec que s'ha d'apostar molt més pels millors jugadors del B. S'ha de ser valent i donar oportunitats a més jugadors. El mister mucho decir que sí cuenta con todos pero a la hora de la verdad sólo le ha dado continuidad a Adri Díaz. Para cuando una oportunidad para Adrià Parera o para Sergi Tienda en la porteria. Cuando falten 3 o 4 partidos para terminar la temporada? No hay que perder más el tiempo y ir tirando los partidos de esta forma.