Un dels principals problemes que veig jo aquest any que practicament cada vegada que ens rematen a porta es gol.
He defensat molt a craviotto, pero recordeu alguna parada de merit?
Entenc que el futbol es futbol pero aquestes estadistiques no son normals, defensivament estem bé pero no tenim porter, em sap molt greu i sabeu que he defensat a tots els jugadors. Pirulo es aprofitable perque qualitat té, encara que ahir no emva agradar la actitud... pero hi ha jugadors que baixen força la mitja, com forgas, agus, craviotto o osado.
Totalment d'acord excepte en el cas Pirulo, que no n'espero res d'aquest jugador. Fluix en tots els aspectes, tot i que al seu favor, dir que no juga on hauria de jugar i per tan, per posar-lo enganxat a la banda, millor que s'ho miri des de la grada.
En quan a la resta que comentes, molt d'acord. Craviotto no para ni una (gairebé ni una) i no és aquell porter de l'Hospi que tots recordavem. El seu bagatge aquest any és d'un insuficient molt clar. I també estic d'acord en que tenim un 11 força correcte, però hi ha jugadors que baixen molt la mitja i es nota massa quan entren al camp. D'altres que jo n'esperava molt i el seu rendiment s'ha estancat increïblement..... tenim el que tenim.
Per contra, els nanos que estan pujant del B, ho están fent molt i molt bé. Això em fa confiança de cara a l'any vinent en que l'equip pugui donar un passet al davant.
Salvació quan abans millor!