Autor Tema: Final Copa Catalunya: CE Sabadell vs Barça B. 30 Març a les 21.15  (Llegit 20810 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
Re:Final Copa Catalunya: CE Sabadell vs Barça B. 30 Març a les 21.15
« Respondre #20 el: 21 de de 2016, 08:51:40 am »
A cada soci li donen 2 invitacions, una per ell (ja que el carnet de soci no val pel partit) i una per un acompanyant.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 874
  • Intent de representant
« Respondre #21 el: 21 de de 2016, 10:09:03 am »
Abans de la final, intentaré aportar algunes dades sobre com hi hem arribat.

Quarts de final:
Reus Deportiu - Sabadell 1-2. Gols de Pirulo i Cortell.
Alineació; Tienda, Parera, Forniés, Alcañiz, Estellés, Adri Diaz, Bruno, Adama, Forgas, Pirulo i Clotet. També van jugar Valentín, Manel, Agus, Cortell i Sandro Toscano. Es van quedar per jugar Yeray i Craviotto.

Semifinals:
Rubí - Sabadell 0-0. 2-4 als penals.
Alineació; Tienda, Agus, Forniés, Estellés, Yeray, Cortell, Adama, Manel, Sandro Toscano i Clotet. També van jugar Adri Diaz, Forgas, Max Marcet i Bruno. Es van quedar per jugar Valentín, Craviotto i Viale.
Grogues per Forniés, Adama, Adri Diaz i Sandro Toscano.

I aquí és quan venen els meus dubtes. Farà jugar sota pals a Tienda? Seria una sèrie lògica de la competició a la porteria, però el titular oficial és Craviotto. Serà segurament un dels punts més interessants per quan es parli de l'alineació.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #22 el: 21 de de 2016, 10:18:32 am »
el tema de la porteria és interessant.
per una banda, tot i que només ha sigut una competició de 2 partits (no una Copa sencera), ha jugat Tienda...i de ben segur que el nano espera jugar-la.
Per altra banda, Craviotto és el titular, i entre un i l'altra i ha molta diferència, a part que amb tots els respectes, el Barça B no és el Rubí.
Si finalment ha de jugar Tienda, jo el posaria a Lleida de titular, ja que si ha de jugar d'entrada contra el Barça B a la final de Copa Catalunya, després d'haver estat tant de temps inactiu, podem prendre mal.

A qui posaríeu? Jo voto Craviotto

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #23 el: 21 de de 2016, 12:43:27 pm »
el tema de la porteria és interessant.
per una banda, tot i que només ha sigut una competició de 2 partits (no una Copa sencera), ha jugat Tienda...i de ben segur que el nano espera jugar-la.
Per altra banda, Craviotto és el titular, i entre un i l'altra i ha molta diferència, a part que amb tots els respectes, el Barça B no és el Rubí.
Si finalment ha de jugar Tienda, jo el posaria a Lleida de titular, ja que si ha de jugar d'entrada contra el Barça B a la final de Copa Catalunya, després d'haver estat tant de temps inactiu, podem prendre mal.

A qui posaríeu? Jo voto Craviotto

Claríssimament Craviotto sempre que l´entrenador miri pels interesos del Sabadell, si mira de fer pinya, grup, familia o com ho volgueu dir, donç Tienda
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #24 el: 22 de de 2016, 13:20:36 pm »
Acabo de ir al campo y no quedan invitaciones para socios del Sabadell. Luego por la tele seguro que se ven asientos vacíos. :rant:

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #25 el: 22 de de 2016, 13:41:00 pm »
Yo también he ido y no quedan, todos los años pagando y cuando hay un partido bueno a verlo por la tele, mis sinceras felicitaciones a la federación como organizador y al CES por preocuparse de los socios, estic molt emprenyat, que els donguin a tots per a on amargan els pepinos

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #26 el: 22 de de 2016, 14:20:08 pm »
A qui li falti entrada, proposo que ho escribiu aquí o creeu un fil nou, aviam si entre tots us aconseguim alguna.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #27 el: 22 de de 2016, 14:50:21 pm »
El Diari de sabadell regala entrades si ea va am l exemplar del dia.ho fa 2 o 3 dies.ara no recordo quins.ho he llegit al diari d avui

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #28 el: 22 de de 2016, 14:59:25 pm »
Cagada important dels d'oficines. Aquest era un tema que es podia preveure que podia portar problemes. Que costava informar a través de la megafonia, abans i després de començar i acabar el partit del LLevant B, dels terminis o procediment per recollir invitacions? O enviar alguns mails on s'informés clarament del tema???? Potser s'ha fet però jo no ho recordo.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #29 el: 22 de de 2016, 15:02:35 pm »
Ineptitud total per part dels nostres dirigents, així ens va tot

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #30 el: 22 de de 2016, 15:08:30 pm »
Yo también he ido y no quedan, todos los años pagando y cuando hay un partido bueno a verlo por la tele, mis sinceras felicitaciones a la federación como organizador y al CES por preocuparse de los socios, estic molt emprenyat, que els donguin a tots per a on amargan els pepinos

