Autor Tema: Final Copa Catalunya: CE Sabadell vs Barça B. 30 Març a les 21.15  (Llegit 20822 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:Final Copa Catalunya: CE Sabadell vs Barça B. 30 Març a les 21.15
« Respondre #60 el: 30 de de 2016, 00:00:14 am »
Com i quan es va avisar? La culpa és del soci per no anar abans.Però igualment s haguessin acabat,no?.Doncs això,culpa del soci,no li donguem més voltes

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #61 el: 30 de de 2016, 00:40:02 am »
Si es vaavisar o no es igual, el tema esta en que dema hi haura gent ke voldriaanar a veure el partit inclus essent soci i no ho podra fer quedant un munt de seients buits,,,,,jo la veritat ja passo del tema el veure amb el meu fill per la tele.,,,,, i la dona ben contenta ja que el nanu aviat a dormir ke el dijous hi ha cole,,,,,.....i com jo en conec uns kuants ....ke hores d ara ni amb entrada hi aniriem... Vingaa veure si esveu bon partit

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #62 el: 30 de de 2016, 08:07:32 am »
ha arribat el dia, competició que un cop decideixes competir-la i no deixar-te caure a les primeres de cambi, et va picant el "gusanillo" i dius, ja que hi som, anem a per ella.
final a casa però com si fos camp neutral, tot i que serem majoria.
espero que el mister posi a l'equip titular (inclòs Craviotto) i alçem la copa!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #63 el: 30 de de 2016, 08:26:07 am »
Partit que entre d'altres, servirà per recuperar part de prestigi que hem anat perdent.
Endavant Sabadell.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #64 el: 30 de de 2016, 08:39:08 am »
El que tenia que fer el club era informar bé, intentar garantir UNA entrada per soci i les sobrants repartirles com vulguin, després  d'aguantar els tostons de segona B i tercera, avui que hi a un bon partit possiblement el tindre que veure per la tele, PD també i ha la possibilitat de que un bon percentatge de socis siguem tontos, i per això ens em quedat sense entrada

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #65 el: 30 de de 2016, 09:11:18 am »
Això van dir a la presentació, culpa del soci que no es va preocupar. Inàudit

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #66 el: 30 de de 2016, 09:26:07 am »
Be crec que el que ha passat es que no estem acostumats a aquestes coses sembla recordar que els partits que no son d'abonament els clubs solen donar un marge de temps als socis perquè puguin recollir les seves entrades i passat aquest posar-les a la venda, no es guarden fins al final  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #67 el: 30 de de 2016, 10:07:32 am »
Es miri per on es miri, està molt mal organitzat. Per aquí un parell de socis més que es queden a casa.
El meu cas, visc i treballo a Barcelona, i no tinc temps per anar a recollir les entrades entre setmana. A més a més, em vaig enterar que calia treure entrada 24hs abans que s'esgotesin, i això que sóc de seguir les noticies per Facebook...

Però és allò de dir, ja s'ho trobaran al camp que algo malamente han fet

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #68 el: 30 de de 2016, 10:17:59 am »
Per aqui dos socis més que s'han quedat sense entrada també  :ostres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #69 el: 30 de de 2016, 10:35:38 am »
Es miri per on es miri, està molt mal organitzat. Per aquí un parell de socis més que es queden a casa.
El meu cas, visc i treballo a Barcelona, i no tinc temps per anar a recollir les entrades entre setmana. A més a més, em vaig enterar que calia treure entrada 24hs abans que s'esgotesin, i això que sóc de seguir les noticies per Facebook...

Doncs mira que es va dir vegades que calia entrada i al estadi hi ha un lletrero ven gros que ho diu  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #70 el: 30 de de 2016, 10:38:35 am »
A mes jo crec que si els que no teniu entrada aneu a donar un tomb abans de començar el partit trobareu entrades de la gent que els en hi sobra, que jo crec que el que han fet malament es donar dues entrades per soci amb una ja feia el fet, peró no esperaven que hi hages tanta demanda  :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #71 el: 30 de de 2016, 11:06:57 am »
¿El premio por ganarla son 15.000€ o estoy equivocado?