La Copa Catalunya és un nyap de competició des de fa anys i de principi a fi, i aquesta n'és una prova més. L'únic que val la pena són els diners et comporta si la guanyes.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #31 el: 22 de de 2016, 15:22:00 pm »
 Ho han posat avui a twitter quan ja no queden entrades.Molta gent anira amb el carnet i s emprenyarà.Que no tothom segueix twitter o facebook.Es veritat ho podien dir per megafonia en lloc de poasr aquella música horrorosa pq ballin les iaies.Un 0 e quant a informació

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #32 el: 22 de de 2016, 15:28:22 pm »
Ahora es muy tarde , pero si el club ha anunciado que cada socio puede disponer de 2 entradas tendria que haberse reservado estas 3.500-4000 potenciales entradas , anunciar un dia como tope para la recogida y luego devolver a la federación todo el sobrante... Es una pena que se estan regalando entradas por toda la geografía catalana, gente que luego seguramente no vendrá un miércoles a las 21 horas y por otro lado pensar que hay 1000 socios arlequinados interesados en ir de verdad y ahora se encuentren en esta situación a 8 dias vista del partido (que tampoco es que se hayan movido el dia antes).

De todas formas, igual luego clubes que han pedido no recogen las invitaciones y empiezan a llegar más a las oficinas.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #33 el: 22 de de 2016, 15:32:55 pm »
Això amb el Monclús no passava!  :icon_mrgreen:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 22 de de 2016, 15:50:14 pm »
Acabo de ir al campo y no quedan invitaciones para socios del Sabadell. Luego por la tele seguro que se ven asientos vacíos. :rant:

Les invitacions i entrades s'han acabat. Però al camp no s'esperen més de 4.500 - 5.000 espectadors. Entre la meitat o una mica menys de la meitat de l'aforament. Més, seria un èxit total.
Les ganes són tantes per part de la Federació Catalana que l'estadi presenti un aspecte mínimament decent, que han posat a disposició de tothom tantes invitacions, que ja han arribat al límit proposat inicialment.

Estic d'acord que sabent que a qui més li pot interesar aquest partit és al soci del Sabadell (ni del Barça, ni federats, ni altres clubs de la comarca), crec que des del propi club hagués hagut de bloquejar almenys 3.000 entrades i donar de temps fins a un dia límit per tal de recollir-les. Ha estat poc anunciat i mal gestionat, sobretot pels qui no disposen de XXSS.
És veritat que és un partit organitzat per la FCF, NO pel Sabadell (que només hi posa l'estadi), però crec que no s'ha portat gens bé la cosa.... un cop més.
I sobretot, que ningú intenti accedir a l'estadi amb el carnet del Sabadell perque no ho podrà fer.

Jo vaig anar a recollir abans del partit contra el Levante B (fent una gran cua i perque ho vaig veure en aquell moment per twitter) les meves 2 invitacions i finalment segurament me'n sobri 1; però això no ho sabré fins el mateix dia del partit.
I com jo, molta gent, que tindrà entrades que no farà servir.
Segur que tots els qui necessiteu invitacions n'acabreu aconseguint sense problemes.

I per cert, el campió de la Copa Catalunya, a més de guanyar el títol, s'embutxaca la quantitat de 15.000 €. Que no és molt, però crec que per a nosaltres és una bona ajuda.
« Darrera modificació: 22 de de 2016, 15:53:26 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #35 el: 22 de de 2016, 21:03:26 pm »
Lo que mas gracia me hace, es que en los últimos 5 años, en los Derbis contra el FCB B, no ha venido ningún cule, la afición visitante estaba VACIA. Salvo el año pasado creo recodar que vino un grupo de 5-6 y para de contar. Todas las entradas que se han reservado a la aficion visitante se las comera la FCF con patatas fritas ya que no conseguirán colocarlas a cules a no ser que las regalen o algo.

Los de la FCF y las directivas se piensan que esto es la final de la Champions o algo  :wall:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 23 de de 2016, 08:58:37 am »
A mi ahir vespre una jugadora d'un equip que vindran a l'estadi, em va donar 6 entrades de Gol Sud. Si algun soci li falta entrada, que m'envii un privat i li dono aquest parell per carnet que li haurien de tocar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #37 el: 23 de de 2016, 09:47:28 am »
A mi em sobren de moment 1 de lateral i 2 de gol nord

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #38 el: 23 de de 2016, 18:36:17 pm »
El que la final se dispute en la Nova Creu Alta es mera anécdota. Es como si la final de la Champions se disputa en el Bernabeú y sus socios creen que con su carnet, pueden entrar al campo. Son competiciones totalmente distintas. Asi que en esto no puede existir debate alguno.

Lo único en lo que estoy de acuerdo es que, en los últimos partidos, desde megafonía se debería haber informado del procedimiento para que los socios retiraramos las entradas. O eso o poniendo hojas informativas en las entradas al campo.

Lo que tenemos claro es que se han repartido entradas por clubes y más clubes y, ¿cuántas se utilizarán al final? Todos sabemos la respuesta aunque ojalá nos equivoquemos..

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #39 el: 23 de de 2016, 19:23:47 pm »
Me veo mas de un listo intentando entrar con el carnet de socio a sabiendas de que no se puede y liando el pollo  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Mi porra es que seremos 2500.