No será un partido nada fácil pero.. ¡¡La Copa no puede salir de aquí!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #72 el: 30 de de 2016, 11:27:45 am »
Realment el tema repartiment d'entrades, és molt trist. Cagada de la FCF per el procediment i cagada del propi club per no informar adequadament. Això si, el marró, ens el menjarem finalment els socis  :rant:

Si, el premi per guanyar-la son 15.000€.

Per cert, jo ara tinc un tio que em diu que potser no vé. Li guardo la entrada fins a les 21.00 i després se la dono al primer que trobi que no en té.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #73 el: 30 de de 2016, 11:27:49 am »

Correcte ¡¡¡ i falta ens fan  :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #74 el: 30 de de 2016, 11:29:52 am »
Realment el tema repartiment d'entrades, és molt trist. Cagada de la FCF per el procediment i cagada del propi club per no informar adequadament. Això si, el marró, ens el menjarem finalment els socis  :rant:

Si, el premi per guanyar-la son 15.000€.

Per cert, jo ara tinc un tio que em diu que potser no vé. Li guardo la entrada fins a les 21.00 i després se la dono al primer que trobi que no en té.

Per aixó dic una entrada per soci ni hages hagut prou i la possibilitat de compra-ne un altre abans de estar a la venda  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #75 el: 30 de de 2016, 11:55:05 am »

Doncs mira que es va dir vegades que calia entrada i al estadi hi ha un lletrero ven gros que ho diu  :mmmm
Mira Inda respecto la teva opinió, però perquè es van donar dues entrades per soci i ens em quedat molts socis sense entrada? Quantes d'aquestes entrades es quedaran al calaix? Perquè persones que an trepitjat el camp del Sabadell comptades vegades aniran al camp a veure el partit amb entrades que am sortit del propi club? Mira Inda si som pocs i no miman una mica al soci, no podem anar gens bé, dóna la sensació que no importem massa, i que pasin dels que estem any rera any apoyant al equip i pagan les nostres carnets, crec que es podia aver fet quelcom mes, de totes maneres potser estic equivocat, si es així disculpeu-me

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #76 el: 30 de de 2016, 12:51:29 pm »
M'ha quedat engantxat
Tot es organitzat per la FCF i el mateix es per el socis del Sabadell  com per els del Barça, i posats a plorar jo no tinc cotxe o sigui que depen de l'hora que acabi el partit hauré de caminar una hora per arribar a casa, tots tenim les nostres coses :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 30 de de 2016, 13:21:12 pm »
Era tant fàcil com que el club demanés les 5 entrades a que tenia dret per federat que té (uns 650) el que feien unes 3.250 entrades. Amb això tenia 2.000 per als socis, 650 per el futbol base i les demés, es podien haver assignat com s'ha fet ara, pringat l'últim. Però bé, quan la cosa és pensar en els que paguem el carnet religiosament, a vegades se n'obliden.

De l'altre tema que més es parla, per mi, l'aposta sota pals serà Tienda, que ha sigut el porter que ha jugat la competició i per el que es va veure ahir al matí, segurament serà ell el que portarà els guants.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #78 el: 30 de de 2016, 13:46:59 pm »
Era tant fàcil com que el club demanés les 5 entrades a que tenia dret per federat que té (uns 650) el que feien unes 3.250 entrades. Amb això tenia 2.000 per als socis, 650 per el futbol base i les demés, es podien haver assignat com s'ha fet ara, pringat l'últim. Però bé, quan la cosa és pensar en els que paguem el carnet religiosament, a vegades se n'obliden.

Aquí es que no sé si les podia demanar o ja li venien imposades, apart d'aixó segurament es va donar una entrada mes al soci perqué ni remotament es pensava acabar amb les entrades  :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #79 el: 30 de de 2016, 15:22:20 pm »
Daros una vuelta los que no tengáis entrada, a ver si podemos verlo todos.

Por cierto, que himnos pondrán?